Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Μην σταματάς ποτέ... το όνειρο είναι κοντά!


Στις εννιά του ένατου μήνα του 2002, γεννήθηκε ο Ανδρέας Βαρσαμής. Πέρασαν δεκαπέντε χρόνια, πέρσι δηλαδή και στην Σπάρτη ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου στην κατηγορία club του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κarting. Μπορεί για την ομάδά του, την Galaxy motorsport ένας τίτλος να ήταν ένα ακόμα στον εμμονικό της χαρακτήρά της... του να κερδίζει παντού... Για τον Ανδρέα ήταν η πρώτη νίκη στην καριέρά του στους αγώνες karting και η χρονιά 'έκλεισε' με τον καλύτερο τρόπο: Πρωταθλητής 2017, κατηγορίας club! Mαθητής του Κολεγίου Ψυχικού ο Ανδρέας, μεθοδικός και σοβαρός δουλεύει με την Galaxy motorsport για την σταδιακή υψηλότερη αναζήτησή τους. Με Parolin πλέον θα δώσει τις 'εξετάσεις' του στην απαιτητική κατηγορία senior, του Εθνικού Πρωταθλήματος Karting 2018. Η ευγένεια του Ανδρέα, για μία ακόμα φορά θα το αναφέρουμε, σε καθηλώνει... είναι από τα παιδιά που κοσμούν το σπορ και για του λόγου το αληθές διαβάστε:

Αγαπημένη λεκτική αντίδραση ;
' Πάμε, δεν τα παρατάμε ποτέ...'

Μεγαλύτερο ταλέντο που έχεις ;
' Δεν τα παρατάω ποτέ μέχρι να πετύχω τον στόχο μου '

Το μεγαλύτερο ταλέντο που θα ήθελες να έχεις ;
' Να επιβάλλομαι στο άγχος μου '

Τι σε συναρπάζει ;
' Η ταχύτητα και η αδρεναλίνη '

Πως ηρεμείς ;
' Με μουσική και με τους φίλους μου...'

Ποιες προλήψεις έχεις ;
' Δεν έχω καμία πρόληψη...'

Το νόημα της ζωής για σένα ;
' Να περνάω ωραία και καλά την ζωή μου με την οικογένεια και τους φίλους μου και να έχω στην ζωή μου ότι με κάνει ευτυχισμένο και χαρούμενο '

Αγαπημένος προορισμός ;
' Παγκόσμια Πρωταθλήματα... και όπου γίνονται και τα ελληνικά νησιά '

Βάλε έναν τίτλο στη συνέντευξη ;
' Don’t give up fight for your dreams and drive fast...'

Πειρασμός για σένα είναι ;
' Να επιτυγχάνω κάθε φορά ένα νέο ρεκόρ '
Είναι και γλυκιά εμμονή της ομάδας που ανήκεις.-Π.Κ.

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο παρελθόν, σε ποια εποχή θα ήθελες να βρεθείς ;
' Θα ήθελα να βρεθώ στα τέλη του 19ου αιώνα στην Αμερική που εφευρέθηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα...'
Ποια ανάμνηση σε γαληνεύει ;
' Η ανάμνηση όπου περνάω ωραία με τους φίλους μου και την οικογένεια μου και οι ωραίες στιγμές που έχουμε περάσει μαζί αλλά και η πρώτη μου νίκη στο άθλημα αυτό...'

Θέμα συζήτησης που απεχθάνεσαι ;
' Τα ζώδια και η πολιτική...'

Θέμα συζήτησης που ξεχνιέσαι και μπορείς να συζητάς για ώρες ;
' Karting και μηχανολογικά '

Τι σου αρέσει σου αρέσει στo karting ;
' Η ταχύτητα, η αδρεναλίνη και η σχέση που έχουμε όλοι οι οδηγοί και οι μηχανικοί μεταξύ μας...'

Τι δεν σου αρέσει στην karting ;
' Δεν μου αρέσει που στους αγώνες του karting δεν έχει τόσες πολλές συμμετοχές...'

Τα συμφραζόμενα του Ανδρέα... αποτυπώνουν τον ήπιο χαρακτήρά του. Όταν τον αντικρίσεις για πρώτη φορά σε 'σκλαβώνει' με την ευγένειά του και παράλληλα σου αποκαλύπτεται... Σπάνιο παιδί, με πλούσιο ταλέντο επικοινωνίας, που φανερώνει πως αναζητά 'μόρφωση' κι έξω από τα στενά όρια της πίστας. Στην πίστα απλά και σοβαρά είναι γρήγορος!