Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. μαζί με τον Πρωταθλητή!


Ο Στυλιανός Πετρίσης που φέτος εκπροσωπεί την χώρά μας στον Παγκόσμιο θεσμό του CIK-FIA Karting Academy Trophy αυτή την στιγμή ταξιδεύει για Ιταλία. Εκεί θα πάρει μέρος στον τρίτο και τελευταίο αγώνα του CIK-FIA Academy Trophy που θα γίνει στην πίστα Lonato. Μαζί του εκτός από τον πατέρά του Γιώργο, ο μηχανικός-κόουτς Γιώργος Γρυλάκης (Galaxy Motorsport).
                               

Κατά την αναχώρηση από το Ελευθέριος Βενιζέλος η αποστολή βρέθηκε απέναντι σε μία μεγάλη έκπληξη. Η πρόεδρος της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. της Ο.Μ.Α.Ε., Φωτεινή Ψαράκου ήταν εκεί να αποχαιρετίσει τον Έλληνα Πρωταθλητή και να του ευχηθεί καλή επιτυχία! Ο Στυλιανός Πετρίσης που ανήκει στο αθλητικό σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., φανερά συγκινημένος, είπε: ''Mε γεμίζει ευθύνη η στιγμή αυτή, θα κάνω ότι καλύτερο για να τιμήσω την χώρά μου, το σωματείο μου, την ομάδά μου και τους γονείς μου που είναι σε όλη μου την προσπάθεια δίπλά μου..''

Ο Στυλιανός Πετρίσης οδηγός της Galaxy Motorsport, στο φετινό του Παγκόσμιο ταξίδι στο διεθνές στερέωμα των κορυφαίων συναντήσεων του karting έχει την υποστήριξη της Seat Technocar, της Bridgestone και της Stickerman. Κι όλα αυτά φυσικά με την αρωγή του ιστορικού περιοδικού '4Τροχοί'. Τέλος η Racing Star ''ντύνει'' τον Έλληνα Πρωταθλητή με ΟΜΡ που είναι κι επίσημος-αποκλειστικός προμηθευτής του CIK-FIA Karting Academy Trophy.