Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

IAME Series Hellas '18 και συμμετοχές έχουμε!


Στις 34 έφτασαν οι συμμετοχές της πρεμιέρας του Italian American Motor Engineering Series Hellas 2018, αγώνας που θα γίνει την ερχόμενη Κυριακή 13 Μαΐου στην πίστα karting των Μεγάρων. Όλες οι κατηγορίες είναι 'γεμάτες' και το ενδιαφέρον τεράστιο...


Mini
Α/Α

13379
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΑΛΑ

24244
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

34977
ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ

44455
ΚΑΜΠΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΣΜΑ

54229
ΚΑΡΑΒΑΓΓΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΟΠΑΤΡΑΣ

63845
ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΣΦΙΚΑ

74824
ΜΑΛΑΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΛΑ

84026
ΝΤΕΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΦΙΛΜΠΑ

93594
ΝΤΕΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΦΙΛΜΠΑ

104227
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΑΣΜΑ

113846
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

124826
ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Junior
Α/Α

11670
ΔΕΒΕΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΧ.
ΑΣΣΟΑΑ

23623
ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΡΤΕΜΙΣ

34933
ΚΡΕΠΗΣ Παναγιωτης
ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

44814
ΜΠΕΡΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
OFF ROAD TEAM

53573
ΝΤΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΑΛΑ

63586
ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
START LINE

73091
ΠΕΤΡΙΣΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Γ.
ΕΛΛΑΔΑ

83298
ΣΠΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΛΑ

Senior
Α/Α

13590
ΒΑΡΣΑΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΣΦΙΚΑ

23627
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΣΦΙΚΑ

34978
ΒΙΓΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΑΡΤΕΜΙΣ

43631
ΚΑΡΔΑΜΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΛΑ

51409
ΚΑΨΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ν.
ART OF SPEED ΗΛΕΙΑΣ

6325
ΝΤΑΡΣΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ.
ΑΣΜΑ

73106
ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.
ΑΛΑ

83839
ΠΛΟΥΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΡΤΕΜΙΣ

9276
ΧΟΥΡΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΝΤ.
ΛΑΒΟΛΟΥ

Pro
Α/Α

11647
"LAZER" 
START LINE

23816
ILIO 
ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

3390
ΚΑΛΕΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ Σ.
ΑΣΜΑ

43252
ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

54253
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ

64910
ΤΟΣΟΥΝΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
OFF ROAD TEAM

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Τώρα θα ζήσουμε, τώρα θα χαρούμε...


Μη χάσουμε το παρόν μας, μένοντας στην ασφάλεια του παρελθόντος ή περιμένοντας να έρθει να μας βρει κάποτε ένα όμορφο μέλλον.

Τώρα θα ζήσουμε, τώρα θα χαρούμε...

Το I.A.M.E. Series Hellas 2018, ανοίγει την αυλαία του. Την Κυριακή στην πίστα karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων. Το παλαιότερο εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων καρτ η Italian American Motor Engineering (IAME) που ιδρύθηκε το 1968 και έχει γράψει μία ανεπανάληπτη ιστορία με απίστευτες επιτυχίες και νίκες σε Παγκόσμιους Θεσμούς. Οι κινητήρες που παρήγαγε το εργοστάσιο της Ι.Α.Μ.Ε. στο Μπέργκαμο, Parilla, Komet και Sirio ήταν η πρώτη επιλογή κάθε οδηγού ή ομάδας που στόχο είχε το βάθρο. Σήμερα οι ιστορικοί κινητήρες έχουν δώσει την θέσή τους στον ΙΑΜΕ Χ30 των 125 ή 175 κυβικών εκατοστών.

Αρχής γενομένης από την κορυφή της εξέλιξης του Χ30 και με την χρήσει όσο το δυνατόν ισοδύναμης απόδοσης η Ιταλική εταιρία, προκήρυξε τον Παγκόσμιο Θεσμό, ΙΑΜΕ Series. 25 χώρες ανταποκρίθηκαν και μεταξύ αυτών η Ελληνική Αντιπροσωπεία της, του  I.A.M.E. Series Hellas 2018 και το ΙΑΜΕ Series Ηellas 2018, ξεκινά!

Την Κυριακή στα Μέγαρα 34 οδηγοί θα συμμετέχουν στον πρώτο αγώνα του εγχώριου θεσμού.
Στην κατηγορία mini 12 μικροί πιλότοι θα δώσουν το παρόν σε ένα ιδιόμορφο σύστημα με 'ενιαίο' κινητήρα, αφού θα δοθούν με κλήρωση στους συμμετέχοντες. Στις κατηγορίες, Junior και Senior θα χρησιμοποιηθούν οι κινητήρες Χ30 που οι οδηγοί συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Τέλος στην νεοσύστατη κατηγορία Ρro, θα δούμε τον νεοφερμένο κινητήρα των 175 κυβ.εκ.

Ο λόγος Χ30 και έχουμε πολλούς λόγους την Κυριακή να πάμε Μέγαρα!

Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Πρεμιέρα του Italian American Motor Engineering Series Hellas '18


Πρεμιέρα του Italian American Motor Engineering Series Hellas την Κυριακή 13 Μαΐου στην πίστα karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων. Ο Κώστας Μιχαλόπουλος αντιπρόσωπος του ιστορικού εργοστασίου κατασκευής κινητήρων Ι.Α.Μ.Ε. επιχειρεί εκ νέου με εμπορικό θεσμό, αγώνων με 'ενιαίου' τύπου κινητήρα. Σήμερα το βράδυ λήγουν οι συμμετοχές του πρώτου γύρου. Ως αυτή τη στιγμή, είκοσι τρεις οδηγοί έχουν δηλώσει συμμετοχή στις τέσσερις κατηγορίες του θεσμού, mini, junior, senior και super pro. Tον αγώνα διοργανώνει το Αθλητικό Σωματείο 'Άρτεμης' και χρόνο έχετε...

'Κλείνει το μάτι' στο μέλλον!


Οι Έλληνες αρχαίοι φιλόσοφοι, διατύπωσαν ότι η ψυχή πρέπει να έχει μια λογική ικανότητα, η άσκηση της οποίας ήταν υπέρ άνω των ανθρώπινων πράξεων. Η προσπάθεια του δεκατετράχρονου πλέον, από τις 30 Απριλίου, Κωνσταντίνου Κομνηνού στο CIK-FIA Karting Academy Trophy 2018, είναι το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα. Και μάλιστα Ελληνικό! Ο Έλληνας Πρωταθλητής συμμετείχε στον πρώτο γύρο του Παγκόσμιου Θεσμού και μαζί με τον μηχανικό του, Τάσο Τσερανίδη έδωσαν έναν υπέρ πάντων αγώνα στις προκριματικές σειρές... Η ελληνική ψυχή ήταν αδύνατον να μείνει έξω από τον τελικό. Ο Κωνσταντίνος ξεκίνησε στο μεγάλο αγώνα της Κυριακής από την 30η θέση και τερμάτισε στην 26η, μεταξύ των 32 οδηγών που είχαν προκριθεί στην τελική φάση. Σπουδαία επίδοση μετά από μία εξαιρετική προσπάθεια ανάμεσα στους 51 νεαρούς πιλότους που πήραν μέρος και επί τρεις μέρες 'ένωσαν' με το karting τον πλανήτη. Στις 13-15 Ιουλίου στην Ιταλία και στις 07-09 Σεπτεμβρίου στο Βέλγιο συμπληρώνετε ο φετινός θεσμός του CIK-FIA Karting Academy Trophy κι ο Κωνσταντίνος Κομνηνός... 'κλείνει το μάτι' στο μέλλον και αισιοδοξεί... Κι εμείς μαζί!

Κυριακή 6 Μαΐου 2018

O δικός μας Alain..!


World Championship '73, o σπουδαιότερος οδηγός καρτ όλων των εποχών, Terry Fullerton στέφεται πρωταθλητής μετά από μία αλησμόνητη μονομαχία με τον νεαρό Alain. Ο Terry Fullerton δεν άφησε κανένα περιθώριο στον Γάλλο οδηγό, παρέμεινε στους αγώνες karting μέχρι και το 1984 και κατόπιν εγκατέλειψε, αήττητος... Alain Prost, έγινε πιλότος στην F1 και έγραψε μοναδική ιστορία στις σελίδες του Παγκόσμιου motorsport. O δικός μας Alain ξεκινά τo karting κοντά στο '88, συμμετέχει με Τecno στους αγώνες και μετά αφοσιώνεται στην ιταλική εταιρία ως και σήμερα. Στην κυριολεξία την υπηρετεί... μία πολύχρονη θητεία έως και σήμερα με τιμιότητα και σοβαρότητα ως μηχανικός και κόουτς. Στα χέρια του κατά τον κόσμο Γιάννη Ταμπακόπουλου, πολλοί γονείς εμπιστεύονται τα παιδιά τους που τα μυεί στα μυστικά του karting. Τα τελευταία χρόνια ο Γιάννης Καρδαμάκης και ο Γιώργος Πλούμος από την κατηγορία Junior, σήμερα στην Senior είναι οι τυχεροί και απολαμβάνουν των υπηρεσιών του Γιάννη Ταμπακόπουλου... του δικού μας Alain που ένεκα της ομοιότητάς του με τον μύθο Alain Marie Pascal Prost, από το ΄89, όλοι τον φωνάζουν ή τον γνωρίζουν με το όνομα του επί χρόνια Παγκόσμιου Πρωταθλητή F1. Τα παιδιά διαμορφώνονται, μαθαίνουν...μεγαλώνουν από την μία κατηγορία στην άλλη με την συμβολή του κόουτς τους...

Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Αθλητές με 'Α', κεφαλαίο!


Το Ευ Αγωνίζεσθε ως θεσμός αλλά και ως κίνηση οικουμενικής εμβέλειας, που διέπεται από σύστημα αξιών, αποτελεί βασικό, θεμελιώδες στοιχείο, κάθε πραγματικής, αθλητικής συνάντησης, κάθε πραγματικής αθλητικής συμπεριφοράς. Δείχνει τους δρόμους, οι οποίοι μέσα από τους συμβολισμούς του αθλητισμού, επηρεάζουν και την ίδια την κοινωνία... Πολύ περισσότερο σε ένα αθλητικό γεγονός σε ένα σπορ που έχει ταλαιπωρηθεί από την άγνοια πολλών του Ευ Αγωνίζεσε... Οι αθλητές της κατηγορίας DD2 του Rotax Max Challenge Hellas τηρώντας αυτό, έχουν προφυλάξει τους εαυτούς τους, τον θεσμό που συμμετέχουν και έχουν αναδείξει την κατηγορία τους ως την κορυφαία μεταξύ όλων του karting στην Eλλάδα. Χαρακτηριστικό, πρόσφατο παράδειγμα οι αθλητές... οι Αθλητές Δημήτρης Ζερβός και Θάνος Χατζόγλου στην πρεμιέρα του Rotax Max Challenge Hellas 2018... που μπορεί να μην δημιούργησαν μεταξύ τους τίποτα, πλην όμως έχοντας αντίθετα παραδείγματα, από προηγούμενους αγώνες που δημιουργούνταν από το τίποτα, θέμα... Αντιθέτως οι Δημήτρης και Θανάσης έδειξαν αντίληψη υψηλής αθλητικής ανάπτυξης τηρώντας το Ευ Αγωνίζεσθε!

Στοιχεία αξιολόγησης για έξυπνους!


Στοιχεία που μπορούν να χαρακτηρίσουν, το Rotax Max Challenge Hellas και να του ισχυροποιήσουν την ταυτότητα του ως την πρώτη επιλογή των οδηγών, παρουσιάστηκαν και μάλιστα έντονα στο πρώτο αγώνα του θεσμού. Φυσικά και ο αριθμός των σαράντα πέντε συμμετοχών απέναντι στον εθνικό θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος με τις λιγότερες, κάτω των σαράντα είναι στοιχείο που δείχνει κάτι δεν είναι όμως το πρωτεύον... Από τις τριάντα τέσσερις που είχαν κατά μέσο όρο οι δύο πρώτοι αγώνες το Πανελληνίου οι έντεκα επέλεξαν και το Rotax Max Challenge Hellas και συμμετείχαν στον πρώτο αγώνα του επάθλου. Στοιχείο σημαντικό που δηλώνει την απραξία των 'σχεδιαστών' των 'πρωταθλημάτων', της μελέτης του ημερολογίου και της ύπαρξης οδηγών, πρωταγωνιστών που μπορούν και θέλουν να συμμετέχουν παραπάνω από ένα θεσμό την ίδια χρονιά... Τις προηγούμενες χρονιές το ποσοστό αυτό μεταξύ Πανελληνίου και Rotax Max Challenge, που σήμερα είναι κοντά στο ένα τρίτο, τα περασμένα χρόνια άγγιζαν τα δύο τρίτα! Οι 'φωστήρες', τα 'παπαγαλάκια' κι οι 'βαρόνοι' με την κοντόφθαλμη όραση που φτάνει ως την δεξιά και αριστερή πλευρά του παντελονιού τους, αδιαφορούν για την πρόοδο του σπορ. Ένα ακόμη στοιχείο αξιολόγησης από 'έξυπνα' στελέχη θα ήταν πως στον πρώτο αγώνα του Rotax Max Challenge Hellas '18 είναι η παρουσία, εδώ στην Αθήνα οδηγών από την περιφέρεια πέρα από τους σημαντικούς πυρήνες της Θεσσαλονίκης με τους Στέφανο Σταμπολίεφ, Λάζαρο Ουγιάρογλου, Ιωακείμ Σώη, Νικόλα Σαλπικίδη και της Πάτρας με τον νικητή της Mini Max, Γιώργο Θεοδωρακόπουλο. είχαμε ακόμα τον Μανώλη Σκεπετζάκη από τα Χανιά, τον Τάκη Παρασκευόπουλο από την Τρίπολη και τον Γιάννη Γεωργαλά από τον Βόλο. Οξύμωρη είναι η παρουσία της Καλαμάτας στον αγώνα, πανηγύρισε την σπουδαία νίκη του εξαιρετικού Χρήστου Οικονόμου στη κατηγορία DD2 αλλά 'ομάδα' από την Μεσσηνιακή πρωτεύουσα δεν είδαμε παρά το γεγονός ότι είχαν δηλωθεί οι Παναγιώτης Κρέπης και Μανώλης Σταμάτης. Γενικά το karting στην περιφέρεια δεν ανασαίνει απλά, ζει και βασιλεύει, κι όπως επιβραβεύτικαν οι προσπάθειές των Γιώργου Κοσμόπουλου και Αλέκου Πολυανίδη στη Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Χανιά που έχουν πίστες και 'απαιτούν'...

Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Rookie ετών τριάντα οκτώ!


Σωτήρης Παναγόπουλος... Rookie ετών τριάντα οκτώ. Έχοντας ένα εξαιρετικό πρόγραμμα προσαρμογής, που το τήρησε μέχρι κεραίας με απίστευτη προσήλωση επί περίπου δύο χρόνια, έφτασε στην παρθενική του συμμετοχή σε επίσημο αγώνα. Στον πρώτο αγώνα του Rotax Max Challenge Hellas 2018 ήταν ο Σωτήρης που συμμετείχε στην κατηγορία DD2... στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές, σταματά τα χρονόμετρα στο 41.713 που είναι η καλύτερη επίδοση μεταξύ των δεκαεπτά συμμετεχόντων! Στον πρώτο ημιτελικό τερματίζει έβδομος στην ηλικιακή κλάση πάνω των 32 και στον δεύτερο φθάνει να πάρει σημαία στην πέμπτη θέση! Στον τελικό είναι έκτος επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την πρώτή του συμμετοχή σε αγώνα και μάλιστα στην δυσκολότερη και απαιτητικότερη κατηγορία, που είναι η DD2!

'Νεοσύλλεκτος'.... Νικόλαος!


Ως νεοσύλλεκτος στους αγώνες karting ο μικρός Νικόλας Σουβατζόγλου, ο μικρότερος οδηγός, μόλις οκτώ ετών, στα 'χέρια' του Σωτήρη Γαλάτση και της ομάδας του GSR νιώθει άνετα. Την απειρία του την ξεπέρασε σύντομα αφού το όνομά του έχει την δική του ιστορία στο Ελληνικό motorsport. Ως αρχάριος έδειξε απίστευτη προσαρμοστικότητα ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των ανθρώπων της ομάδας. Και ως νεοφερμένος στην πρεμιέρα του Rotax Max Challenge Hellas 2018, στην κατηγορία micro... δεν 'μάσησε' !

Ασκήσεις ονείρων...


O ειδικός τύπος στην Ελλάδα και η επαφή που δημιουργεί με τον αναγνώστη έχει να κάνει με τις ανάγκες τις σημερινής κοινωνίας. Ο κόσμος χρειάζεται κάτι, όχι μόνο σωματικό, που να στοχεύει στη δύναμη, στην εκτόνωση αλλά και συνειρμικά να τον 'ταξιδεύει'. Να τον κάνει κυριολεκτικά 'κάτοχο' του ονείρού του και υποσυνείδητα να μην νιώθει μειονεκτικά σε όποιο σενάριο.

Το περιοδικό '4τροχοί' και οι άνθρωποί του, γενιές και γενιές πίσω, το έχουν καταφέρει αυτό. Μας έχουν 'ταξιδέψει' μαγικά σε όλες τις πίστες του κόσμου, έχουμε 'οδηγήσει' μαζί τους απίστευτα ονειρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα κι έχουμε 'στρίψει' γραμμωτά και τέζα την Eau Rouge! Γιατί να νιώσει ο αναγνώστης μειονεκτικά απέναντι σε αυτά...; Mα γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με φανταστικά σενάρια, αλλά με μία πραγματικότητα. Το όνειρο λοιπόν είναι απτό, γλυκό και εύκολο...

Οι ευκολίες που μας παρέχονται σήμερα, μας έχουν πείσει πλέον πως τα όνειρα είναι ευκολότερα πραγματοποιήσιμα. Δεν θα αναφερθούμε σε παράδειγμα θα το παραθέσουμε, 'αντιγραφή' από το περιοδικό '4τροχοί', τεύχος Μαΐου '18, σελ.: 138-139, σε κείμενο του Στράτη Χατζηπαναγιώτου...Πως είναι το όνειρο από πραγματικό σενάριο:

Το karting, με τη φιλοσοφία μιας χώρας με προηγμένο motorsport, εκπαιδεύει όχι μόνο το σώμα, αλλά και το μυαλό. Όλα τα παιδιά θέλουν να μοιάσουν στον Μαξ Φερστάπεν, που κατάφερε να γίνει ο 'Δράκος Πολεμιστής'. Γιατί συμβολίζει τη νίκη του πνεύματος πάνω στο σώμα. Φυσικά, για τα παιδιά παίζει ρόλο και ο εντυπωσιακός τρόπος οδήγησης... Αλλά, το τερπνόν μετά του ωφελίμου! Ένα μάθημα πρέπει να είναι και διασκέδαση...! Και ο Στράτης παραθέτει το παράδειγμα, πως η πραγματικότητα ξεπερνά φαντασία και όνειρα...

Ο Στράτης σε ένα αντάμωμα με τον εαυτό του και των σκέψεων του, αντάμωμα ψυχής και νου, την αγάπη του για το motorsport και το πόσο διαφορετικοί θα ήταν όλοι σε αυτό τον χώρο αν το είχαν γνώριζαν από τα επτά, οκτώ χρόνιά τους... 'Υιοθετεί' ως '4τροχοί', επικοινωνιακά στα μέσα του '17, τον εννιάχρονο οδηγό αγώνων karting της κατηγορίας mini, Aλέξανδο Παπαευθυμίου. Πιστεύοντας ότι η ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα, πέρα από τις λέξεις και τα συναισθήματα του εμπιστεύεται το σήμα, '4Τ'. Λογότυπο ιστορικό που λίγοι οδηγοί έχουν 'τολμήσει' να το ράψουν στη φόρμά τους ή να το φέρουν στο μέσο που συμμετείχαν στους αγώνες.

Αρχίζοντας ουσιαστικά από τα μέσα της αγωνιστικής σαιζόν της περσινής χρονιάς, ο οδηγός των '4Τ', καταλήγει τρίτος στην τελική βαθμολογία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος'17 και παράλληλα στέφετε Κυπελλούχος στην κατηγορία mini Β. Το 2018 ξεκινά με την δεύτερη θέση στην κατηγορία mini, στον πρώτο αγώνα στα Μέγαρα και την πρώτη στον δεύτερο που έγινε στην Θεσσαλονίκη. Έτσι ο νεαρός πιλότος έδειξε πως εκτιμά με τον καλύτερο τρόπο την εμπιστοσύνη που του έδειξαν για το οδηγικό του ταλέντο, την σπουδαία εξέλιξή του, την παρακαταθήκη όλων αυτών στο μέλλον του ως οδηγού αγώνων.

Το γράψιμο και η ζωγραφική είναι ένα απεγκλωβισμός και ξαλάφρωμα ψυχής. Είναι το εκείνο που βρίσκεται πέρα από τις γραμμές και τα σχήματα, πέρα από τη μάθηση και τη γνώση, είναι η ομορφιά της ουσίας. Και ο Στράτης δεν περιορίζετε σε απλά και επιφανειακά, αλλά αναζητά παράγοντες ρέουσας ζωής από διαφοροποιήσεις ευαισθησίας.

Ως παλιός και έμπειρος οδηγός αγώνων και κορυφαίος δημοσιογράφος πιστεύει πως η κρίση μπορεί να λειτουργήσει λυτρωτικά. Άνοιγμα στη σκέψη και στη δημιουργία. Μέσα από την οδηγική τέχνη του οδηγού του, Αλέξανδρου Παπαευθυμίου και των άλλων παιδιών-πιλότων, γράφει και εξωτερικεύει τη συσσωρευμένη ανησυχία του, δηλώνει 'παρών' και διαδραματίζει κοινωνικοπολιτικό ρόλο... Γιατί το παράδειγμα: 'Ασκήσεις Ακριβείας', που θα διαβάσετε στο περιοδικό '4τροχοί', είναι πραγματικό!

Ονειρευτείτε ελεύθερα!

'Φορμαρισμένος' των θεσμών...


Eπτά συμμετέχοντες πιλότοι συμπλήρωναν την λίστα της κατηγορίας micro, στον πρώτο αγώνα του Rotax Max Challenge Hellas 2018, Oi μικροί πρωταγωνιστές, έδωσαν ότι καλύτερο μέσα στην πίστα και το ενδιαφέρον κτύπησε κόκκινο! Ειδικά όταν το γέννημα θρέμμα στην πίστα του Ασπροπύργου, Αιλήν Χόντζα, 'αμφισβήτησε' στην πρώτη θέση τον 'φορμαρισμένο' φέτος, Γιώργο Καφαντάρη. Ο Γιώργος 'απόφοιτος' κι αυτός από την Ακαδημία karting του Γιώργου Λαζαράκου και μαθητής σήμερα του Γιάννη Αντωνιάδη, έπρεπε να συγκεντρώσει όλη την τεχνική του, για τα ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Έτσι μετά από τις εντυπωσιακές εμφανίσεις στους αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, ειδικά στον πρώτο που ήταν και νικητής, ο Γιώργος Καφαντάρης πρωταγωνιστεί και στο Rotax Max Challenge.