Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

Από Μicro οδηγοί και από Mini πιλότοι!


H φιλοσοφία της BRP-Rotax GmbH & Co KG, κατασκευάστριας των κινητήρων Rotax και δημιουργός του Rotax MAX Challenge, ξεπερνά τα στερεότυπα του εμπορικού μάρκετινγκ. Η Rotax Hellas, αντιπρόσωπος της εταιρίας στη χώρα μας, επί 20 συναπτά έτη, ακολουθώντας πιστά τη συγκεκριμένη φιλοσοφία, διοργανώνει το Rotax MAX Challenge, δίνοντας πάντα προτεραιότητα στην απόλυτη ευχαρίστηση του οδηγού! Η εγγυημένα ίση απόδοση των κινητήρων (σφραγισμένοι από το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας) ανά κατηγορία και τα προϊόντα της με την υψηλότερη αξιοπιστία στο περιβάλλον των αγώνων karting, εξασφαλίζουν στον οδηγό την άνεση και την ηρεμία να αφοσιωθεί στην εξέλιξη της τεχνικής του οδήγησής!

Η BRP-Rotax GmbH & Co KG όπως κάθε μεγάλη εταιρεία εξασφαλίζει το μέγιστο της ασφάλειας στους μικρούς συμμετέχοντες με την ''γραμμική'' αύξηση της απόδοσης των κινητήρων, ανάλογα με την ηλικία οδηγών. Για αυτό τον λόγο θέσπισε τη ''μικρή'' κατηγορία Rotax Micro MAX όπου συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 7-10 ετών, χωρίζοντάς από την επόμενη κατηγορία Rotax Mini MAX όπου συμμετέχουν οδηγοί 11-13 ετών! Οι κατηγορίες Μicro-Mini ήδη έχουν γνωρίσει τεράστια ανταπόκριση σε όλο τον κόσμο αφού εξασφαλίζουν στους οδηγούς τον απόλυτο τρόπο προσαρμογής στο αγωνιστικό karting και την σωστή τους εξέλιξη στην επόμενη κατηγορία -Mini- πριν κλείσουν τα 14 τους χρόνια, όπου θα συμμετέχουν στην επόμενη κατηγορία, Rotax Junior MAX.

H Rotax Hellas δεν υιοθετεί απλά την συγκεκριμένη φιλοσοφία, την εφαρμόζει και παράλληλα την ''τρέχει'' ένα βήμα πιο μπροστά! Η συμμετοχή στο Rotax MAX Challenge στις κατηγορίες Micro MAX και Mini MAX, μπορεί να γίνει χωρίς την μεγάλη οικονομική επιβάρυνση να αγοραστεί κινητήρας και αυτό διότι η Rotax Hellas, εκχωρεί έναντι ενοικίου τους κινητήρες. Αυτό πέρα από το οικονομικό όφελος, του γονέα φυσικά, εξασφαλίζει ίση -στην κυριολεξία- απόδοση των κινητήρων. Οι άνθρωποι της Rotax Hellas, φροντίζουν την ισορροπημένη ωριαία χρήση των κινητήρων και τους συντηρούν σωστά.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τελευταίος προκριματικός αγώνας στις Σέρρες, μετά τα Χανιά και την Αθήνα του Rotax MAX Challenge 2021 για την συμμετοχή στον μεγάλο διπλό τελικό, όπου θα διεξαχθεί στην Αθήνα (Kartodromo) το Σαββατοκύριακο 9-10 Οκτωβρίου. H κατηγορία Μicro MAX που άνοιξε το αγωνιστικό πρόγραμμα στον αγώνα της υπέροχης πίστας των Σερρών αλλά και αυτός της Mini ΜAX που ακολούθησε, ''έκλεψαν'' την παράσταση. Είναι και το ένθερμο κοινό των γονέων που κάνει μία σημαντική διαφορά απέναντι στις επόμενες κατηγορίες που συμμετέχουν μεγαλύτερα και πιο έμπειρα παιδιά. Τα συμπεράσματα είναι σπουδαία: Ασφάλεια, ισορροπημένη ηλικιακή κατανομή, επιδόσεις ανάλογα με τον χρόνο που βρίσκεται στην πίστα κάθε παιδί και πόσες ώρες δοκιμές-προπονήσεις έχει ''γράψει''.


Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, στην Micro MAX, στον αγώνα των Σερρών θα επιβεβαιώνεται το αληθές της φιλοσοφίας Rotax για την ύπαρξη της κατηγορίας ''προθαλάμου'' στο αγωνιστικό karting! Παιδιά από επτά έως δέκα ετών έδειξαν μία απίστευτη προσαρμογή και τέλεια αγωνιστική συμπεριφορά που μάλιστα ήταν και εντυπωσιακά θεαματική. Κριτήριο για τις θέσεις κατάταξης ο χρόνος εμπλοκής τους με το σπορ! Δύο παιδιά, γεννημένα μέσα στην πίστα, μεγαλωμένα σε ένα περιβάλλον με αγωνιστική παιδεία, δύο αδέλφια, η Νεφέλη (Αρ. καρτ:15 πάνω) και ο Ιάσων Κοσμόπουλος (14 κάτω) έδωσαν μία εντυπωσιακή μάχη μεταξύ τους οδηγώντας καταπληκτικά και έκαναν το 1-2. Η Νεφέλη Κοσμοπούλου μόλις 10 ετών έγινε η πρώτη γυναίκα οδηγός νικήτρια σε αγώνα του Rotax MAX Challenge, στην ''μικρή'' ιστορία του θεσμού από το ξεκίνημα του το 2000!



Στις δύο επόμενες θέσεις τερμάτισαν οι Μιχαήλ Παρμαξής (48) και Κωνσταντίνος Γρέπσιος (60) δίνοντας μία όμορφη ''μάχη'' μεταξύ τους. Ήταν ο πρώτος αγώνας και για τα δύο παιδιά, που εκτός από το ότι έδειξαν μία απίστευτη συγκέντρωση στον ''στόχο'' που δεν ήταν άλλος από την συνεχή βελτίωση, γύρο με το γύρο, κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά και την διαφορά από τους νικητές! Ήταν όλοι οι συμμετέχοντες στην κατηγορία εξαιρετικοί και σπουδαίοι δείγμα της δουλειά που κάνει η ομάδα τους, μιας και οι τέσσερις είναι μέλη της Cosmorally Karting Academy.

                                                                          



Χαρακτηριστικό παράδειγμα προσαρμογής στο επόμενο ηλικιακό βήμα στην κατηγορία Mini MAX από τον ίδιο το αγώνα. Ο Λευτέρης Γκουλέτσος (106 πάνω στο άνοιγμα του θέματος), που στον περσινό τελικό στην Αθήνα ήταν εντυπωσιακός, έδειξε πως αυτός ο χρόνος που πέρασε τον ωρίμασε πλέον ως οδηγό. Το παιδί είναι πλέον πιλότος, διαχειρίστηκε τα πάντα σωστά και ήταν νικητής. Ο Ζαχαρίας Νένογλου (135) δήλωσε με την εμφάνισή του πως είναι θέμα χρόνου να βρει τις 2-3 γραμμές που υπολείπονται, τερματίζοντας δεύτερος! Τρίτος ο Παναγιώτης Ρεβελτζής (198) στην πρώτη του εμφάνιση σε αγώνες karting, παρουσίασε βελτίωση από σκέλος σε σκέλος, συγκεντρώνοντας πολύτιμες εμπειρίες. ''Μονοποικιλιακή'' κι εδώ η ομαδική συμμετοχή αφού και οι τρεις πιλότοι ανήκουν στην Cosmorally Karting Academy.


O αγώνας των Σερρών του I.KTEO Πήγασος Rotax MAX Challenge 2021, ανήκει στο παρελθόν και από τις δύο κατηγορίες Micro MAX και Mini MAX έχοντας κοινό ''παρονομαστή'' την εγγύηση από την Rotax Hellas για την ισονομία απόδοσης των κινητήρων καθώς και του ''έργου'' που προσφέρει η Cosmorally Karting Academy στα παιδιά φανέρωσε πόσο λογική και εποικοδομητική είναι η διαίρεση της ηλικιακής κλάσης των 7-13, σε δύο.
Όλοι πλέον οι οδηγοί που έχουν έστω μία συμμετοχή από τους τρεις αγώνες του φετινού Ι.ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge θα βρεθούν στη διπλή αγωνιστική συνάντηση στις 9-10 Οκτωβρίου στο Kartodromo Αθηνών για το Μεγάλο Τελικό διεκδικώντας τα εισιτήρια που θα τους οδηγήσουν στο Rotax MAX Challenge Grand Finals 2021 που θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν! Παράλληλα από τον τελικό των Αθηνών θα αναδειχθούν οι φετινοί υπέρ-επαθλούχοι του Ι.ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge και μεταξύ των συμμετεχόντων θα κληρωθεί ανά κατηγορία (Μicro, Mini, Junior, Senior, DD2) ένας κινητήρας Rotax MAX Evo!