Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Αγώνες με τον μέγιστο δυνατό των συμμετοχών!


Οι εμπορικοί θεσμοί έχουν ένα και μόνο στόχο, το κέρδος των οργανωτών, εμπόρων ή αντιπροσώπων. Η ανάπτυξη του karting ποσώς ενδιαφέρει τους εμπόρους, αφού είναι φανερή η στάση μεταξύ τους και μαζί βάζουν 'αντίπαλο' το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Αυστηροί λοιπόν γιατί είτε πρόκειται για Rotax, είτε ΙΑΜΕ καθώς και στον εθνικό θεσμό αυτοί που συμμετέχουν είναι οι οδηγοί και μόνο. Παίρνουν μέρος ξοδεύοντας πολλά χρήματα. Η 'εμπορική αντιπαλότητα' μας αφήνει παγερά αδιάφορους αν μειώνει το ένα ή τον άλλο ταμείο. Όμως η απαξίωση του Πανελληνίου... Σε όλους αυτούς τους εισπρακτικούς ή εθνικούς θεσμούς οι περισσότεροι οδηγοί έχουν ένα κινητήρα στη διάθεσή τους και πέφτουν θύματα της μείωσης του ενδιαφέροντος. Κι έτσι τα χρήματα που έχουν δώσει για τον τα βλέπουν υπό μορφή 'δίχρονου κινητήρα εσωτερικής καύσης' να κοσμεί το ράφι του σπιτιού τους. Αγώνες δεν γίνονται, βλέπε 3oς RMC '18 ή γίνονται με ελάχιστες συμμετοχές, βλέπε 3ος ΙΑΜΕ κατηγορία junior και να μην δώσουμε στοιχεία από το Πανελλήνιο, γιατί θα κλάψουμε... Όπως κλαίνε κι αυτοί που επένδυσαν για τον ένα ή άλλο θεσμό και ο 'πόλεμος' τους άφησε χωρίς αγώνα..! Η πρότασή λοιπόν με την αφελή μας αισιοδοξία του ότι θέλουμε να βλέπουμε 'γεμάτες' κατηγορίες με έντονο συναγωνισμό και σχετικά 'οικονομικές' για τον οδηγό, αφορά την junior ειδικά, αρχής γενομένης από το 2019. Κατηγορία που λόγο του μικρού χρόνου παραμονής -2 ή 3 χρόνια- σε αυτή των οδηγών οι συμμετοχές είναι περιορισμένες και βλέπουμε αγώνες με τρεις οι τέσσερις συμμετοχές!

Στο σύνολό της το 2019 υπολογίζετε ότι θα μπορούν να συμμετέχουν εκτός από τους ήδη juniors, Ανδρέα Σπανό, Γιάννη Θεολόγο Ντάφο, Στυλιανό Πετρίση, Λάζαρο Ουγιάρογλου, Δημήτρη Μαυροματίδη, Παναγιώτη Κρέπη, Γιάννη Περιστερά και οι και... ίσως Γιώργος Αργυρίου, Γιάννης Δήμος, Γιώργος Θεοδωρακόπουλος, Μάριος Αγγελοπουλος, Γιώργος Καλιφατίδης, Νικόλας Λύκος, Γρηγόρης Κρίκης και Αλέξανδρος Παπαευθυμίου. Αυτό είναι ένα σύνολο μαζί με κάποιους που μπορεί να εμφανιστούν για πρώτη φορά ή οριακά να μην προάγονται στην senior, δεκαπέντε, δεκάξι σπουδαίων οδηγών. Θα ήταν ευχής έργο να τους βλέπαμε όλους μαζί σε ένα αγώνα όμως θα διασπαστούν μεταξύ των εμπορικών θεσμών και εθνικού και έτσι θα δούμε μία από τα ίδια. Αγώνες με τρεις ή τέσσερις συμμετοχές και θα αγωνιούμε αν δήλωσε ο ένας ή ο άλλος προκειμένου στην 'σχάρα' εκκίνησης να φτάνουν τις τρεις σειρές!

Ας δούμε την κατηγορία mini, του φετινού IAME Series Hellas και το σύστημα κεντρικής διαχείρισης κινητήρων. Δηλαδή κινητήρες που ανήκουν στην αντιπροσωπεία και έναντι ενοικίου κληρώνονται στους συμμετέχοντες, κλήρωση που διενεργείται και κατά την διάρκεια του αγώνα, έτσι ώστε να 'αλλάζουν' και να μην προκύπτει, τυχερός ευνοούμενος. Αυτή η λύση αποτελεί την πιο 'κοντινή' μορφή ενιαίου, 'στενεύει' τις αποστάσεις και αυξάνει τον συναγωνισμό και το αποτέλεσμα κρίνετε με κύρια 'συστατικά' την οδηγική ικανότητα του οδηγού το σωστό στήσιμο, ρύθμιση του σασί από τον μηχανικό. Παράλληλα προσφέρει μία σημαντική οικονομική διευκόλυνση στο 'χορηγό' γονέα, που δεν θα αναγκαστεί να καταβάλει μετρητά ένα σημαντικό ποσό.

Με δεδομένο αυτό, το πρόγραμμα, πρότασή μας είναι: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting και ΙΑΜΕ Series Ηellas, μόνο για την κατηγορία junior, μαζί! Πως..; Oι τρεις πιθανώς αγώνες του ΙΑΜΕ Series Ηellas 2019 καθώς και οι τρεις του Πανελληνίου 2019, μετρούν μαζί! Το σύνολο των έξι 'βγάζουν' τον Πρωταθλητή Ελλάδας στην κατηγορία mini και από αυτούς τους αγώνες οι τρεις θα μετρούν και για το ΙΑΜΕ Series. Οι αγώνες του Πανελληνίου θα γίνονται στις προγραμματισμένες ημερομηνίες μαζί με τις άλλες κατηγορίες του Εθνικού Θεσμού και αντίστοιχα οι συναντήσεις στο ΙΑΜΕ Series. Λογικά και οι δύο η τεχνική προκήρυξη που θα εφαρμόζετε θα είναι αυτή του IAME Series καθώς και τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούνται θα είναι του ίδιου θεσμού. Είναι φανερό ότι με αυτό το σχέδιο εξασφαλίζουμε αγώνες με τον μέγιστο δυνατό των συμμετοχών σε μία κατηγορία, που λόγο της μικρής παραμονής σε αυτή των οδηγών έχουμε θέμα με λίγες παρουσίες.

Το συγκεκριμένο σχέδιο-πρόταση προκήρυξης που αναδεικνύει Πρωταθλητή Ελλάδας και Επαθλούχους στο ΙΑΜΕ Series θα μπορεί να διανθιστεί ακόμα. Παράδειγμα ένα από τα τρία 'εισιτήρια' που εξασφάλιζε την συμμετοχή στο IAME International Final, να δίδετε στον πρώτο -από ειδική βαθμολογία- πρωτοεμφανιζόμενο στην κατηγορία. Έτσι η γεμάτη πλέον -αισιόδοξοι, ήδη!- κατηγορία θα αποκτούσε από την πρώτη έως και τις πίσω θέσεις ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα να την 'υποστηρίζουν' με την παρουσία τους οι οδηγοί.

Ακόμα και ως πειραματική εφαρμογή απαιτητέ διάθεση καλή. Το καλό ή το κακό, το δημιουργούμε εμείς οι άνθρωποι κι εμείς μπορούμε να διορθώσουμε, να βελτιώσουμε να δημιουργήσουμε...