Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017
Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017
Οι 'μικροί'... Μεγάλοι πρωταγωνιστές!
Γιώργος Καφαντάρης
Κατατακτήριες Δοκιμές: 43.001 ( 8ος )
Ημιτελικός: 3oς / Ταχύτερος γύρος: 42.224
Τελικός: Εκτός κατάταξης / Εγκατέλειψε στον 3ο γύρο
Ήταν άτυχος... οδήγησε έξυπνα στον ημιτελικό, δεν παρασύρθηκε κι έμεινε συγκεντρωμένος στον στόχο του, φθάνοντας έτσι στην 3η θέση (!!!) Στον τελικό κι ενώ βρήκε τον ρυθμό, ο τελευταίος γύρος του από τους μόλις τρις που έκανε στον τελικό ήταν στο 41.202 κι έβλεπε βάθρο, είχε την στιγμή του κι έμεινε.
Γιάννης Ζησιμόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 43.286 ( 9ος )
Ημιτελικός: 8oς / Ταχύτερος γύρος: 42.762
Τελικός: 9ος / Ταχύτερος γύρος: 42.491
Γιάννης Ζησιμόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 43.286 ( 9ος )
Ημιτελικός: 8oς / Ταχύτερος γύρος: 42.762
Τελικός: 9ος / Ταχύτερος γύρος: 42.491
Έχοντας στον πάγκο... στα πιτς, τον Μάκη Σαγανά και φυσικά τον πατέρά του Γιώργο, ο Γιάννης δεν έδειξε μόνο πως ζούσε κάθε στιγμή, εκφράζοντας πάντα την χαρά της απόλαυσης της συμμετοχής του αλλά συνάμα σε κάθε 'σκέλος' του αγώνα ήταν και καλύτερος!
Χρήστος Καραβαγγέλης
Κατατακτήριες Δοκιμές: 47.286 ( 10ος )
Ημιτελικός: 9oς / Ταχύτερος γύρος: 45.539
Τελικός: 8ος / Ταχύτερος γύρος: 42.734
Ξεκίνησε από το 'μακρύ' σαράντα επτά συν στις κατατακτήριες δοκιμές, για να φτάσει στο σαράντα δυο συν... στον τελικό! Σε κάθε δοκιμασία του αγώνα ο Πατρινός οδηγός, δοκιμές-ημιτελικός-τελικός, κέρδιζε και μία θέση κι έτσι έφτασε στη όγδοη!
Αλέξανδρος Παπαευθυμίου
Κατατακτήριες Δοκιμές: 41.636 ( 1ος )
Ημιτελικός: 7oς / Ταχύτερος γύρος: 41.275
Τελικός: 7ος / Ταχύτερος γύρος: 40.838
Προετοιμασμένος τέλεια από την ομάδα του, πήρε την πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές μετά από μάχη με τον Μάριο Αγγελόπουλο τους χώρισαν εξήντα επτά χιλιοστά του δευτερολέπτου, στον ημιτελικό έχασε το πλεονέκτημα από τον νικητή του αγώνα. Ξεκινώντας έβδομος στον τελικό...
Γιώργος Θεοδωρακόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.450 ( 5ος )
Ημιτελικός: Εκτός κατάταξης
Τελικός: 6ος / Ταχύτερος γύρος: 41.100
Γιώργος Θεοδωρακόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.450 ( 5ος )
Ημιτελικός: Εκτός κατάταξης
Τελικός: 6ος / Ταχύτερος γύρος: 41.100
Ο επιμένων κάτι παίρνει... κι όχι μόνο αλλά η παρουσία του ήταν εξαιρετική, αφού η εγκατάλειψή του στον ημιτελικό δεν τον πτόησε! Βελτιώνοντας από γύρο σε γύρο, την οδηγηκή του τεχνική καθώς και τους χρόνους του έφτασε στην 6η (!!!) θέση, κατεβάζοντας τις επιδόσεις του για ενάμιση δευτερόλεπτο!
Γιώργος Ντεντόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.901 ( 7ος )
Ημιτελικός: 6oς / Ταχύτερος γύρος: 42.454
Τελικός: 5ος / Ταχύτερος γύρος: 41.747
Σπουδαία εμφάνισή για τον μικρό της οικογένειας Ντεντόπουλου ΄τστο πρώτο P.i.C.K. της καριέρας, στον τόπό του. Αρχίζοντας από τις κατατακτήριες δοκιμές κάθε γύρος ήταν ακια καλύτερος από τον προηγούμενο για να καταλήξει στον τελικό 6ος ( ! ).
Βαγγέλης Ντεντόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.567 ( 6ος )
Ημιτελικός: 2oς / Ταχύτερος γύρος: 41.468
Τελικός: 4ος / Ταχύτερος γύρος: 40.200
Ο ταχύτερος γύρος που έκανε στον τελικό
είναι και η απόλυτη επίδοση του αγώνα,
στην κατηγορία mini, στο 9ο P.i.C.K. 2017
Το αποτέλεσμα του ημιτελικού ( 2ος ) και η συνεχή βελτίωσή του από γύρο σε γύρο, παρά την σοβαρή ατυχία που είχε με τον αδελφό του μετά το τέλος του ημιτελικού του Σαββάτου... τον έφτασαν να σφραγίσει με το όνομά του τον φετινό αγώνα με την απόλυτη επίδοση, ταχύτερου γύρου στον αγώνα!
Γρηγόρης Κρίκης
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.411 ( 4ος )
Ημιτελικός: 4oς / Ταχύτερος γύρος: 42.183
Τελικός: 3ος / Ταχύτερος γύρος: 40.997
Σοβαρός και μετρημένος και ταχύτερος από κάθε άλλη φορά, αναλογικά με την δυσκολία και τις απαιτήσεις του αγώνα κινήθηκε σταθερά και η θέση στο βάθρο ήρθε 'επιβραβευτικά'. Θέση που έδειξε από την αρχή του αγώνα πως την ήθελε... και την πήρε!
Μάριος Αγγελόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 41.703 ( 2ος )
Ημιτελικός: 5oς / Ταχύτερος γύρος: 41.751
Τελικός: 2ος / Ταχύτερος γύρος: 40.553
Κορυφαία επίδοση, δείγμα του ταλέντου, της εμπειρίας και της άψογης προετοιμασίας. Έπαιξε την πρώτη θέση στις κατατακτήριες, ατύχησε στον ημιτελικό και κινήθηκε 'επαγγελματικά' στον τελικό παίρνοντας ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.
Στυλιανός Πετρίσης
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.249 ( 3ος )
Ημιτελικός: 1oς / Ταχύτερος γύρος: 41.297
Τελικός: 1ος / Ταχύτερος γύρος: 40.472
Η εμπειρία και το σπουδαίο 'φίλτρο' του νικητή... διαχειριστικέ με τον πιο σοφό τρόπο όλα αυτά, κάλυψε σύντομα την διαφορά που είχε από την πρώτη θέση, στις κατατακτήριες δοκιμές, κέρδισε ημιτελικό και τελικό, γράφοντας ιστορία: Έγινε ο πρώτος οδηγός mini που κερδίζει επί δύο συνεχόμενες χρονιές την κατηγορία του στο P.i.C.K., με διαφορετικους κινητήρες...
Γιώργος Ντεντόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.901 ( 7ος )
Ημιτελικός: 6oς / Ταχύτερος γύρος: 42.454
Τελικός: 5ος / Ταχύτερος γύρος: 41.747
Σπουδαία εμφάνισή για τον μικρό της οικογένειας Ντεντόπουλου ΄τστο πρώτο P.i.C.K. της καριέρας, στον τόπό του. Αρχίζοντας από τις κατατακτήριες δοκιμές κάθε γύρος ήταν ακια καλύτερος από τον προηγούμενο για να καταλήξει στον τελικό 6ος ( ! ).
Βαγγέλης Ντεντόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.567 ( 6ος )
Ημιτελικός: 2oς / Ταχύτερος γύρος: 41.468
Τελικός: 4ος / Ταχύτερος γύρος: 40.200
Ο ταχύτερος γύρος που έκανε στον τελικό
είναι και η απόλυτη επίδοση του αγώνα,
στην κατηγορία mini, στο 9ο P.i.C.K. 2017
Το αποτέλεσμα του ημιτελικού ( 2ος ) και η συνεχή βελτίωσή του από γύρο σε γύρο, παρά την σοβαρή ατυχία που είχε με τον αδελφό του μετά το τέλος του ημιτελικού του Σαββάτου... τον έφτασαν να σφραγίσει με το όνομά του τον φετινό αγώνα με την απόλυτη επίδοση, ταχύτερου γύρου στον αγώνα!
Γρηγόρης Κρίκης
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.411 ( 4ος )
Ημιτελικός: 4oς / Ταχύτερος γύρος: 42.183
Τελικός: 3ος / Ταχύτερος γύρος: 40.997
Σοβαρός και μετρημένος και ταχύτερος από κάθε άλλη φορά, αναλογικά με την δυσκολία και τις απαιτήσεις του αγώνα κινήθηκε σταθερά και η θέση στο βάθρο ήρθε 'επιβραβευτικά'. Θέση που έδειξε από την αρχή του αγώνα πως την ήθελε... και την πήρε!
Μάριος Αγγελόπουλος
Κατατακτήριες Δοκιμές: 41.703 ( 2ος )
Ημιτελικός: 5oς / Ταχύτερος γύρος: 41.751
Τελικός: 2ος / Ταχύτερος γύρος: 40.553
Κορυφαία επίδοση, δείγμα του ταλέντου, της εμπειρίας και της άψογης προετοιμασίας. Έπαιξε την πρώτη θέση στις κατατακτήριες, ατύχησε στον ημιτελικό και κινήθηκε 'επαγγελματικά' στον τελικό παίρνοντας ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.
Στυλιανός Πετρίσης
Κατατακτήριες Δοκιμές: 42.249 ( 3ος )
Ημιτελικός: 1oς / Ταχύτερος γύρος: 41.297
Τελικός: 1ος / Ταχύτερος γύρος: 40.472
Η εμπειρία και το σπουδαίο 'φίλτρο' του νικητή... διαχειριστικέ με τον πιο σοφό τρόπο όλα αυτά, κάλυψε σύντομα την διαφορά που είχε από την πρώτη θέση, στις κατατακτήριες δοκιμές, κέρδισε ημιτελικό και τελικό, γράφοντας ιστορία: Έγινε ο πρώτος οδηγός mini που κερδίζει επί δύο συνεχόμενες χρονιές την κατηγορία του στο P.i.C.K., με διαφορετικους κινητήρες...
Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017
Πάντα σε εκπλήσσει...
Η κάθε αναμέτρηση, ο κάθε αγώνας karting για τον οδηγό εκτός απ' την συγκέντρωση απαιτεί, δυναμική! Πρέπει πάντα να προετοιμάζεσαι σωστά γι’ αυτήν... αυτή είναι η ομορφιά από τις κρυφές αξίες του σπορ αυτού, αυτό είναι το θαύμα του, πως πάντα σε αιφνιδιάζει, πάντα σε εκπλήσσει. Θα δεις ότι κάθε στιγμή είναι μια έκπληξη και καμία έτοιμη απάντηση δεν έχει ποτέ σταθερή εφαρμογή, στον τρόπο οδήγησης από την μία στιγμή στην άλλη...
Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017
Συνεχής η βελτίωση...
Το τριήμερο 15,16 και 17 Σεπτεμβρίου ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης ταξίδεψε στην πίστα καρτ της Adria προκειμένου να συμμετέχει στον Ιταλικό τελικό του Rok cup στην κατηγορία Junior. Γνώριμη πίστα αφού είχε βρεθεί εκεί για ακόμα έναν αγώνα του Rok cup. Εμφανώς βελτιωμένος ο οδηγός της Zorri Motorsport στις ελεύθερες δοκιμές είχε πετύχει αρκετούς γρήγορους γύρους. Η εναλλαγή του καιρού από βροχή σε στεγνό έκανε ιδιαίτερα δύσκολο το έργο των οδηγών αλλά και των τεχνικών στις επίσημες χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Εκεί ο Τζώρτζης κατάφερε να κάνει το 15ο ταχύτερο γύρο στο group του και τον 30 γενικής. Με αυτό το αποτέλεσμα θα εκκινούσε από την 8η σειρά των τριών προκριματικών σκελών. Η φανταστική εκκίνηση του Τζώρτζη αλλά και η ταχύτητα που είχε στο πρώτο σκέλος τον έφερε στην 8η θέση με ταχύτερο γύρο μόλις 0,3” από αυτόν των πρώτων οδηγών του σκέλους αποτελώντας ένα δείγμα της βελτίωσης του οδηγού. Ένα DNS για τεχνικούς λόγους και μία 15η θέση στο 3ο και τελευταίο προκριματικό σκέλος, έφεραν τον Τζώρτζη να ξεκινάει στην 31η θέση των 16 γύρων του μεγάλου τελικού του Ιταλικού Rokcup παρότι κατάφερε να προκριθεί έστω και με ένα σκέλος λιγότερο. Με ιδιαίτερο πείσμα και μαχητικότητα ο Τζώρτζης κατάφερε γρήγορα να φτάσει στην 26η θέση αλλά στον 8ο γύρο μία επαφή με άλλον οδηγό τον έριξε αρκετές θέσεις πίσω. Ο οδηγός δεν το έβαλε κάτω, επανήλθε στον αγώνα και τερμάτισε τελικά καταλαμβάνοντας την 28η θέση ανάμεσα σε 42 οδηγούς. Ο Στάθης Ξηνταβελόνης ανέφερε μετά τον αγώνα ότι η δουλειά που έχει κάνει ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης τον τελευταίο καιρό είναι εκπληκτική και αυτό φαίνεται από τα όλο και καλύτερα αποτελέσματα στους αγώνες στο εξωτερικό. Τα 6 κιλά παραπάνω που έχει ο οδηγός εξακολουθεί να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα αλλά ξεπερνιέται σε μεγάλο βαθμό από το σωστό στήσιμο του καρτ της BirelArt, με τη βοήθεια της τηλεμετρίας, αλλά και τους πολύ καλούς κινητήρες που έχει φροντίσει να παρέχει η BirelArt Racing Junior Team. Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτού του αγώνα ήταν το DNS που θα έδινε στο Τζώρτζη μία σημαντικά καλύτερη θέση στον τελικό, ειδικά μετά την 8η θέση στο 1ο σκέλος. Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης συμπλήρωσε 8 αγώνες στο φετινό Rokcup Italy συμμετέχοντας με ένα καρτ BirelArt, με την υποστήριξη της εργοστασιακής ομάδας BirelArt Racing Junior team, με μηχανικό το Στέλιο Σαγανά και με τη συνδρομή της Zorri Motorsport.
Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017
Δημιουργεί γερές φιλίες!
Όσες ντουζίνες δευτερόλεπτα τους χωρίζουν, όσα χρώματα και αντίθετες ομάδες τους θέτουν απέναντι... δεν καταφέρνουν να αλλοιώσουν ούτε στο ελάχιστο την ποιότητα της σχέσης τους. Τα παιδιά της κατηγορίας mini, μπορεί να βρίσκονται σε αντίθετες ομάδες, να συναγωνίζονται ( Ναι...! ) μεταξύ τους στους αγώνες, είναι όμως φίλοι! Το karting 'κτίζει' γερές και μεγάλες σε βάθος χρόνου φιλίες! Στο 9o P.i.C.K., ο Μάριος Αγγελόπουλος, συμμετείχε στον αγώνα και μάλιστα μετά από μία σπουδαία εμφάνιση ανέβηκε στην δεύτερη θέση του βάθρου. Ο Γιώργος Στυλιανός, ομόσταυλος του στην ομάδα του Τάσου Τσερανίδη, δεν πήρε μέρος στον αγώνα της Πάτρας, όπως και ο αντίπαλος του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting, Ανδρέας Σπανός. Και οι δύο που συνδέονται με φιλία με τον συμμετέχοντα, ήταν εκεί.. δίπλα στον φίλο τους!
Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017
Μην αφήσετε στιγμή να πάει χαμένη...
Χωρίς προκαταλήψεις...
Εκείνο που ξεχώριζε τον Σωκράτη από τους άλλους πνευματικούς ανθρώπους δεν ήταν οι γνώσεις του, αλλά η 'μέθοδος' που ακολουθούσε για να φτάσει στην αλήθεια. Συγκεκριμένα, υποστήριζε ότι ο σωστός τρόπος, για να φτάσει κάποιος στη λύση ενός ζητήματος, είναι να το προσεγγίσει 'χωρίς προκαταλήψεις' ... Μακριά λοιπόν από αυτές και με την βοήθεια του Δημήτρη Ζερβού, που τον ευχαριστούμε, αναγνωρίζουμε το λάθος μας από την στιγμή που δεν κατέχουμε το 'αλάθητο'. Αν και λαογραφικά όπως εξετάζουμε όλες τις θρησκείες, o Kαθολικισμός, μας κάνει. Σοβαροί να είμαστε, λοιπόν και ο εκ Πύργου, Γιώργος Βασιλόπουλος, ήταν νικητής στην master, της Rotax DD2, στο 9ο P.i.C.K. O τριανταεπτάχρονος Πελοποννήσιος οδηγός, ήταν δεύτερος στον τελικό, τερματίζοντας εμπρός από τον Σταύρο Κοντό.
Go Karting...
Απ' το να στριφογυρίζεις μια μπάλα του μπάσκετ (4 ώρες και 39 λεπτά), να πετάς ένα μπούμερανγκ (2 ώρες) ή να πετυχαίνεις στο μπιλιάρδο ένα trick shot που θα εντυπωσίαζε... Έλα στο karting! Θα ζεις και το σπουδαίο θα νιώθεις ζωντανά παραδείγματα του τι μπορεί να πετύχει η θέληση και η έμπνευση που ίσως σου λείπει για να μάθεις κι εσύ κάτι που πάνα φάνταζε βουνό στο μυαλό σου...
Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017
Συνδυασμός που τα σπάει...
Οι εικόνες που μας εμπνέουν...
Εάν δεν κάνουμε λάθος, 'συναγωνισμός' σημαίνει αγώνας για έναν κοινό στόχο ενώ 'ανταγωνισμός' είναι αγώνας για διαφορετικούς λόγους ή για την επικράτηση. Π.χ. δύο στρατιώτες του ίδιου στρατού είναι συναγωνιστές ενώ στρατιώτες αντιπάλων στρατευμάτων είναι ανταγωνιστές. Βάσει αυτού, πιστεύουμε ότι η λέξη 'ανταγωνισμός' μεταφράζεται ως competition. Τότε η λέξη συναγωνισμός' πώς λέγεται...;
Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017
4 - 4... Νίκος - Δημήτρης
Όταν ο μεγάλος, Δημήτρης Καρούνης ( Δεξιά στην φωτ. ), γεννημένος Μάιο, συναντά τον μικρό, Νίκο Σαρδέλη, γεννημένος Σεπτέμβριο... και οι δύο το σωτήριο έτος 1974 ( ...παρά τις απειλές το δημοσιοποιήσαμε! ). Φίλοι, με χιούμορ και αντίπαλοι στην ίδια κατηγορία, στην κλάση των 'ηλικιωμένων' της Rotax DD2. Στην Πάτρα για το 4ο προσωπικό τους P.i.C.K...
Νικητές και 'νικητές'... και αδιάφορα σφυρίγματα!
Ο Σταύρος Κοντός δεν βρέθηκε απλά να διεκδικεί θέση στο βάθρο όπου τελικά τερμάτισε τρίτος στην Rotax DD2, αλλά το αποτέλεσμα αυτό, του έδωσε και την πρώτη θέση στην 'κλάση' Master... Oι διοργανωτές του P.i.C.K. 'σφύριζαν' αδιάφορα στην απονομή κι έτσι δεν τιμήθηκαν οι 'μεγάλοι' της κατηγορίας για την προσπάθειά και την νίκή τους! Ο Σταύρος, συμμετείχε για τέταρτη φορά στο P.i.C.K. ενώ ο τριαντατριάχρονος πλέον πιλότος έχει μία μακρά ιστορία στους αγώνες του Rotax Max Challenge.
Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017
Έχετε την εντύπωση πως είμαστε αφελείς...
Ο καλύτερος τρόπος να είσαι πιστός ως αλυτάρχης σε αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι να είσαι άπιστος στους κανονισμούς και τις αποστάσεις. Αρκεί να παραδώσεις το έργο σε ταλαντούχους ανθρώπους, πρέπει να τους αφήσεις ελεύθερους να δουλέψουν... Αφήστε τον Στέλιο Καγιάφα να εργαστεί, είναι ο μόνος που μπορεί, ξέρει και βλέπει. Μην εκμεταλλεύεστε τις ανθρώπινες αδυναμίες του, εσείς δεν μπορείτε να είστε καλοί άνθρωποι...
Χαιρόμαστε να ζείτε με αυτή την εντύπωση, όλα τα είδαμε, στο P.i.C.K.... υπομονή!
Στο βάθος... D.i.A.M.E.!
Η επικείμενη συνεργασία του Ι.Α.Μ.Ε. Challenge και του D-Cup, που πλέον δεν μπορούν να περιγράφουν εικόνες ( ...που εμείς βλέπουμε ) του τύπου: '...Φαντάσματα, βλέπετε...', παίρνει σάρκα και οστά ή καλύτερα πήρε πριν μέρες, όταν βρέθηκαν στην σύσκεψη της 'επιτροπής' karting της Ο.Μ.Α.Ε., οι 'εκπρόσωποι' ή αντιπρόσωποι ή 'προμότερ' ή 'συνεταίροι' της Ι.Α.Μ.Ε., Κώστας Μιχαλόπουλος και Τάκης Καϊτατζής απέναντι στο 'διευρυμένο' σχήμα του θεσμικού οργάνου, με το Πρόεδρο, Δημήτρη Μιχελακάκη, την Φωτεινή Ψαράκου, τον υπεύθυνο επικοινωνίας, Κώστα Λεόνη και τον Παναγιώτη Σιδέρη. Ουσιαστικά ήταν η επισημοποίηση ενός νέου θεσμού. Στην Πάτρα, στο P.i.C.K. ήταν και η επίσημη πρώτη της συνεργασίας, Ι.Α.Μ.Ε. Challenge - D-Cup ή καλύτερα το νοερό τέλος του κορυφαίου ως σήμερα επαρχιακού θεσμού, θυσία ως δεξαμενή συμμετεχόντων στο νέο έπαθλο. Ας ελπίσουμε πως μπορεί κάτι να προκύψει και οι 'εμπορικοί' διοργανωτές εκτιμήσουν τους ερασιτέχνες και λάτρεις του καρτ, συνδιοργανωτές τους... και δημιουργήσουν κάτι σωστό!
Aνάλογα με την σοβαρότητα...
Τρέλανε και τα χρονόμετρα!
Ο Φίλιππος Καλέσης, ενάμιση μήνα πριν την συμμετοχή του στο Rotax MAX Challenge Grand Finals 2017... στην Πάτρα! Στο 9ο P.i.C.K., στην κατηγορία Rotax DD2 που κι εδώ συγκέντρωσε πολλούς 'μνηστήρες' για τις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου. Άλλη μία απόδειξη της τραγικής προκήρυξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος που οι φωστήρες ήθελαν να 'κλέψουν' τις σταθερές συμμετοχές, που έχει η πολυπληθέστερη κατηγορία στην Ελλάδα. Πράγμα που οι διοργανωτές του P.i.C.K. που δεν αφήνουν 'ευρώ' να πάει χαμένο... την συμπεριλαμβάνουν στην ετήσια εκδήλωσή τους. Φυσικά και οι οδηγοί, 'γουστάρουν' και 'τιμούν' με την παρουσία τους... Πολλά τα λόγια και για τον νικητή... ακόμα λιγότερα. Αρχή, μέση και τέλος στους αγώνες της κατηγορίας DD2, είχαν το χρώμα του Φίλιππου! Άσε δε που τρέλανε και τα χρονόμετρα!
Με κομμένη την ανάσα...
Το 'Με κομμένη την ανάσα' ( Πρωτότυπος τίτλος: À bout de souffle... ) είναι περιπέτεια παραγωγής 1960 σε σκηνοθεσία και σενάριο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ. Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι οι Ζαν Πολ Μπελμοντό και Τζιν Σίμπεργκ. Πρόκειται για την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που σκηνοθέτησε ο Γκοντάρ στην οποία ο Μπελμοντό έκανε το ντεμπούτο του ως ηθοποιός. Πενήντα επτά χρόνια αργότερα η ταινία ριμέικ της ταινίας του Γκονταρ, διαδραματίστηκε στην Πάτρα, στο 9o P.i.C.K., στην κατηγορία KZ2, με πρωταγωνιστές τον Άκη Βασιλέρη και τον Θανάση Χατζόγλου... Με 'Κομμένη την Ανάσα' λοιπόν οι λίγοι θεατές που παρακολούθησαν τον τελικό της κατηγορίας ( ...οι διοργανωτές φρόντισαν να 'αδειάσουν' τις εξέδρες, με μία από τις 'κιτς' παράλληλες εκδηλώσεις τους, διάρκειας τουλάχιστον πενήντα λεπτών, στους 35 βαθμούς, θερμοκρασία! ) είδαν τον Άκη να τερματίζει πρώτος έχοντας πίσω του, τι πίσω του δηλαδή, 'πάνω στον προφυλακτήρα' ( ...βλέπε φωτογραφία ) του, τον Θανάση! Αφού και οι αλυτάρχες τα έχασαν και δεν ήξεραν σε ποιόν να δώσουν την σημαία!
Νικητής ετών 27, με το καρτ Νο: 27!...
Ανταπόδοση στη μητέρα!
'...Μου έδωσες τη χαρά της ζωής, μου έδωσες την καρδιά για να αγαπώ να σέβομαι και να εκτιμώ. Να αισθάνομαι και να απολαμβάνω δημιουργικά ... Και να είμαι εδώ, να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερος, τώρα που έφτασα για μία ακόμα συνεχόμενη χρονιά πρώτος στον τερματισμό, σου αφιερώνω την νίκη αυτή για την γενέθλια, εορτή σου!..'
Ο Στυλιανός Πετρίσης, υπερασπίστηκε με τον καλύτερο τρόπο την περσινή του επιτυχία στο P.i.C.K. και πήρε και την φετινή 'καρό' σημαία στη κατηγορία mini. Αμέσως στην συνέντευξή του στην τηλεόραση, αφιέρωσε την νίκή του, στην μητέρα του, Aρετή! Ο Στυλιανός Πετρίσης έχοντας μία άτυχη στιγμή από τον πρώτο γύρο, στις κατατακτήριες δοκιμές, ξεκίνησε από την τρίτη θέση στον ημιτελικό...τερματίζοντας πρώτος. Στον τελικό της Κυριακής, με την εμπειρία του και την σταθερότητα σε συνδυασμό με ταχύτητά του, έφτασε δίκαια στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Tο 9ο P.i.C.K. 2017, συγκέντρωσε, όπως κάθε χρόνο, το ενδιαφέρον πολλών χιλιάδων θεατών και ιδιαίτερα η κατηγορία mini με τα παιδιά-οδηγούς, οκτώ έως δώδεκα χρονών που 'κλέβει' πάντα την πράσταση!
Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017
Κλειστόν λόγο P.i.C.K.
Πάμε στους ήρωες μας... ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ, πως δεκάχρονα θα γίνονταν πρότυπά μαχητών, η λίγο μεγαλύτερα παιδιά θα μπορούσαν να με καθηλώσουν επί γύρους να τους παρακολουθώ... η ακόμα η 'αντιπαλότητα' στον 'πόντο', δύο, τριών η και περισσοτέρων οδηγών! Αναρωτιόμουν αν υπάρχει αγάπη άνευ όρων και την συναντώ στο βλέμμα των μικρών και μεγάλων παιδιών όταν κάθονται στο 'μπακετ' του karting, κι είναι έτοιμα να ξεδιπλώσουν το οδηγικό τους ταλέντο! Πάμε λοιπόν να τους συναντήσουμε στο 9ο P.I.C.K. (Patras International Circuit for Kart)... έτσι απλά γιατί ποτέ δεν μας έσβησε η επιθυμία και για αυτό είμαστε βουτηγμένοι σε ερωτική πανδαισία με το karting, με ιερότητα και χωρίς ενοχή στη απόλαυση. Μάθετε κι αγαπήστε το karting, θα απολαμβάνετε χωρίς την παραμικρή ενοχή... Τα λέμε την Δευτέρα, σε μία προσπάθεια να σας μεταφέρουμε αυτή την αίσθηση...
Aποκλειστικά και μόνο οι οδηγοί!
Οι μαθηματικές ιδέες επινοούνται ή ανακαλύπτονται; Το ερώτημα αυτό έχει τεθεί κατ’ επανάληψη από φιλοσόφους ανά τους αιώνες και πιθανότατα θα το αντιμετωπίζουμε ες αεί... Αυτό που έχει σημασία είναι ότι, θέτοντας το ερώτημα, αναγνωρίζουμε το γεγονός ότι τα μαθηματικά έχουν ζήσει διπλή ζωή... Οι ισχυρισμοί της φιλοσοφίας είναι λιγότερο αξιόπιστοι από τους ισχυρισμούς των μαθηματικών αλλά εισχωρούν βαθύτερα στις ρίζες της υπάρξεώς μας... Οι φιλοσοφικοί ισχυρισμοί της σήμερον θα είναι μέρος της κοινής λογικής της αύριον: Δια ταύτα, το karting είναι εδώ, ζει και αναπνέει στην Πάτρα, στο κέντρο της πόλης που επί εννιά χρόνια, τέτοια εποχή, μετατρέπετε σε 'πίστα' και οι οδηγοί-πιλότοι, από όλους τους θεσμούς δίνουν ραντεβού για ένα αγώνα-γιορτή. Ένα αγώνα αποθέωση του ενδιαφέροντος, ένα αγώνα που οι αγωνιστικές απαιτήσεις ξεπερνούν σε δυσκολία την οποιανδήποτε διαδρομή ( Σε πίστα ) στον κόσμο, σε ένα αγώνα αποθέωση του ανταγωνισμού... Σε ένα αγώνα που μπορεί να μην 'μετρά' σε κανένα Πρωτάθλημα-Έπαθλο, αλλά αποτελεί, σημείο αναφοράς στα παλμαρές-βιογραφικά των συμμετεχόντων οδηγών-πιλότων! Εξυπακούεται πως μοναδικοί πρωταγωνιστές του P.i.C.K., είναι αποκλειστικά και μόνο οι οδηγοί karting, χωρίς αυτούς... δεν θα υπήρχε, Διεθνές Σιρκουί Καρτ Πάτρας (P.I.C.K.). Ελάτε λοιπόν στην Πάτρα για να θαυμάσετε εξήντα τρεις κορυφαίους Έλληνες οδηγούς αγώνων karting...
Συμμετοχές: http://www.pickpatras.gr/symmetoches/
Πρόγραμμα: http://www.pickpatras.gr/9o-pick-loux-cola-plus-n-light-to-programma-tou-diimerou/
Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017
Υποκλειθείτε... στο αύριο!
Ζηλεύουμε τους διοργανωτές του P.i.C.K. γιατί η δημιουργικότητα μίας τέτοιας εκδήλωσης μας ξεπερνάει... Θα θέλαμε να είμαστε στην θέση τους να μπορούμε να αναπτύξουμε με θάρρος την δική μας ιδέα για το karting... Για τα παιδιά, αυτούς τους μικρούς μάγκες, των από οκτώ χρονών έως δώδεκα που αποτελούν την mini κατηγορία. Αυτούς τους οδηγούς-πιλότους που θα τους δείτε να στρίβουν στη 'πίστα', στο κέντρο της Πάτρας, στο 9o P.i.C.K. και θα σας κοπεί η ανάσα! Αυτούς παρουσιάζουμε... αυτά τα παιδιά που αποτελούν το αύριο και την ελπίδα, όχι μόνο οδηγική τεχνική-συμπεριφορά αλλά για την αλλαγή νοοτροπίας και σκέψης του σπορ...
Παρουσιάζουμε την κατηγορία mini του P.i.C.K. 2017
Μάριος Αγγελόπουλος ( 15 )
Τρίτη συνεχή συμμετοχή στο P.i.C.K. για τον περσινό Πρωταθλητή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος karting στην mini κατηγορία. Γεννημένος στις 28 Δεκεμβρίου του 2006 και μαθητής της έκτης τάξης του Δημοτικού σχολείου είναι ένας έμπειρος πλέον οδηγός-πιλότος που οδηγεί σταθερά και με σπουδαία τεχνική. Στην Πάτρα θα θα 'βάλει' στην πίστα όλοι εκείνη την εμπειρία που προσδίδουν οι συνεχόμενες παρουσίες του.
Χρήστος Καραβαγγέλης ( 50 )
Μαθητής της τρίτης τάξης του Ρούφειου Δημοτικού Σχολείου, κι αυτός... από την Πάτρα, κι αυτός ο μικρός 'πιλότος', 'rouky' ! Προετοιμασμένος σωστά με αρκετές ώρες προπόνησης θα 'βουτήξει' στην 'πίστα' με στόχο την διάκριση και παράλληλα την αποκομιδή εμπειριών σε ένα αγώνα που 'ζει' από μικρούλης και τώρα του δίδετε η μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχει σε αυτόν!
Μαθητής της τρίτης τάξης του Ρούφειου Δημοτικού Σχολείου, κι αυτός... από την Πάτρα, κι αυτός ο μικρός 'πιλότος', 'rouky' ! Προετοιμασμένος σωστά με αρκετές ώρες προπόνησης θα 'βουτήξει' στην 'πίστα' με στόχο την διάκριση και παράλληλα την αποκομιδή εμπειριών σε ένα αγώνα που 'ζει' από μικρούλης και τώρα του δίδετε η μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχει σε αυτόν!
Γιάννης Ζησιμόπουλος ( 11 )
Από την Καλαμάτα στην Πάτρα, στο πρώτο P.i.C.K. της καριέρας του. Ο μικρός οδηγός, διανύει την πρώτή του σαιζόν στους αγώνες karting και βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία. Γεννημένος στις 5 Ιουνίου του 2009, μαθητής της τρίτης τάξης του Δημοτικού, έλαβε μέρος σε όλους τους αγώνες του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting και έδειξε σπουδαία προσαρμοστικότητα στις απαιτήσεις της κατηγορίας του.
Από την Καλαμάτα στην Πάτρα, στο πρώτο P.i.C.K. της καριέρας του. Ο μικρός οδηγός, διανύει την πρώτή του σαιζόν στους αγώνες karting και βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία. Γεννημένος στις 5 Ιουνίου του 2009, μαθητής της τρίτης τάξης του Δημοτικού, έλαβε μέρος σε όλους τους αγώνες του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting και έδειξε σπουδαία προσαρμοστικότητα στις απαιτήσεις της κατηγορίας του.
Γιώργος Θεοδωρακόπουλος ( 28 / 5 )
Ξεκίνησε την καριέρα του από το Έπαθλο Rotax MAX Challenge τον Απρίλιο του 2016 και οι εμφανίσεις του Πατρινού οδηγού-πιλότου έχουν δείξει πως το... έχει! Γεννημένος στις 26 Νοεμβρίου του 2006, θα προσπαθήσει στο P.i.C.K. 2017, για μία καλή εμφάνιση αφού θα 'παίζει' εμπρός στο κοινό του θέλοντας να διασκεδάσει στην δεύτερη εμφάνισή του την περσινή του ατυχία.
Στυλιανός Πετρίσης ( 25 )
Ο έμπειρος οδηγός-πιλότος επιστρέφει στην Πάτρα για να υπερασπιστεί την περσινή νίκη του, στο P.i.C.K.'16. Γεννημένος στις 25 Αυγούστου του 2005, στην τελευταία του χρονιά στην mini κατηγορία και ένα βήμα πριν την junior, διατηρεί ακόμα μαθηματικές ελπίδες και για τον τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος karting που θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς!
Γιώργος Καφαντάρης ( 19 )
Ξεκίνησε τους αγώνες το 2016, από τον αγώνα του Επάθλου Rotax MAX Challenge στην Καλαμάτα. Την φετινή χρονιά δραστηριοποιήθηκε έντονα στον συγκεκριμένο θεσμό και μάλιστα στον τελευταίο αγώνα, αν και 'μικρός' στην κατηγορία mini, σταμάτησε τα χρονόμετρα σε σημείο απειλής των νικητών της 'γενικής'! Ο εννιάχρονος και δύο μηνών οδηγός συμμετέχει για πρώτη φορά στον αγώνα-γιορτή της Πάτρας.
Αλέξανδρος Παπαευθυμίου ( 66 )
Rouky με γεύση νικητή... Νικητής στην πρώτη του εμφάνιση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα karting, στον αγώνα της Σπάρτης, στην 'μικρή' κατηγορία και με ελάχιστη εμπειρία οδηγεί εξαιρετικά. Παρά τους δύο μόνο αγώνες στον Πανελλήνιο θεσμό, διατηρεί λίγες, μικρές μαθηματικά ελπίδες για την διεκδίκηση του τίτλου στην μικρή κατηγορία για οδηγούς από οκτώ έως δέκα χρονών.
Γιώργος Ντεντόπουλος ( 29 )
Ο μικρότερος αδελφός του Βαγγέλη, γεννημένος τον Νοέμβριο του 2008 που αγωνίζεται φέτος ως 'rouky' ( ... στην άτυπη 'κατηγορία ). Προσπαθεί και καταφέρνει να εφαρμόζει στην πράξη τις εμπειρίες που εισπράττει από αγώνα σε αγώνα. Το πρώτό του P.iC.K. μέσα στο 'σπίτι' του θα είναι το κορυφαίο 'test drive'. Τα αδέλφια Ντεντόπουλοι έχουν ως 'κόουτς' τον πατέρά τους και και ο μεγάλος, έχει τον ρόλο του 'καθοδηγητή' του μικρού!
Βαγγέλης Ντεντόπουλος ( 16 )
Γεννημένος στις 19 Ιανουαρίου του 2007, ο Πατρινός οδηγός στην δεύτερη χρονιά παρουσίας του στους αγώνες είναι μεταξύ των διεκδικητών του Πρωταθλήματος της 'μικρής' κατηγορίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος karting 2017, που θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Εξαιρετικός οδηγός που παρουσιάζετε αγώνα με αγώνα και καλύτερος και ανταγωνιστικός.
Γρηγόρης Κρίκης ( 23 )
Ξεκίνησε τους αγώνες το 2015, διανύοντας την τρίτη του χρονιά στους αγώνες karting, δείχνει μία συνεχή βελτίωση. Μαθητής της πέμπτης Δημοτικού ο εκ Πάτρα πιλότος συμμετέχει για τρίτη φορά στον μεγάλο αγώνα της Πελοποννησιακής Πρωτεύουσας. Στους άλλους θεσμούς δραστηριοποιείτε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα karting καθώς και στο Έπαθλο Rotax MAX Challenge.
Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017
Πολυνίκης συμβουλεύει...
Έχοντας κερδίσει τον μεγαλύτερο εγχώριο θεσμό ήδη τέσσερις φορές και σε τρείς διαφορετικές κατηγορίες, το 2011 στη mini, το 2013 στη D-Cup, το 2015 και το 2016 στη senior, ο Χρήστος Σαγανάς, πιστεύει:
'...To P.i.C.K. είναι μια μεγάλη γιορτή για το Ελληνικό motorsport και μοναδικός τρόπος για τον Έλληνα καρτίστα να προβληθεί! Είναι ένας αγώνας που θυμίζει λίγο από F1, καθώς κάθε χρόνο το event συγκεντρώνει πολλούς θεατές...'.
Όπως και μία συμβουλή από τον πολυνίκη του θεσμού, είναι ότι καλύτερο γαι τους νέους συμμετέχοντες:
'...Για τον τέλειο γύρο, γύρω από την πλατεία Αγίου Γεωργίου, χρειάζεται απόλυτη συγκέντρωση ώστε να μπορέσεις να συνδυάσεις την ταχύτητα με την οδήγηση στο απόλυτο όριο, αφού τα προστατευτικά πλαστικά καραδοκούν και περιμένουν το λάθος σου...'
Νοερά μαζί του...
Θα είναι εκεί...κάνοντας φετινό ρεκόρ (63) , παρουσίας!
Oι 'μέρες του ’36', η σπουδαία ταινία του αείμνηστου, Θεόδωρου Αγγελόπουλου, εξιστορεί με άψογη ρεαλιστική και υψηλή κινηματογραφική τεχνική την προετοιμασία και την εγκατάσταση της φιλοφασιστικής δικτατορίας του στρατηγού Μεταξά. Σε μια πλατεία γεμάτη κόσμο και κάτω από έναν δυνατό ήλιο, δολοφονείται ένας συνδικαλιστής. Oι υποψίες στρέφονται στον Σοφιανό, έναν πρώην συνεργάτη της αστυνομίας που έχει πέσει σε δυσμένεια. O Σοφιανός αγωνίζεται μάταια ν' αποδείξει την αθωότητά του... Το ίδιο και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα karting... που φέτος άγγιξε το 'μηδέν', μετά από τον περίφημο σχεδιασμό, επικοινωνιολόγων και έμπειρων στελεχών. Οι οδηγοί, οι μοναδικοί πρωταγωνιστές 'σύρθηκαν' ως 'ένοχοι' στις πίστες σε κάτι που τελικά δεν άρεσε σε κανένα! Κι ήρθε το P.i.C.K. 2017, που με την έντονη παρουσία τους οι οδηγοί και μόνο αυτοί, θύμισαν μέρες του '14... και οι συμμετοχές σταμάτησαν να 'μετρούν' στον αριθμό 63 (!!!)... Εξήντα τρία...για τους αμόρφωτους! Κι έτσι πάλι οι μόνιμοι και μοναδικοί σπουδαίοι του σπορ αυτού, έστειλαν μήνυμα υπενθύμισης στους 'άκομψους', τεχνοκράτες ( ...τρομάρά τους ) - σχεδιαστές - επιτροπάριους πως απέτυχαν και καλό είναι να πηγαίνουν... αντίθετα καλούν τον κόσμο και τους φίλους του karting, στην γιορτή, στην Πάτρα. Ελάτε στο P.i.C.K. οι οδηγοί θα είναι εκεί!
Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017
Την κριτική την κάνουν τα... χρονόμετρα!
Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017
Με 46.6... στην Πάτρα!
Η στάση του Στυλιανού Πετρίση, οδηγού της κατηγορίας mini όταν αντιμετωπίζει τους φίλους-αντιπάλους του δεν είναι μία απλή αντιπαράθεση, αλλά ένας δίκαιος ανταγωνισμός με την έννοια της ευγένειας και του σεβασμού προς τους άλλους. Και δείχνει πως έχει την ευκαιρία για να εξασκήσει την υπομονή του, το οδηγικό του ταλέντο και την σπουδαία τεχνική του. Προετοιμαζόμενος για το P.I.C.K., σταμάτησε τα χρονόμετρα στην πίστα των Αφιδνών, στο 46.6 και έδειξε πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση...
Μόνο αυτοί, ουδείς άλλος!
Η ζωή συνεχίζετε... η ζωή, η δράση, η προσπάθεια! Όλοι οι πρωταγωνιστές του karting -οι οδηγοί και μόνο αυτοί- βρίσκονται στις πίστες. Και ενώ οι 'αγωνιστική' χρονιά φτάνει στη δύσή της απομένουν μόνο το P.I.C.K. στην Πάτρα, το Rotax Festival στα Μέγαρα, το Κύπελλο στη Θεσσαλονίκη ... κι χρησμός της Πυθίας, Επιτροπή karting, Eπ.Α.... και κάθε γραφικού-επικοινωνιολόγου διαδρομιστή που φροντίζει με άναρχες κραυγές ως σύγχρονος Χατζηαβάτης να δηλώνει πριν την όποια επίσημη ανακοίνωση, το που και πότε, θα ολοκληρωθεί ( ...κι αν; ) τo Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2017, αφού ακόμα απομένει ένας αγώνας. Οι οδηγοί, εκεί στις πίστες... οι γονείς στην ίδια κατάσταση να μην μπορούν να προγραμματίσουν τίποτα κι όλοι μαζί στο 'χώσε'. Μα επιτέλους θέλει σοφία να σκεφτούν και να ορίσουν μία ημερομηνία... Κι περιμένουν το τι θα απογίνει με το Kartodromo... δύσκολο... κανείς δεν πρόκειται να μάθει, αλήθειες! Η αλήθεια είναι μόνο μία... οι οδηγοί είναι οι μόνοι που αγαπούν το karting, δηλώνουν πάντα 'παρών' σε κάθε 'βασανιστήριο' που τους υποβάλει η κάθε άσχετη φυσιογνωμία του χώρου...
Σκληρή προετοιμασία με νέο 'κόουτς'..!
Σε νέα ομάδα και με νέο προπονητή... ο Νίκος Λύκος, προετοιμάζετε για την πρώτή του διεθνή συμμετοχή. Στις αρχές Νοεμβρίου ο Νίκος και ο Γιάννης Αντωνιάδης θα συνταξιδεύουν για το Πορτιμάο της Πορτογαλίας όπου θα έχουν την πρώτη επίσημη συμμετοχή τους, συνεργαζόμενοι. Το Rotax MAX Challenge Grand Finals 2017, δεν θα είναι απλά μία ξεχωριστή πρώτη διεθνή συμμετοχή για τον οδηγό της μικρής κατηγορίας του θεσμού, αλλά και μία ακόμα πρόκληση για τον πολύπειρο 'κόουτς'. Ο συνδυασμός έχει ήδη ξεκινήσει την σκληρή προετοιμασία προκειμένου να παρουσιαστεί έτοιμος στις υψηλές απαιτήσεις του αγώνα!
Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017
Με 59 πρωταγωνιστές το P.I.C.K. !
Πενήντα εννέα τελικά, οδηγοί-πιλότοι θα δώσουν το παρόν στο 9ο P.I.C.K. που θα διεξαχθεί στους δρόμους-πίστα, στο κέντρο της Πάτρας, το Σαββατοκύριακο 16/17 Σεπτεμβρίου! Τα μικρά, η κατηγορία mini θα είναι εννέα, στη 'τοπική' (...πολλοί θα βιαστούν,αλλά η λέξη είναι σε εισαγωγικά ) D-cup, θα λάβουν μέρος δεκατέσσερις οδηγοί και στην Senior, οκτώ! Η Kz2-3 θα έχει δεκατρείς και η κορυφαία φετινή κατηγορία, η Rotax DD2 κι εδώ θα είναι η πολυπληθέστερη, με δεκαπέντε, συμμετέχοντες... Οι θεατές, οι φίλοι των μηχανοκίνητων σπορ που παρακολουθούν κάθε χρόνο τον συγκεκριμένο αγώνα να είναι σίγουροι: To θέαμα που θα προσφέρουν οι οδηγοί karting θα είναι μο-να-δι-κό... !
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)