Η ιστορία όχι απλά επαναλαμβάνεται αλλά αποτυπώνεται ξανά και ξανά σε μία κυκλική επανάληψη. Στην επανάληψη αυτή, διαμορφώνεται και το στίγμα της αξίας της σύμφωνα πάντα με το πρόσωπο, τον ''συγγραφέα'' που την αποτυπώνει!
Πέρασαν 40 χρόνια από την εποχή που το περιοδικό ''Pit'' σελίδα, σελίδα κατέγραφε την ιστορία του ελληνικού motorsport έχοντας πάντα την γνωστή φιλοσοφία του ότι το karting θα αποτελούσε σε βάθος χρόνου, την πηγή νέων σπουδαίων οδηγών που στην συνέχεια θα ανέβαζαν σε επίπεδο τους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτων! Ουδείς την υιοθέτησε, σήμερα όμως ο ''κανόνας'' αυτός είναι! Ας μην παραθέσουμε τα διεθνή παραδείγματα που είναι αδύνατο να καταμετρηθούν. Σε εμάς εδώ, στον τόπο αυτό, με την μίζερη φιλοσοφία του ''ωχαδελφισμού'', των τραγικών οργανωτικά αγώνων, την περιορισμένη γνώση των στελεχών ή την αγνοια των οργάνων να εκδίδουν σωστές αποφάσεις σε πολλές περιπτώσεις που έφτασαν σε αυτούς παρατυπίες οδηγών, μηχανικών, τεχνικών εφόρων η συμπεριφορών κυρίως εξωαγωνιστικών προσώπων, το karting ''περιθωριοποιήθηκε''...
Με την ιδιωτική πρωτοβουλία με μεγαλο-επενδύσεις το υποστήριξε. Πρόσφατο παράδειγμα η πίστα FSi της οικογένειας Τσερανίδη στα Σπάτα Αττικής στην κυριολεξία Ευρωπαϊκό ''κόσμημα''. Ακολουθεί ανάλογη επένδυση στην Βόρειο Ελλάδα από τον Γιώργο Κοσμόπουλο και τους συνεργάτες του. Οι οδηγοί σήμερα καθώς και οι ομαδάρχες-αντιπρόσωποι έχουν ''γήπεδα'' διεθνών διαγραφών να κάνουν παιχνίδι!Στον σημερινό αγώνα που ήταν ο πρώτος για το ελληνικό Italian American Motor Engineering κι έγινε στην σπουδαία νέα πίστα FSi, ένας σπουδαίος οδηγός στην κατηγορία senior, με μία γεμάτη διεθνή καριέρα, σπάνιος χαρακτήρας, νεαρός, πραγματοποίησε ένα εξαιρετικό αγώνα. Ο Μανώλης Λιουδάκης δεν εντυπωσίασε αγωνιστικά μόνο, αλλά έχοντας τα διακριτικά του ''Pit'' που επανεκδόθηκε κατόπιν 40 χρόνων προσέδωσε την ανάλογη υπεραξία στο ιστορικό περιοδικό.