Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Εμπειρία ετών δέκα!


Τον ερχόμενο Ιανουάριο στις 6, ο Νικόλας Σουβατζόγλου, συμπληρώνει το δέκατο έτος της ηλικιας του. Ξεκίνησε την αγωνιστική του δραστηριότητα από εκεί που το συντριπτικό ποσοστό των μικρών πιλότων, παίρνει το βάπτισμα του πυρός: Rotax Max Challenge! Aπό την πρώτη του εμφάνιση έδειξε πως δεν θα αργούσε να μπει στο παιχνίδι του ανταγωνισμού. Έχοντας οικογενειακή παρακαταθήκη, σοβαρής αγωνιστικής εμπλοκής και αντίστοιχης εξαιρετικής παιδείας τον πατερα του, Θεόδωρο από τους αγώνες αυτοκινήτου. Παράλληλα και ο θείος του Γιάννης, που πάντα βρίσκεται δίπλά του, βαθύς γνώστης υψηλής τεχνολογίας σε άλλο τομέα που εκληματίζετε κι αυτός στο karting. Μία οικογένεια που κοσμεί με την παρουσία της τον χώρο του karting. Επιστρέφοντας στον πρωταγωνιστή, τον Νικόλα και προσπαθώντας να τον αποκρυπτογραφήσουμε του θέσαμε τις ''ανακριτικές'' ερωτήσεις και πήραμε και τις ανάλογες απαντήσεις:

Αγαπημένη λεκτική αντίδραση ;
Όταν μου ασκούν κριτική για μία σωστή ή λάθος μου οδηγική στιγμή μέσα στη πίστα να τους απαντώ: ''Εγώ οδηγώ όχι εσείς..."

Μεγαλύτερο ταλέντο που έχεις ;
Πιστεύω πως το να οδηγώ καρτ, μου πάει, μου πήγε και μου άρεσε από την αρχή! Άρα το είχα, αυτό είναι το ταλέντό μου!

Το μεγαλύτερο ταλέντο που θα ήθελες να έχεις ;
Να γίνομαι συνεχώς καλύτερος, να μην μείνω στο έχω ή όχι ταλέντο. Κάθε προπόνηση, κάθε αγώνας να μου δίνει και κάτι παραπάνω!

Τι σε συναρπάζει ;
Η ταχύτητα!

Πως ηρεμείς ;
Παιζοντας PS4 και συγκεκριμένα F1.

Ποιες προλήψεις έχεις ;
Δεν έχω...

Το νόημα της ζωής για σένα ;
Να οδηγήσω Formula 1!

Αγαπημένος προορισμός ;
To χωριό μου, η Άρτα(!!!)

Βάλε έναν τίτλο στη συνέντευξη ;
Εμπειρία...
(Κι όμως, έτσι είναι 8χρονα, 10χρονα παιδιά που συμμετέχουν σε αγώνες karting, αποκτούν τέτοια εμπειρία σε ένα χρόνο που είναι αντίστοιχη με μία δεκαετία ηλικιωμένων που παίρνουν μέρος σε αγώνες αυτοκινήτου.-Π.Κ.)

Πειρασμός για σένα είναι ;
Σε αγώνα με πολλές συμμετοχές να συναγωνιζόμαστε όλοι για μία θέση στο βάθρο!

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο παρελθόν, σε ποια εποχή θα ήθελες να βρεθείς ;
Δεν γυρνάω πίσω πολύ, δύο περίπου χρόνια πριν... την ημέρα που ξεκίνησα το karting.

Ποια ανάμνηση σε γαληνεύει ;
Μία έκπληξη που μου έκαναν για τα γενέθλιά μου στον χώρο του καρτ!

Θέμα συζήτησης που απεχθάνεσαι ;
Για πολέμους και ''σκοτωμούς'' μεταξύ ανθρώπων.

Θέμα συζήτησης που ξεχνιέσαι και μπορείς να συζητάς για ώρες ;
Μου αρέσει να συμμετέχω σε συζητήσεις για το καρτ που να μην τελειώνουν ποτέ...

Τι σου αρέσει σου στο karting ;
Η ένταση και η ταχύτητα και παραλληλα με αυτό να είσαι συγκεντρωμένος και προσεκτικός στην οδήγηση!

Τι δεν σου αρέσει στην karting ;
Οι αντιπαραθέσεις μεταξύ των γονιών, εμείς, τα παιδιά, είμαστε φίλοι μέσα κι έξω από την πίστα.
                                  

Όπως η εικόνα που παρουσιάζει μέσα στην πίστα... Ο Νικόλας Σουβατζόγλου, είναι ένα παιδί βαθιά σκεπτόμενο, οδηγεί με προτεραιότητα του μυαλού του, χωρίς λάθη και συγκεντρωμένος στο στόχο. Το ίδιo απαντά και στις ερωτήσεις παρουσιάζοντας ένα παιδί που στην κυριολεξία το μυαλό του προτρέχει της ηλικίας του. Ουσιαστικά έχει το ''πακέτο'', ικανότητα, σκέψη και σοβαρότητα να γίνει ''κάτοικος'' των βάθρων. Το μέλλον του ανήκει... Αυτό το πόσο ΟΣΦΠ είναι, μας ξενίζει πολύ, όμως είναι κάτι που στο karting δεν έχει καμία σημασία!

Πέτρος Καστορίνης