Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Το κάλεσμα...


Σήμερα γνωρίζουμε πέρα από κάθε αμφιβολία, ότι οι ψυχές έρχονται στο γήινο πεδίο μ' ένα καθορισμένο πλάνο, σχέδιο που φτιάχνουν ενόσω βρίσκονται στο πνευματικό βασίλειο... Κάθε ψυχή, πριν από τη γέννηση, σχεδιάζει με τους φύλακες οδηγούς της το επόμενό της πλάνο, ανάλογα με αυτά που θέλει να βιώσει ώστε να εξελιχθεί... Και εγώ εδώ στο http://kartisidea.blogspot.gr/ να με ρωτάει, το πρωί ο εγγονός μου, '...Τι γράφεις? για τα καρτ?...' Hταν κάλεσμα απέναντι στην χθεσινή μου απογοήτευση... που ίσως να με έκανε να μην ταξιδέψω στην Θεσσαλονίκη. Όμως το κάλεσμα ήταν ηχηρό, ο Στέφανος αρχικά, πρωί, πρωί... ο Γιάννης μου (...που πάντα έχει τον τρόπο!) κατόπιν και ήρθαν και οι συνοδοιπόροι προς τον 'Λευκό Πύργο' από την Πάτρα, που θα ταξιδέψουμε μαζί... Είναι και ο Γιώργος που τον θυμάμαι 'μωρό' στα τέλη των '80, που 'ρίχνει' στην μάχη τους οδηγούς του και αφήνει τους προβλεπόμενους βαρόνους του σπορ, άπραγους... συμπληρώνοντας την κατηγορία senior. Eίναι και ο Βαγγέλης (Δήλωσα τον Νικόλα, στο PiCK 2018) ο πρώτος που άκουσα από την πίστα σήμερα, είναι ο Γιώργος που συμπληρώνει το τεράστιο και σπουδαίο δίδυμο γονέων... Είναι και τα αδέλφια Στέλιος και Χρήστος, είναι και ο 'αλλού' Θανάσης, είναι και αυτή η οικογένεια Πολιανίδη... είναι όλοι μικροί και μεγάλοι, οδηγοί και μηχανικοί, παράγοντες και στελέχη...που συμπληρώνουν το κάλεσμα! Ναι θα είμαι εκεί...Εκεί που είναι ο γενέθλιος τόπος μου! Οπότε το 'μαγαζί' το κλείνουμε...! Ραντεβού, εδώ την Δευτέρα με 'πολύ' από τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting...