Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Test drive... free!


Την Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, από τις πέντε το απόγευμα στην πίστα karting του Αγίου Κοσμά μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς στη πρωτοποριακή ιδέα δύο Ελληνικών αντιπροσωπειών. Η Rotax Hellas και ή Fortune Motorsport συνεργάζονται σε μία σπουδαία κοινή παρουσίαση και προσφέρουν για ελεύθερη δοκιμή τις προτάσεις τους για το 2018. Η Rotax θα παρουσιάσει τη νέα mini κατηγορία με σασί junior, για παιδιά από δέκα έως δεκατρία χρονών. Η Fortune μία αξιόπιστη και οικονομική αλλά γρήγορη λύση για όλους... νέους, 'μεγάλους' και παιδιά ( Από 15+ ), πρωτοεμφανιζόμενους, έμπειρους ή βετεράνους! Και τις δυο προτάσεις μπορείτε ανάλογα με την ηλικιακή σας 'κλάση' να οδηγήσετε και να 'εκτιμήσετε' τι σας προσφέρουν. Κράνος, φόρμα ( Κι αν δεν έχετε, διαθέτουν οι διοργανωτές )... και πίστα Αγίου Κοσμά!


Πραγματικά Kart4All, για 'πρωτάρηδες' μεγάλους!
Το πρότζεκτ 'Kart4All' είναι της 'Fortune Motorsport' και εστιάζετε στους οδηγούς που έρχονται σε επαφή με το σπορ πρώτη φορά, σε αυτούς που γνωρίζουν καλά τα μικρά μονοθέσια αλλά θέλουν να διασκεδάζουν καθώς και στους παλιούς πιλότους που μετά από αποχή θέλουν να επιστρέψουν. Το πλαίσιο είναι Εxtreme World Formula του ιταλικού οίκου Righetti/Ridolfi με κινητήρα RK1 ( Ολλανδικός ) τετράχρονος, 150 κυβικών εκατοστών αποδίδει 15 ίππους στις 10.500 στροφές ανά λεπτό και αποτελεί ένα στιβαρό σύνολο που υποστηρίζει με τα καλύτερα τον στόχο και σκοπό της πρότασης. To σασί είναι σωληνωτό πλαίσιο από χρομομολυβδενίου διαμέτρου 32mm με προσθεταφαιρούμενη μπροστινή μπάρα οι περιμετρικοί προφυλακτήρες είναι οι Xtr14 CΙΚ/FIA, ο άξονας είναι διαμέτρου 50mm, μήκους 1040mm και πάχους 2mm με τσοκ τροχών 95mm και τα μπροστινά άκρα είναι 25mm με τσοκ τροχών 95mm... Γενικά είναι καρτ που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα 'αιχμής'... που στην πίστα διακρίνεις πως δεν υπάρχει διαφορά! Οδηγώντας... ναι μπορείτε να το οδηγήσετε και να διαπιστωσετε την μοναδική αίσθηση ροπής ( 14.000Νm/8.500 ), κάτι που δεν περιμένεις και σε ξαφνιάζει ευχάριστα, ενώ η συμπεριφορά του 'πλαισίου' είναι εξαιρετική με αποκορύφωμα τα φρένα ( Speed Evo CIK/FIA 18/FR/17 με 4πίστονη δαγκάνα και διπλή αεριζόμενη 'φλοτιγκ' δισκόπλακα ) που δεν σε 'πουλάνε' πουθενά και ποτέ αφού η απαγωγή θερμότητας εξασφαλίζει άμεσο και απροβλημάτιστο φρενάρισμα! Με χαμηλότερο κόστος αγοράς κατά 50%, χρήσης 40% και συντήρησης 1250%, τα ανταλλακτικά για το προληπτικό σέρβις του κινητήρα στις 300 ώρες λειτουργίας κοστίζουν μόνο 300€ συγκριτικά με έναν δίχρονο κινητήρα, είναι ιδανική επιλογή για αυτούς που προαναφέραμε... Είναι ένα έξυπνο 'πακέτο' που μπορεί να σε ταξιδέψει χωρίς απαραίτητα να 'πετάς' business class και να σε κάνει να 'βουτήξεις' με τρέλα στις χαρές του karting να γευθείς μέχρι τελευταία σταγόνα την ουσία της αδρεναλίνης!

Μεγαλώνοντας... όμορφα τους μικρούς πιλότους!
H νέα ιδέα-πρόταση ( ...και για την Ελλάδα! ) της Rotax απευθύνετε στην μικρότερη κατηγορία με γνώμονα την οικονομική κατάσταση. Προτείνει λοιπόν την κατηγορία Rotax Mini, 10-13 ετών, που θα εφαρμοστή στο έπαθλο Rotax Max Challenge Creece 2018. O κινητήρας θα είναι ο γνωστός Evo'17 με περιοριστή εξαγωγής κυλίνδρου 20 mm, scuis cap 2.40 και κιλά από 125 έως 135. Όμως αυτό που κάνει 'συμφέρουσα' την πρόταση είναι το καρτ... το σασί θα είναι Junior (1040 ). Αυτό εξοικονομεί στον συμμετέχοντα, απ' την στιγμή που ηλικιακά 'παίζει' στην κατηγορία, το κόστος ενός σασί ( mini ) που αν ξεκίναγε από εκεί θα αναγκαζόταν να το επιβαρυνθεί κι όταν θα έφτανε σε δύο, τρία χρόνια στην επόμενη κατηγορία θα του έμενε στο ράφι. Είναι γεγονός πως με την 'χαλιναγώγηση' του συγκεκριμένου καρτ, οι οδηγοί αλλάζουν επίπεδο αποκτούν εμπειρίες που θα τους ωφελήσουν στο επόμενο βήμά τους, στην κατηγορία Junior.