Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

'...Θέλω να ανταποδώσω την τιμή!...'


Ο Στυλιανός Πετρίσης στην κατηγορία junior του IAME Series 2018, που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά και από τους τρεις αγώνες του προγράμματος κατέλαβε την δεύτερη θέση. Θέση που του εξασφάλισε μετά από σκληρούς αγώνες με έντονο συναγωνισμό στις πίστες των Μεγάρων, της Πάτρας και της Καλαμάτας το δεύτερο εισιτήριο συμμετοχής του στο Παγκόσμιο τελικό του εμπορικού θεσμού που γίνετε την επόμενη Κυριακή 14 Οκτωβρίου. Την ερχόμενη Δευτέρα λοιπόν ο Στυλιανός Πετρίσης με όλα τα άλλα μέλη της αποστολής θα ταξιδέψει για την Γαλλία, όπου θα συμμετέχει στον μεγάλο Παγκοσμίου ενδιαφέροντος αγώνα. Θα είναι η πρώτη διεθνής συμμετοχή του νεαρού πολυτάλαντου οδηγού ο οποίος μας είπε για αυτή την εμπειρία του:

'...Όταν ήμουνα σημαιοφόρος στο σχολείο μου, ένιωσα πραγματικά μία ιδιαίτερη τιμή. Το εθνόσημο, η σημαία, η αξιοπρέπεια, η ιστορία συνδυάζονται και δίνουν στη Ελλάδας μας αξία ανεκτίμητη. Με την βοήθεια της οικογένειάς μου και της Galaxy Motorsport και ιδιαίτερα του Γιώργου Γρυλάκη, μου δόθηκε η ευκαιρία αγωνιζόμενος στην κατηγορία Junior να διεκδικήσω ένα από τα εισιτήρια που μου εξασφαλίζουν την συμμετόχή μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ΙΑΜΕ. Έδωσα τον αγώνά μου και το κέρδισα... Κι έτσι την Δευτέρα 'πετάμε' με τα άλλα μέλη της αποστολής για το Le Mans, την πίστα που από την Τρίτη και ωs την άλλη Κυριακή θα είναι το Παγκόσμιο κέντρο του karting. Κι αν και είναι η πρώτή μου διεθνή συμμετοχή, αυτό έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Το ότι θα εκπροσωπώ μαζί με τους συναθλητές μου την χώρά μου είναι το σπουδαίο! Η ίδια συγκίνηση με το όταν ήμουνα σημαιοφόρος στο σχολείο... Θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο για να ανταποδώσω την μεγάλη αυτή τιμή. Τέλος εύχομαι σε όλους τους συναθλητές μου καλή επιτυχία...'