Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Rock Star, ετών δέκα και...


Ο Βαγγέλης Ντεντόπουλος γεννήθηκε στις 19 Ιανουαρίου του 2007 και είναι μαθητής της Πέμπτης τάξης του Δημοτικού. Ως αθλητής, στα δέκα και, χρόνιά του, μοιράζει την δραστηριότητά του μεταξύ Ποδοσφαίρου και karting! Έχει δελτίο ποδοσφαιριστού στον Αχαϊκό και δελτίο αθλητού στη ΦΙΛ.Μ.Π.Α. ( Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας). Ο εκ Πατρών, νεαρός πιλότος, συμμετέχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting αρχής γενομένης από τον φετινό πρώτο αγώνα.

Πόσο δύσκολο είναι να στοιχειοθετήσεις ερωτήσεις, για μία συνέντευξη 'δεκάχρονου'... δεν το 'είχαμε', κι αφήσαμε τις ίδιες με αυτές που 'αντιμετωπίζουμε' τους μεγάλους. Οι απαντήσεις του Βαγγέλη Ντεντόπουλου ήταν απίστευτες:

Αγαπημένη λεκτική αντίδραση ;
Δεν μπορώ να σκεφτώ. Μάλλον δεν έχω...

Μεγαλύτερο ταλέντο που έχεις ;
Από ότι μου λένε και νομίζω είμαι ταλέντο στο ποδόσφαιρο. 
Παίζω επίθεση σε μεγαλύτερη κατηγορία από την ηλικία μου...

Το μεγαλύτερο ταλέντο που θα ήθελες να έχεις ;
Αγαπώ τρομερά το ποδόσφαιρο και θα ήθελα το να έχω μια επιτυχημένη καριέρα σαν ποδοσφαιριστής. Βλέπω τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές στο κόσμο και φαντάζομαι μια παρόμοια καριέρα.

Τι σε συναρπάζει ;
Το moto gp, ένας τελικός Champions League, όπως και μια ζωντανή συναυλία σαν αυτή που είχα πάει στο Τerra Vibe Park με τους Depeche Mode...

Πως ηρεμείς ;
Ακούω μουσική, Depeche Mode, Iron Maiden, γενικά ροκ ή παίζω PlayStation...

Ποιες προλήψεις έχεις ;
Ακόμα καμία...
( Και να φροντίσεις να μην αποκτήσεις, ποτέ! Π.Κ. )

Το νόημα της ζωής για σένα ;
Δεν μπορώ να πω ακόμα. Μάλλον ψάχνομαι...

Αγαπημένος προορισμός ;
Έχω δει φωτογραφίες του πατέρα μου από τη Νέα Υόρκη 
και με φαντάζομαι να περπατάω σε αυτούς τους δρόμους με τους ουρανοξύστες...

Βάλε έναν τίτλο στη συνέντευξη ;
Ξέρω 'γω ; Να πω λίγη ώρα, με το Βαγγέλη ;

Πειρασμός για σένα είναι ;
Δύσκολο. Ίσως κάτι που κάνω να το κάνω καλύτερα...

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο παρελθόν, σε ποια εποχή θα ήθελες να βρεθείς ;
Επειδή μου αρέσει η Ελληνική μυθολογία θα ήθελα να ζούσα τότε που φτιάχτηκε ο Παρθενώνας!

Ποια ανάμνηση σε γαληνεύει ;
Έχω πολλές. Δε μπορώ να σκεφτώ. Όσες αναμνήσεις έχω και έχω περάσει καλά, αυτές με γαληνεύουν...

Θέμα συζήτησης που απεχθάνεσαι ;
Τα θρησκευτικά...

Θέμα συζήτησης που ξεχνιέσαι και μπορείς να συζητάς για ώρες ;
Όσα θέματα είναι εξωσχολικά μπορώ να τα κουβεντιάζω για ώρες...

Τι σου αρέσει στo karting ;
Μου αρέσει που κάνω κάτι που είναι ξεχωριστό και πολύ ιδιαίτερο...

Τι δεν σου αρέσει στην karting ;
Τα αποτελέσματα ενός αγώνα δεν ανταποκρίνονται καμία φορά στην πραγματικότητα. Όπως και ότι από ένα λάθος που μπορεί να μην είναι δικό μου να μου στερήσει ένα καλό αποτέλεσμά και ένα λάθος δικό μου να στερήσει ένα καλό αποτέλεσμα ενός άλλου συναθλητή μου!

Αν και κάποιος θα περίμενε η αθλητική δραστηριότητα, του Βαγγέλη, που μοιράζετε σε δύο 'κόσμους' να ήταν περιορισμένη... αντίθετα το σπουδαίο ταλέντο του νεαρού είναι εμφανές και στους δύο! Στον κόσμο του ποδοσφαίρου είναι εντυπωσιακός και στο karting είναι από τους οδηγούς που έχει όλο το μέλλον μπροστά του και θα τον γράψει η ιστορία. Φέτος διεκδικεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting, στην mini ( 8-10 ) που θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα στο kartodromo, στα τέλη του Νοεμβρίου. Στην Πάτρα στο P. i.C.K. άφησε άφωνο το κοινό του και παρά την ατυχία του στον ημιτελικό, την κακή ψυχολογική του κατάστασή, 'έγραψε' στον τελικό, τον κορυφαίο ταχύτερο γύρο του αγώνα αν και τερμάτισε, 4ος. Τα σοβαρά για αυτό το 'rock', τυπάκι είναι όλα τα άλλα... ακούει ψαγμένη μουσική, πηγαίνει σε μουσικές συναυλίες και 'γουστάρει' την μυθολογία! Στοιχεία και οπτική ενός δεκάχρονου, ταλαντούχου που δεν είναι 'δέσμιο' στην εμμονή των σπορ που συμμετέχει. Π.Κ.