Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Junior... με άποψη!


Ο Γιάννης Καρδαμάκης είναι γεννημένος την πρώτη Νοεμβρίου του 2003. Σε ηλικία 12 ετών ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με το karting και τον Φεβρουάριο του '15 ξεκίνησε προπονήσεις στην πίστα Καρτοδρόμο με την ομάδα του Κώστα Μιχαλόπουλου ( Athens Kart Shop ). Tην χρονιά εκείνη αυτή δεν πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και κατά συνέπεια ο εγκλιματισμός-προσπάθεια, έμειναν σε επίπεδο 'ελεύθερων δοκιμών'. Μετά από μία ολόκληρη χρονιά λοιπόν προπονήσεων ξεκινά ενεργά στην κατηγορία mini όπου το 2016 κατέκτησε την τέταρτη θέση τελική βαθμολογία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος! Δεύτερη ενεργεί χρονιά η φετινή... όπου 'προβιβάζετε ηλικιακά και συμμετέχει στην Junior κατηγορία!

Αγαπημένη λεκτική αντίδραση ;
' Ναι...' !

Μεγαλύτερο ταλέντο που έχεις ;
'Η γρήγορη προσαρμογή μου στις διάφορες αλλαγές που δοκιμάζει ο μηχανικός μου στο στήσιμο του καρτ'

Tο μεγαλύτερο ταλέντο που θα ήθελες να έχεις ;
'Να μπορώ να πείθω τους γύρω μου γι αυτό που θέλω και πιστεύω άρα να γίνεται πάντα το δικό μου'

Τι σε συναρπάζει ;
'Να οδηγώ το κάρτ μου στην βροχή...'

Πως ηρεμείς ;
'Απομονώνομαι από τον κόσμο και συζητώ με τον μηχανικό μου Γιάννη Ταμπακόπουλο ( Alen ) τον οποίο θέλω να ευχαριστήσω σε αυτό το σημείο προσωπικά γιατί ένα κομμάτι των όσων έχω πετύχει το οφείλω στην πολύ καλή μας σχέση και επικοινωνία...'
Ποιες προλήψεις έχεις ;
'Δεν πιστεύω στις προλήψεις άρα... Δεν έχω ( !!! )'

Το νόημα της ζωής για εσένα ;
'Να αξιολογώ όσα μου δίνει η ζωή είτε καλά είτε κακά χωρίς να απογοητεύομαι...'

Αγαπημένος προορισμός ;
'Γαλλία, πίστα Le Mans, διότι είναι μία πολύ τεχνική πίστα στην οποία πραγματοποιείται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ι.Α.Μ.Ε.'

Βάλε ένα τίτλο στη συνέντευξη ;
'Don’t stop doing what you enjoy...'
Πειρασμός για σένα είναι ;
'Να οδηγήσω σε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα...'

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο παρελθόν, σε ποια εποχή θα ήθελες να βρεθείς ;
'Θα ήθελα να ταξιδέψω στο παρελθόν και να βρεθώ την εποχή που ζούσε ο Ayrton Senna, να ζήσω από κοντά τις διακρίσεις του καθώς να είμαι δίπλά του στις προπονήσεις που έκανε...'
Από κοντά θα σου πω... για το που, πότε και πως γνώρισα, τον Ayrton! ( Π.Κ. )

Ποια ανάμνηση σε γαληνεύει ;
'H πρώτη μου διάκριση που ήρθε στον δεύτερο αγώνα που έλαβα μέρος στην κατηγορία mini το 2016. κατέκτησα την 3η θέση στην πίστα των Μεγάρων.

Θέμα συζήτησης που απεχθάνεσαι ;
'Μετά από εξαντλητική προπόνηση Σαββάτου στην συζήτηση των γονιών μου για το πότε θα διαβάσω,έλεος!'
Θέμα συζήτησης που ξεχνιέσαι και μπορείς να συζητάς για ώρες ;
Όλες οι συζητήσεις που έχουν θέμα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό karting, F1, moto gp '

Τι σου αρέσει στο karting ;
'Εκείνο που πραγματικά μου αρέσει είναι πως με την συνεχή προπόνηση βελτιώνομαι καθημερινά...'

Τι δεν σου αρέσει στο karting ;
Πως είναι δυνατόν να μην μου αρέσει κάτι στο άθλημα που ονειρεύομαι καθημερινά...; Μπορώ όμως να σας πω τι δεν μου αρέσει σε ότι κινείτε γύρω από αυτό: Δεν εννοώ τους συναθλητές μου αλλά όλους αυτούς που τους αρέσει να ασχολούνται, να σχολιάζουν και να μολύνουν το χώρο μας με την αρνητική τους στάση, ένα χώρο που θα έπρεπε να προσελκύει νέους αθλητές και γονείς έτσι ώστε το άθλημα αυτό, το άθλημά μας ( !!! ), να έχει διάρκεια στον χρόνο...'

Ο Γιάννης Καρδαμάκης όχι απλά δουλεύει στην πίστα και παρουσιάζει καθημερινά βελτίωση... Ζει, σε αυτήν! Πολλές φορές τον έχουμε δει εκεί χωρίς να κάνει kart, αλλά να είναι παρέα με φίλους, συναθλητές του. Μας 'μεταφέρει' την ερωτική σχέση που έχει με την 'οικογένεια' του kartig που σε συνδυασμό με αυτά που πιστεύει και 'ομολογεί' σε αυτή την συζήτηση δείχνει την τον δρόμο σε όλους μας πως οι νέοι που έρχονται θα είναι οι 'πρωτομάστορες' μίας ΄καθαρής' και σπουδαίας νοοτροπίας. Αυτό που χρειάζεται το karting, στην Ελλάδα. Αγωνιστικά, δουλεύοντας με μέθοδο έφτασε στο υψηλότερο σημείο... Στο Κύπελλο Ελλάδος 2017, βρέθηκε στο βάθρο, πιστώνοντας ότι το μέλλον του ανήκει ...