Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting '18...συνέχεια με την κατηγορία Kz2/3. Την θεαματικότερη παγκοσμίως, την πιο έντονη και ταχύτερη, την σημαντικότερη ανά τις διεθνείς πίστες ένεκα των πιλότων που συμμετέχουν και τα τελευταία χρόνια για τις σπουδαίες προσωπικότητες που οδηγούν εξατάχυτα... Αυτά στις προηγμένες Ευρωπαϊκές χώρες. Εδώ συμβαίνουν απίστευτες 'αστοχίες' στις ενέργειες από τα θεσμικά όργανα, από τους παράγοντες και ομαδάρχες με αποτέλεσμα... Πέρσι σε Πρωτάθλημα και Κύπελλο ο μέσος όρος των συμμετεχόντων να μην ξεπερνούν τους τρεις (!!!) και η φετινή χρονιά να ξεκινά ακριβώς με τα ίδια δεδομένα! Ο Πρόεδρος της Ομoσπονδίας και Προεδρεύων της 'Επιτροπής' (Κarting) Δημήτρης Μιχελακάκης όταν αντίκρισε το Ελληνικό υπερθέαμα της κατηγορίας με τις τρεις συμμετοχές μας είπε: '...Αυτοί που είναι υπεύθυνοι είναι οι επιμένοντες για τις τεχνικές προδιαγραφές των εξατάχυτων, να συμβαδίζουν με τις Διεθνείς...'. Πραγματικά μας εξέπληξε... Οι γνώσεις του σε θέματα karting, μας ξεπερνούν... Σκεφτήκαμε πόσο όμορφα έχει μεθοδεύσει την εξαγωγή στη κατηγορία junior και το όριο κιλών για την χρήση δύο διαφορετικών κινητήρων. Πως οι Εμπορικοί Θεσμοί, που έτσι απλά συμπράττει στην διοργάνωσή τους και αλιεύουν οδηγούς από ένα σύνολο 116 οδηγών, με περίπου 20+20 από Πάτρα και Θεσσαλονίκη, σε πραγματικούς αριθμούς, εξαντλούν τους συμμετέχοντες σε αυτή την κατηγορία για να δημιουργήσουν την νέα 175 η να κερδίσει μία ακόμα η επιτυχημένη DD2. Αυτός έχει λοιπόν και την πίτα και το μαχαίρι... η τακτική του οι άλλοι φταίνε, δεν περνάει... Αυτή περνάει μόνο όταν καλεί τους γονείς για να τους βγάλει κανένα λογύδριο, μοιράζοντας τις ευθύνες στο facebook, στις καταγγελίες, στις αναφορές, να υμνήσει τους πρώην συνεργάτες του στη Επιτροπή που μαζί του είχαν την σημερινή ευθύνη και το σχεδιασμό του Εθνικού Θεσμού...
Οι υπόλοιποι έχουν σαφώς ευθύνη για το κατάντημα της κατηγορίας, (Όχι γιατί τους 'εκθέτει' ο Πρόεδρος, η Ομοσπονδία και τα κωμικά έργα της δεν δίνουν το δικαίωμα σε κανένα από το υπόγειο του ποδηλατοδρομίου να ασκεί κριτική.) αλλά γιατί ουσιαστικά δεν έχουν κάνει, τίποτα! Αφήνουν τρεις, τέσσερις οδηγούς να συμμετέχουν, κρατώντας την Κz2/3 ζωντανή. Kανείς δεν μελέτησε, δεν έκανε μία πρόταση για να γίνει έστω μία αποτυχημένη προσπάθεια, παρά οι εμπλεκόμενοι με τα εξατάχυτα, 'κλεισμένοι' στη δική κατηγορία, βλέπουν την 'κοντινή' DD2 να ευημερεί και την X30 super να δημιουργείτε και ζουν στην 'καρτιστικη' μελαγχολία τους! Ποτέ δεν είναι αργά, θέλει όμως δουλειά...
Οι 'ήρωες' ήταν στα Μέγαρα... Ο Φώτης Σωτηρόπουλος, ο Γιώργος Μακρόπουλος από την Καλαμάτα και ο Ραφαήλ Πιτσής, έκαναν τον δικό τους αγώνα, το ευχαριστήθηκαν και δήλωσαν με την παρουσία τους πως θα πρέπει οι ειδικοί να 'σκύψουν' και λίγο σε αυτό το υπερθέαμα που μπορεί να προσφέρει η συγκεκριμένη κατηγορία στους θεατές, φίλους του karting!