Κυριακή 17 Μαρτίου 2024

Δεύτερος στο βάθρο ο Νικόλας Καραγιάννης!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Το πρώτο του βάθρο σε διεθνή συνάντηση κατάφερε να πανηγυρίσει ο Νικόλας Καραγιάννης στο σημερινό αγώνα στην Ιταλίας (Trofeo Andrea Margutti) που τέλειωσε πριν από λίγο. Σε ένα δραματικό αγώνα ο έλληνας οδηγός ανέβασε την ελληνική σημαία στην δεύτερη θέση (!!!) θέση κατά τη διάρκεια της απονομής των επάθλων!

Το εφαλτήριο για να κοιτάξουμε προς το καλύτερο μέλλον του ελληνικού motorsport, δηλαδή σε αυτά που φέρνουν τα επόμενα χρόνια, είναι να εισπράττουμε από την προσπάθεια και την διάκριση των μικρών πιλότων μας στους διεθνείς μεγάλους αγώνες. Ο δεκατετράχρονος Νικόλας Καραγιάννης, δεύτερος από αριστερά στην φωτογραφία, έδωσε μία τεράστια μάχη, μεταξύ των κορυφαίων οδηγών karting του πλανήτη στον αγώνα Trofeo Andrea Margutti. Ετσι, κάνοντας μία πολύ σύντομη ανασκόπηση μπορούμε να πούμε ότι κατάφερε σημαντικά βήματα προόδου, κάνοντας πρώτο χρόνο(!!!) χθες στα επίσημα δοκιμαστικά, αλλά και σπουδαίες εμφανίσεις στις προκριματικές σειρές ''ερωτοτροπούσε'' με το βάθρο των νικητών! Μπορεί ο αγώνας να αποτελεί μία πρώτη δοκιμή για την δύσκολη αποστολή του Νικόλα Καραγιάννη στο FIA Karting Academy Trophy 2024 εντούτοις η σημερινή του επίδοση, προσδίδει θερμή αισιοδοξία για μία σπουδαία διάκριση! Η αρτιότητα της απόδοσης του οδηγού Νικόλα Καραγιάννη αποτελεί ένα ακόμα δείγμα της εξαιρετικής δουλειάς που εφαρμόζει ο κόουτς-μηχανικός του Βασίλης Ζάχος καθώς επίσης και του παλιού οδηγού karting και F1, Γιάρνο Τρούλι που του συμπαραστάθηκε στην συγκεκριμένη προσπάθεια!

Ποίος είναι ο Γιάρνο Τρούλι, τρίτος από αριστερά στην φωτογραφία (Γεννήθηκε στις 13 Ιουλίου του 1974 στην Πεσκάρα) είναι Ιταλός πρώην οδηγός της Φόρμουλα 1. Συμμετείχε στο πρωτάθλημα από το 1997 μέχρι το 2011. Η μοναδική νίκη που πέτυχε ήταν στο Γκραν Πρι του Μονακό το 2004. Οι γονείς του οι οποίοι ήταν φανατικοί οπαδοί των μηχανοκίνητων σπορ, του έδωσαν το όνομα Γιάρνο γιατί ήθελαν να τιμήσουν το Φινλανδό οδηγό αγώνων μοτοσυκλετών Γιάρνο Σαάρινεν ο οποίος σκοτώθηκε στη Μόντσα στις 20 Μαΐου του 1973. Ξεκίνησε την καριέρα του από το karting. Το 1997 εντάχθηκε στη Φόρμουλα 1 με την ομάδα της Μινάρντι. Ακολούθησαν οι ομάδες Προστ Γκραν Πρι, Ρενό Φόρμουλα 1, Τογιότα Φόρμουλα 1 και Τιμ Λότους. Όταν στο τέλος του Πρωταθλήματος του 2011 ο αγωνιστικός διευθυντής της Τιμ Λότους Τόνι Φερνάντες του είπε πως την επόμενη σεζόν δε θα είχε θέση οδηγού στην ομάδα επειδή η ομάδα θα άλλαζε όνομα και αυτό σήμαινε πως θα ξεκινούσε ένα νέο κεφάλαιο, αποφάσισε να αποχωρήσει εντελώς από το σπορ για να ασχοληθεί με άλλα πράγματα.

O Βασίλης Ζάχος, πρώτος από δεξιά στην φωτογραφία, υπήρξε οδηγός αγώνων karting και πλέον σε σποραδικές συμμετοχές σε αγώνες αυτοκινήτου. Ως οδηγός karting και αυτοκινήτου έχει αναδειχθεί Πρωταθλητής. Θεωρείται δε ώς ένας από τους κορυφαίους έλληνες σύγχρονους οδηγούς αγώνων. Την τελευταία περίπου δεκαετία δραστηριοποιείται στον χώρο του karting ως αντιπρόσωπος, μηχανικός και κόουτς με ιδιαίτερη επιτυχία. Στενός του συνεργάτης είναι ο αδελφός του Νίκος Ζάχος.