Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Υποστηρικτές υπάρχουν...


Η παρουσία χορηγών δεν παρέχει την λογική 'ανάσα' στο βαρύ οικονομικό προϋπολογισμό συμμετοχής στους αγώνες karting. H παρουσία χορηγού με 'σήμα' μεγάλου βεληνεκούς ωφελεί ευρύτερα το σπορ. Το karting αποκτά νέα πεδία εξάπλωσης και εν κατακλείδι η συζήτηση μίας πρότασης γίνετε πιο εύκολη. To 2017 από αγώνα του RMC πρωτοεμφανίζεται στους αγώνες της κατηγορίας mini, o Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, που 'υιοθετηθείτε' από το ιστορικό περιοδικό '4Τροχοί'. Ανεξάρτητα από το ότι η αγωνιστική πορεία του μικρού οδηγού είναι σπουδαία, είναι φιναλίστ στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κarting στην κατηγορία mini Β, είναι Κυπελλούχος στην ίδια κατηγορία κι όλα αυτά στην πρώτή του αγωνιστική σαιζόν, είναι λίγα εμπρός στην 'αναγνωσιμότητα' και την 'αλληλοεπίδραση' που έχει στον τύπο και στα social media o Aλέξανδρος Παπαευθυμίου. Το παράδειγμα της σημαντικής αυτής παρουσίας είναι φυσικά η 'επικοινωνιακή' υποστήριξη από το περιοδικό '4Τ' και η συνεργασία με κορυφαίο σήμα της 'Shell' να χορηγεί τον οδηγό! Σήμερα και εν'όψη P.i.C.K. o Αλέξανδρος σε αυτό το απόλυτο επικοινωνιακό 'φεστιβάλ' του karting αλλά και του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, θα 'τρέχει' με δύο επιπλέον σπουδαία σήματα στο σιρκουί της Πάτρας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα BlueByte ξεκινώντας από το 1997 από την Αμαλιάδα, αναπτύχθηκε με έδρα τη Πάτρα έως και σήμερα, εξυπηρετώντας πάνω από 18.000 πελάτες παρέχοντας τη καλύτερη δυνατή υποστήριξη σε αυτούς. Καθώς και την Johnnies’ Beer την Μακεδονική Μικροζυθοποιία Δράμας που ιδρύθηκε το 2015 από τον Ιωάννη Ετόγλου και τον Ιωάννη Χατζητεκελή που παράγει και εμπορεύεται φρέσκια,αφιλτράριστη και μη παστεριωμένη μπύρα κορυφαίας ποιότητας. Παράλληλα ως υποστηρικτές της συμμετοχής του Αλέξανδρου Παπαευθυμίου στη Πάτρα θα είναι το 'Συνεργείο Αυτοκινήτων των Γιάννη Λέγουρα και Γιώργου Δημητρόπουλου' για αυτούς που ψάχνουν τους 'ψαγμένους' μηχανικούς, τα 'Χημικά Προϊόντα Βασιλόπουλος', η 'Γιάφκα' για βραδιές που εκδηλώνουμε όλα όσα δεν μπορούμε την ημέρα και το 'ΜεζεδοΤεχνείο' για αυτούς που ξεχνάνε και την δίαιτα που κάνουν όταν το επισκεφτούν. Είναι γεγονός πως μεγάλοι ή μικροί χορηγοί ή υποστηρικτές έχουν την ίδια ιερή αξία. Αυτό που απαραίτητα απαιτητέ είναι σωστή επικοινωνία και η επιλογή του τρόπου προβολής...