Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Ένας τελικός για 64 υπέροχους οδηγούς!

     

Έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για τον φετινό τελικό του I.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge. Το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Οκτωβρίου, θα διεξαχθεί στο Kartodromo (Αφίδνες) ο διπλός τελικός. Ένα μοναδικό διήμερο δράσης στον μακροβιότερο θεσμό ευχαρίστησης των οδηγών αγώνων karting. 64 κορυφαίοι οδηγοί, που έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στον τελικό θα διεκδικήσουν δύο τίτλους και μία πρόκληση...
                                                              


Τίτλος Πρώτος: Τα εισιτήρια για την συμμετοχή τους στον Παγκόσμιο Τελικό του Rotax MAX Challenge Grand Final 2021, στις κατηγορίες Mini MAX, Junior MAX, Senior MAX και DD2 MAX. Τελικός που φέτος θα γίνει στο Μπαχρέιν στις αρχές Δεκεμβρίου! Το δικαίωμα συμμετοχής στον Παγκόσμιο τελικό θα το αποκτήσουν οι νικητές των αντίστοιχων κατηγοριών που θα αναδειχθούν από τους βαθμούς που θα συγκεντρώσουν ανάλογα με την κατάταξή τους στο σύνολο των σκελών (Α, Β, Γ Τελικός Χ 2) του διήμερου (μόνο) τελικού. Από τα 6 σκέλη θα μετρούν τα 4 εκ των οποίων τα 2 θα μπορούν να αφαιρεθούν από διαφορετική ή την ίδια ημέρα του αγώνα. Η απονομή στους νικητές θα γίνει στην πίστα διεξαγωγής του αγώνα μετά το πέρας του κάθε αγώνα, το Σάββατο και την Κυριακή όπου θα δοθούν και τα εισιτήρια για το Rotax MAX Challenge Grand Final 2021.         


                                                                                

Τίτλος Δεύτερος: Για πρώτη φορά φέτος η Rotax Hellas, προκήρυξε και το ''Υπέρ Πανελλήνιο Έπαθλο Rotax''. Έναν τίτλο που μπορούν να διεκδικήσουν όλοι οι οδηγοί που συμμετείχαν στο φετινό πρόγραμμα του Ι.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge, από την Κρήτη, την Αθήνα έως τις Σέρρες! Ανεξάρτητα από το αν οι οδηγοί έχουν συμμετάσχει σε ένα αγώνα, όπου ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή τους στον διπλό τελικό του I.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge 2021 ή έχουν πάρει μέρος σε δύο ή και τρείς, το καλύτερο τους σύνολο βαθμών από ένα το κρατούν, προσθέτοντας και το σύνολο, το οποίο θα προκύψει για τα ΄΄εισητήρια'', 4 από τα 6 σκέλη της διπλής αναμέτρησης στις 9-10 Οκτωβρίου. Το σύνολο αυτό θα αναδείξει τον Υπερ-Πανελλήνιο-Επαθλούχο ανά κατηγορία του I.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge 2021. Η απονομή των τίτλων θα γίνει την επομένη ημέρα των αγώνων, Δευτέρα 11 Οκτωβρίου στις 19:30 στις εγκαταστάσεις του I.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ.


Πρόκληση Μία, και μεγάλη: Η φιλοσοφία της Rotax Hellas, σύννομη αυτή του κορυφαίου κατασκευαστικού εργοστασίου και δημιουργού του MAX Challenge, BRP-Rotax GmbH & Co KG, όλα για τους οδηγούς! Και η Rotax Hellas το κάνει πράξη για μία ακόμα φορά, η χορηγική συνεργασία της με την επιχείρηση Ι.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ, η οποία έδωσε το όνομα της στον φετινό θεσμό ( I.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge 2021) και ακόμα μία προσφορά για τους πρωταγωνιστές και μόνο που δεν είναι άλλοι από τους οδηγούς. Έτσι λοιπόν μεταξύ των οδηγών που θα συμμετάσχουν στον ελληνικό διπλό τελικό, θα κληρωθεί ανά κατηγορία (Micro MAX, Mini MAX, Senior MAX και DD2 MAX) ένας κινητήρας Rotax MAX Evo '21!
                                                                          


Ποιοι οδηγοί μπορούν να συμμετέχουν στον διπλό τελικό του I.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge GR 2021, ανά κατηγορία και πόσους βαθμούς έχουν ήδη για τον τίτλο του ''Υπέρ-Πανελλήνιου-Επαθλούχου'':

Προσοχή η Βαθμολογία που ακολουθεί, δεν υπολογίζετε για τον διπλό τελικό και την ''πρόκριση''-''εισιτήρια'' στον Παγκόσμιο τελικό τoυ Rotax MAX Challengeπου θα γίνει στο Μπαχρέιν.

Η συγκεκριμένη βαθμολογία προσμετράτε μόνο με το σύνολο του διπλού τελικού (4 από τα 6 σκέλη) για τον τίτλο του Υπέρ-Επαθλούχου-Ελλάδας στο I.KTEO ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge 2021.

                                                                                       



MICRO MAX

ΟΔΗΓΟΣ

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Γιώργος Ψαρουδάκης            

102Χ

Νεφέλη Κοσμοπούλου            

101Σ

Έκτορας Τσέντας                    

101Α

Παναγιώτης Αλεξόπουλος       

100Α

Ιάσων Κοσμόπουλος              

100Σ

Τάλια Σουλτς                             

 96Χ

Μιχαήλ Παρμαξής                      

96Σ

Σωτήρης Μανάβης                     

 95Α

Ιωάννης Κολοβός                      

95Α

Κωνσταντίνος Γρέπτσιος         

93Σ

MINI MAX

ΟΔΗΓΟΣ

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Νικόλας Καραγιάννης (No 124)      

102Χ

Λευτέρης Γκουλέτσος                 

102Σ

Βασίλης Μαλάμης                     

101Α

Μανώλης Μπανταλάκης               

99Χ

Βασίλης Αποστολίδης                    

99Α

Ζαχαρίας Νένογλου                       

99Σ

Παναγιώτης Ρεβελτζής                 

96Σ

Αντώνης Βούρος                         

95Α

Νικόλας Σουβατζόλου                   

93Α

Στυλιανός Κολοβός                     

92Α

Νικόλας Καραγιάννης (No 118)         

87Α

Φώτης Κατεχός                           

82Α

Τζιν Άνσον                                   

81Α

Νικόλας Γουρζουλίδης                 

76Α

JUNIOR MAX

ΟΔΗΓΟΣ

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Βασίλης Μιχαηλίδης                            

102Χ

Γιώργος Καφαντάρης                           

102Α

Φιλίπ Καρράς                                      

101Σ

Γιαρίν Σουλτς                                        

 99Σ

Ζαν Καρράς                                          

97Σ

Ηλίας Καλιακμάνης                                

94Α

Χριστόφορος Μπέζας                            

93Σ

Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος            

90Α

Μανώλης Λιουδάκης                              

89Χ

.Γιαμ Πίντο                                             

87X

Γιώργος Δασκαλάκης                             

86Α

SENIOR MAX

ΟΔΗΓΟΣ

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Μανώλης Σκεπετζάκης                          

102Χ

Στυλιανός Πετρίσης                                 

102Α

Βασιλική Πολυχρονίδου                            

99Σ

Ανέστης Σπάρταλης                                  

98Χ

Γρηγόρης Κρίκης                                      

97Χ

Γιάννης Νταφός                                        

96Α

Στράτος Γαλανόπουλος                            

95Α

Ιωακείμ Σώης                                            

95Σ

Θεοδόσιος Καζάκος                                  

94Σ

Φώτης Σωτηρόπουλος   

93Α

Γιαρντεν Όρντ                                           

92Χ

Γιώργος Αραβανής                                    

 91Χ

Θεόδωρος Κουροτζίδης                           

90Σ

Γιώργος Θεοδωρακόπουλος                     

89Α

Λευτέρης Γιακουμάκης                             

87Χ

Γιώργος Χαρίσης                                       

82Χ

Γιάννης Μαγουλιάνος                                 

82Χ

Δημήτρης Ζαχαριουδάκης                         

79Χ

DD2 MAX

ΟΔΗΓΟΣ

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Άκης Βασιλέρης                                        

101Α

Χρήστος Οικονόμου                                   

99Α

Θανάσης Χατζόγλου                                   

92Α

Βασίλης Γιαννούλης                                      

92Α

Μανώλης Τζαμαριαδάκης                             

91Α

Παύλος Ξυνός                                             

86Α

Θάνος Ξηνταβελόνης                                   

85Α

Παναγιώτης Ασημάκης                                 

80Α

Δημήτρης Ζερβός                                         

78Α

Μάριος Σερδιλάκης                                     

77Α



Όπου Α: από τον αγώνα των Αθηνών, Χ: των Χανίων και Σ: των Σερρών

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Η αναγνώριση του πρωταγωνιστή-οδηγού μετά από 30 χρόνια!


Ήταν το μακρινό 1973, όταν γινόταν ο πρώτος επίσημος αγώνας karting στην Ελλάδα. Ο αείμνηστος Παύλος Γιαννικώστας εξουσιοδοτημένος από την ΕΘ.Ε.Α. (Αντίστοιχη σημερινή Επ.Α.) ανέλαβε την ίδρυση του ιδιόμορφου και άγνωστου ως τότε αγωνιστικού karting στην Ελλάδα. Ένας δημοσιογράφος ο Νίκος Καριστιναίος, που έγραψε στο περιοδικό ''Ωτο Τουρίσμ'', είχε ''γνωρίσει'' με τα δημοσιεύματα του το karting στο αναγνωστικό κοινό. Το συντριπτικό ποσοστό των οδηγών του πρώτου αγώνα ήταν αναγνώστες του ''ΩΤ''! Λίγα χρόνια αργότερα το 1975, οι οδηγοί αγώνων karting δημιουργούν το δικό τους ''συνδικαλιστικό'' όργανο. 

Τον Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Καρτ (Σ.Ο.Α.Κ.) που πλέον τους εκφράζει, αναγνωρίζετε από την τότε EΘ.Ε.Α. και ο λόγος τον οδηγών αποτελεί την προτεραιότητα σε θέματα ασφαλείας, τεχνικών κανονισμών και διαδικασία διεξαγωγής των αγώνων καθώς και οικονομικής ισορροπίας αφού ο σύνδεσμος ''καθιερώνει'' την χρήση ενιαίου και ενός σετ ελαστικών ανά αγώνα το 1989! Ήταν μία απίστευτα μεγάλη επίτευξη του Σ.Ο.Α.Κ. και των μελών του απέναντι στα εμπορικά συμφέροντα των αντιπροσώπων. 

Ο Συνδεσμός λειτουργεί ως τα μέσα των '90, όπου μία συμμορία από ειδικά στελέχη για το karting της ΕΘ.Ε.Α. τον διαλύει! Το ''παιχνίδι'' χάνεται έτσι από τα χέρια των πρωταγωνιστών-οδηγών που γίνονται έρμαια εμπορικών συμφερόντων. Από τότε ως και σήμερα ουδέποτε δόθηκε η ευκαιρία στους οδηγούς να εκφράσουν την άποψή τους για το σπορ που αυτοί συμμετέχουν και πληρώνουν για αυτό! 

Από τότε κανένας φορέας, κανένα θεσμικό καθεστώς δεν έλαβε υπόψη του το οδηγό Έλληνα οδηγό αγώνων karting. Πέρασαν περίπου τριάντα (!!!) χρόνια για να βρεθεί ένας φορέας, ένα επίσημο θεσμικό όργανο να ''αγκαλιάσει'' τον οδηγό αγώνων karting, να εκφράσει επίσημα τους προβληματισμούς του, να υποστηρίξει τα συμφέροντά του να τον προστατέψει με την παρέμβασή του. 

Ο Σύνδεσμος Αθλητών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Σ.Α.Μ.Ε.) ιδρύθηκε και με την συμβολή και αρκετών ιδρυτικών μελών οδηγών αγώνων karting από σήμερα έχει εκλεγμένο, το πρώτό του Δ.Σ. που θα συμπλεύσει με κάθε απαραίτητη ανάγκη αγωνιζόμενου! Μετά από 30 χρόνια οι οδηγοί karting απέκτησαν επιτέλους υποστηρικτικό όργανο κάθε δίκαιου αιτήματός τους!


Παραθέτουμε το πρώτο Δ.Τ. μετά την εκλογή του πρώτου Δ.Σ. του Σ.Α.Μ.Α.Ε.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ-ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
e-mail: samaegr@gmail.com


1) ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
2) ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
3) ΑΜΕΣΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

Η 21 Σεπτεμβρίου αποτελεί ιστορική ημέρα για το μηχανοκίνητο αθλητισμό! Με αθρόα προσέλευση αναγνωρισμένων και διακεκριμένων αθλητών από όλη την Ελλάδα ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 1η Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Αθλητών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, του σωματείου αθλητών μηχανοκίνητου αθλητισμού με σκοπό μεταξύ άλλων τη με κάθε νόμιμο μέσο προβολή, διάδοση, διεκδίκηση, κατοχύρωση και εξασφάλιση των δικαιωμάτων και συμφερόντων όλων των αθλητών μηχανοκίνητου αθλητισμού και της τήρησης της ασφάλειας των αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού, την ενημέρωση της φίλαθλης κοινής γνώμης για τα δικαιώματα των αθλητών μηχανοκίνητου αθλητισμού και την προβολή, διάδοση και κατοχύρωση της δίκαιης, νόμιμης και ασφαλούς διεξαγωγής αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Σε άριστο κλίμα συνεργασίας, ομόνοιας και ομοψυχίας, εξελέγησαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής του ΣΑΜΑΕ και στη συνέχεια έγινε η συγκρότηση σε σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου, ο διορισμός των Προέδρων των Επιτροπών, που θα εισηγηθούν σε επόμενη συνεδρίαση τη στελέχωση των Επιτροπών και με άλλα ικανά στελέχη, και η στοχοθέτηση άμεσων πρωτοβουλιών και δράσεων για την εκπλήρωση του καταστατικού σκοπού του ΣΑΜΑΕ. 

Τονίστηκε από όλους η ανάγκη συντονισμένων και αποτελεσματικών κινήσεων, προκειμένου ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στην Ελλάδα να φτάσει στα επίπεδα άλλων προηγμένων χωρών.

Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου
Πρόεδρος και Εκπρόσωπος στο Διοικητικό Συμβούλιο ΟΜΑΕ: 
Παναγιώτης Σολδάτος
Αντιπρόεδρος: 
Ιωάννης Ζούνης
Γενική Γραμματέας και Εκπρόσωπος Τύπου: 
Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα
Ταμίας: 
Παρασκευάς Τασιόπουλος
Έφορος: 
Γεώργιος Σφακιανάκης

Μέλη Εξελεγκτικής Επιτροπής:
Νικόλαος Κομνός
Αποστόλης Βεργοζήσης
Στέργιος Κυπριώτης


Πρόεδροι Επιτροπών
Επιτροπή Βορείου Ελλάδος: Σωκράτης Τσολακίδης
Επιτροπή Νοτίου Ελλάδος: Γεώργιος Σφακιανάκης
Επιτροπή Δικαιωμάτων Αθλητών: Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα
Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας: Εύη Ζαφειροπούλου
Τεχνική Επιτροπή Rally: Ποσειδών Γόριτσας
Τεχνική Επιτροπή Dragster: Παναγιώτης Βούρος
Τεχνική Επιτροπή Drift: Σπύρος Μάνης
Τεχνική Επιτροπή Αναβάσεων: Παρασκευάς Τασιόπουλος
Επιτροπή Ανηλίκων Αθλητών Kart:: Νικόλαος Κομνός
Τεχνική Επιτροπή Kart: Πέτρος Καστορίνης
Επιτροπή σεμιναρίων συνοδηγών: Αποστόλης Βεργοζήσης
Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας: Εύη Ζαφειροπούλου
Επιτροπή Παρατηρητών σε αγώνες ΟΜΑΕ: Βασίλειος Μίχογλου
Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων με FIA: Παναγιώτης Σολδάτος
Επιτροπή Ασφάλειας Αγώνων: Ιωάννης Ζούνης
Επιτροπή Ανάπτυξης: Δημήτριος Μπρόζος
Επιτροπή Προβολής και Διαφήμισης: Κώστας Νικολακόπουλος
Επιτροπή Ελέγχου Κριτών – Διαιτητών: Αντώνης Μπουκαούρης
Επιτροπή Ελέγχου Κανονισμών ΟΜΑΕ : Παν. Δελαγραμμάτικα
Επιτροπή Χρηστής Διακυβέρνησης: Σαρηγιαννιδης Χρήστος
Επιτροπή Δεοντολογίας: Εύη Ζαφειροπούλου
Επιτροπή Γυναικών-Ισότητας Φύλων: Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα

Πρωτοβουλίες για άμεσες δράσεις
1) Αποστολή ενημερωτικού Δελτίου Τύπου για το ατύχημα στο 13 ο Pick Πάτρας
2) Αποστολή ενημερωτικού Δελτίου Τύπου για τιςακυρώσεις αγώνων 3 ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Dragster
3) Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος για την Οδική Ασφάλεια στα πρότυπα του αντίστοιχου προγράμματος της FIA
4) Συνεργασία με την Πλατφόρμα Πέλοπας για την άμεση καταγραφή και χαρτογράφηση αθλητικών εγκαταστάσεων μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλη την Ελλάδα
5) Επικοινωνίες με αρμόδια Υπουργεία, Περιφέρειες και Δήμους για τις απαραίτητες
 εργασίες κατοχύρωσης ασφάλειας όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων μηχανοκίνητου αθλητισμού, π.χ. ζέρσευ με γωνία 90º με το έδαφος σε αγώνες kart, διπλές μπαριέρες σε διαδρομές αναβάσεων κ.λπ.
6) Επικοινωνίες με αρμόδια Υπουργεία, Περιφέρειες και Δήμους για τη δημιουργία αθλητικών εγκαταστάσεων μηχανοκίνητου αθλητισμού με προδιαγραφές FIA και FIM ιδίως για κλάδους άθλησης με ελλείψεις π.χ. Dragster, Drift κ.λπ.
7) Καταγραφή ατυχημάτων-δυστυχημάτων που έχουν συμβεί σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού τα τελευταία 5 χρόνια και υποβολή ενημερώσεων, πορισμάτων και προτάσεων
8) Αποστολή προτάσεων στα αρμόδια Υπουργεία για τροποποιήσεις της νομοθεσίας σχετικά με θέματα
ασφάλειας σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού
9) Έλεγχος συμμόρφωσης τεχνικών κανονισμών OMAE με τεχνικούς κανονισμούς FIA και αποστολή σχετικών αναφορών στην OMAE, στη ΓΓΑ και στη FIΑ

Το ΔΣ ΣΑΜΑΕ



Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

Τι έκαναν τα παιδιά..!


Δύο δίδυμα αδέλφια, ο Φιλίπ και ο Ζαν Καρράς, με Γαλλική αγωνιστική άδεια, ο Γιάριν Σούλτς από το Ισραήλ και ο κάτοχος ελληνικής άδειας, Χριστόφορος Μπέζας ήταν οι συμμετέχοντες της κατηγορίας Junior MAX στον τρίτο και τελευταίο προκριματικό γύρο του φετινού I.KΤΕΟ Rotax MAX Challenge GR που πραγματοποιήθηκε στην πίστα karting των Σερρών. Η κατηγορία Junior, που αποτελεί το μεταβατικό στάδιο από την Mini στην ''ελεύθερη'' ηλικιακά -άνω των δεκαπέντε- που είναι η Senior. Tα παιδιά φεύγοντας από την Mini στα 12+ και τους κινητήρες ισχύς 10 ίππων, οδηγούν στην Junior κινητήρες 24+ ίππων! Μένουν σε αυτή την κατηγορία προσαρμογής ενάμιση έως δυόμιση χρόνια και μεταπηδούν στην Senior!



Θα αναρωτηθείτε τι μπορούν να προσφέρουν τέσσερα παιδιά 13, 14 ετών σε μία διεθνών προδιαγραφών, σε ένα αγώνα που εκτός από τα χρονομετρημένος γύρους περιλαμβάνει δύο ημιτελικούς αγώνες και ένα τελικό..; Aυτή η ''πολυεθνική'' παρέα με τον Γιάριν, τον Ζαν, το Χριστόφορο και το Φιλίπ έδωσαν μία συγκλονιστική μάχη και κράτησαν τους παρευρισκόμενους στα ''κάγκελα'' από τον πρώτο γύρο του πρώτου ημιτελικού έως το πέσιμο της σημαίας του τελικού! Το θέαμα μοναδικό, παρατηρείστε τις φωτογραφίες! Και για την ιστορία η καρό σημαία πήγε στο Ισραήλ αφού νικητής ήταν ο Γιάριν Σουλτς (275) της ομάδας DR Racing Team. Τον ακολούθησαν τα αδέλφια Φιλίπ (221) και Ζαν (214) της ομάδας Maitos Κosmic Kart Racing Team με τέταρτο τον Χριστόφορο Μπέζα (275) της DR Racing Team στην πρώτη χρονιά του και μάλιστα στον δεύτερο αγώνα του στην συγκεκριμένη κατηγορία!


Όλοι πλέον οι οδηγοί που έχουν έστω μία συμμετοχή από τους τρεις αγώνες του φετινού Ι.ΚΤΕΟ Rotax MAX Challenge θα βρεθούν στην διπλή αγωνιστική συνάντηση στις 9-10 Οκτωβρίου στο Kartodromo Αθηνών για τον Μεγάλο Τελικό διεκδικώντας τα εισιτήρια που θα τους οδηγήσουν στο Rotax MAX Challenge Grand Finals 2021 που θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν! Παράλληλα από τον τελικό των Αθηνών θα αναδειχθούν οι φετινοί υπερ-επαθλούχοι του Ι.ΚΤΕΟ Rotax MAX Challenge GR και μεταξύ των συμμετεχόντων θα κληρωθούν ανά κατηγορία (Μicro, Mini, Junior, Senior, DD2) ένας κινητήρας Rotax MAX Evo!

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

Μία κατηγορία -Senior MAX- όνειρο!


Ένας φοιτητής από το Ρέθυμνο που σπουδάζει στην Θεσσαλονίκη, μία φοιτήτρια από την Συμπρωτεύουσα, ένας γιατρός, ένας μαθητής Λυκείου και ένας προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών συνέθεσαν ένα σπουδαίο ''θίασο'' στην πίστα karting των Σερρών και ''ανέβασαν'' ένα απίστευτα όμορφο έργο στην κατηγορία Senior MAX! Ο Μανώλης Σκεπετζάκης, η Βασιλική Πολυχρονίδου, ο Μάκης Σώης, ο Θεοδόσης Καζάκος και Θοδωρής Κουρουτζίδης συμμετείχαν στο τελευταίο ''προκριματικό'' γύρο του φετινού I.KΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge ''δημιούργησαν'' γιατί περί αυτού πρόκειται, έναν αγώνα με συναγωνισμό, ειδικά μεταξύ 2ης και 3ης θέσης, καθαρό όπως απαιτεί το ''ευ αγωνίζεσθε'' και εξαιρετικά γρήγορο που ενθουσίασε τους παρευρισκόμενους.

Η εξέλιξη πριν και κατά την διάρκεια του αγώνα, η φιλική διάθεση των οδηγών, η παρέα και η ανταλλαγή των αγωνιστικών προβληματισμών μεταξύ τους αποτελούν θετικά στοιχεία σε ένα σπορ και είναι σύννομα με την φιλοσοφία της BRP-Rotax GmbH. Δεν είναι τυχαίο πως σε έναν αγώνα του Rotax MAX Challenge σε εθνικό ή διεθνές επίπεδο, ακόμα και στον Παγκόσμιο τελικό όπου συναντώνται οδηγοί από 60 διαφορετικές χώρες, διαφορετικών κοινωνιών και νοοτροπιών, ο οδηγός που συμμετέχει απολαμβάνει με ευχαρίστηση την οδήγησή του. Ο αγώνας του I.KΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge στην πίστα των Σερρών ήταν ένα απτό παράδειγμα όλων αυτών!


Ο έμπειρος Μανώλης Σκεπετζάκης (313) επέβαλε από την αρχή τον ρυθμό του και επικράτησε της αντιπάλου του Βασιλικής Πολυχρονίδου (344) που δεν το έβαλε κάτω. Προσπάθησε να πλησιάσει στην κορυφή και παράλληλα να διαφυλάξει τη δεύτερη θέση από τον ταχύτατο γιατρό, Μάκη Σώη (387) που τελικά ήταν τρίτος. Οι Θεοδόσης Καζάκος (355) και Θοδωρής Κουρουτζίδης (395) έδωσαν την δική τους ''μάχη'' για την 4η και 5η θέση με νικητή τον μαθητή του Λυκείου! Και στον αγώνα αυτόν η Cosmorally Karting Academy είχε μία ολοκληρωτική-εντυπωσιακή παρουσία, αφού εκτός από τον Μανώλη Σκεπετζάκη που συμμετείχε και αυτός στην ομάδα του Γιώργου Κοσμόπουλου ''αποσπασμένος'' από την KartWorks, όλοι οι υπόλοιποι ήταν μέλη αυτής!

         
      


Όλοι πλέον οι οδηγοί που έχουν έστω μία συμμετοχή από τους τρεις αγώνες του φετινού Ι.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge θα βρεθούν στη διπλή αγωνιστική συνάντηση στις 9-10 Οκτωβρίου στο Kartodromo Αθηνών για τον Μεγάλο Τελικό διεκδικώντας τα εισιτήρια που θα τους οδηγήσουν στο Rotax MAX Challenge Grand Finals 2021 όπου θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν! Παράλληλα από τον τελικό των Αθηνών θα αναδειχθούν οι φετινοί υπέρ-επαθλούχοι του Ι.ΚΤΕΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge και μεταξύ των συμμετεχόντων θα κληρωθεί ανά κατηγορία (Μicro, Mini, Junior, Senior, DD2) ένας κινητήρας Rotax MAX Evo!

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

Από Μicro οδηγοί και από Mini πιλότοι!


H φιλοσοφία της BRP-Rotax GmbH & Co KG, κατασκευάστριας των κινητήρων Rotax και δημιουργός του Rotax MAX Challenge, ξεπερνά τα στερεότυπα του εμπορικού μάρκετινγκ. Η Rotax Hellas, αντιπρόσωπος της εταιρίας στη χώρα μας, επί 20 συναπτά έτη, ακολουθώντας πιστά τη συγκεκριμένη φιλοσοφία, διοργανώνει το Rotax MAX Challenge, δίνοντας πάντα προτεραιότητα στην απόλυτη ευχαρίστηση του οδηγού! Η εγγυημένα ίση απόδοση των κινητήρων (σφραγισμένοι από το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας) ανά κατηγορία και τα προϊόντα της με την υψηλότερη αξιοπιστία στο περιβάλλον των αγώνων karting, εξασφαλίζουν στον οδηγό την άνεση και την ηρεμία να αφοσιωθεί στην εξέλιξη της τεχνικής του οδήγησής!

Η BRP-Rotax GmbH & Co KG όπως κάθε μεγάλη εταιρεία εξασφαλίζει το μέγιστο της ασφάλειας στους μικρούς συμμετέχοντες με την ''γραμμική'' αύξηση της απόδοσης των κινητήρων, ανάλογα με την ηλικία οδηγών. Για αυτό τον λόγο θέσπισε τη ''μικρή'' κατηγορία Rotax Micro MAX όπου συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 7-10 ετών, χωρίζοντάς από την επόμενη κατηγορία Rotax Mini MAX όπου συμμετέχουν οδηγοί 11-13 ετών! Οι κατηγορίες Μicro-Mini ήδη έχουν γνωρίσει τεράστια ανταπόκριση σε όλο τον κόσμο αφού εξασφαλίζουν στους οδηγούς τον απόλυτο τρόπο προσαρμογής στο αγωνιστικό karting και την σωστή τους εξέλιξη στην επόμενη κατηγορία -Mini- πριν κλείσουν τα 14 τους χρόνια, όπου θα συμμετέχουν στην επόμενη κατηγορία, Rotax Junior MAX.

H Rotax Hellas δεν υιοθετεί απλά την συγκεκριμένη φιλοσοφία, την εφαρμόζει και παράλληλα την ''τρέχει'' ένα βήμα πιο μπροστά! Η συμμετοχή στο Rotax MAX Challenge στις κατηγορίες Micro MAX και Mini MAX, μπορεί να γίνει χωρίς την μεγάλη οικονομική επιβάρυνση να αγοραστεί κινητήρας και αυτό διότι η Rotax Hellas, εκχωρεί έναντι ενοικίου τους κινητήρες. Αυτό πέρα από το οικονομικό όφελος, του γονέα φυσικά, εξασφαλίζει ίση -στην κυριολεξία- απόδοση των κινητήρων. Οι άνθρωποι της Rotax Hellas, φροντίζουν την ισορροπημένη ωριαία χρήση των κινητήρων και τους συντηρούν σωστά.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τελευταίος προκριματικός αγώνας στις Σέρρες, μετά τα Χανιά και την Αθήνα του Rotax MAX Challenge 2021 για την συμμετοχή στον μεγάλο διπλό τελικό, όπου θα διεξαχθεί στην Αθήνα (Kartodromo) το Σαββατοκύριακο 9-10 Οκτωβρίου. H κατηγορία Μicro MAX που άνοιξε το αγωνιστικό πρόγραμμα στον αγώνα της υπέροχης πίστας των Σερρών αλλά και αυτός της Mini ΜAX που ακολούθησε, ''έκλεψαν'' την παράσταση. Είναι και το ένθερμο κοινό των γονέων που κάνει μία σημαντική διαφορά απέναντι στις επόμενες κατηγορίες που συμμετέχουν μεγαλύτερα και πιο έμπειρα παιδιά. Τα συμπεράσματα είναι σπουδαία: Ασφάλεια, ισορροπημένη ηλικιακή κατανομή, επιδόσεις ανάλογα με τον χρόνο που βρίσκεται στην πίστα κάθε παιδί και πόσες ώρες δοκιμές-προπονήσεις έχει ''γράψει''.


Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, στην Micro MAX, στον αγώνα των Σερρών θα επιβεβαιώνεται το αληθές της φιλοσοφίας Rotax για την ύπαρξη της κατηγορίας ''προθαλάμου'' στο αγωνιστικό karting! Παιδιά από επτά έως δέκα ετών έδειξαν μία απίστευτη προσαρμογή και τέλεια αγωνιστική συμπεριφορά που μάλιστα ήταν και εντυπωσιακά θεαματική. Κριτήριο για τις θέσεις κατάταξης ο χρόνος εμπλοκής τους με το σπορ! Δύο παιδιά, γεννημένα μέσα στην πίστα, μεγαλωμένα σε ένα περιβάλλον με αγωνιστική παιδεία, δύο αδέλφια, η Νεφέλη (Αρ. καρτ:15 πάνω) και ο Ιάσων Κοσμόπουλος (14 κάτω) έδωσαν μία εντυπωσιακή μάχη μεταξύ τους οδηγώντας καταπληκτικά και έκαναν το 1-2. Η Νεφέλη Κοσμοπούλου μόλις 10 ετών έγινε η πρώτη γυναίκα οδηγός νικήτρια σε αγώνα του Rotax MAX Challenge, στην ''μικρή'' ιστορία του θεσμού από το ξεκίνημα του το 2000!



Στις δύο επόμενες θέσεις τερμάτισαν οι Μιχαήλ Παρμαξής (48) και Κωνσταντίνος Γρέπσιος (60) δίνοντας μία όμορφη ''μάχη'' μεταξύ τους. Ήταν ο πρώτος αγώνας και για τα δύο παιδιά, που εκτός από το ότι έδειξαν μία απίστευτη συγκέντρωση στον ''στόχο'' που δεν ήταν άλλος από την συνεχή βελτίωση, γύρο με το γύρο, κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά και την διαφορά από τους νικητές! Ήταν όλοι οι συμμετέχοντες στην κατηγορία εξαιρετικοί και σπουδαίοι δείγμα της δουλειά που κάνει η ομάδα τους, μιας και οι τέσσερις είναι μέλη της Cosmorally Karting Academy.

                                                                          



Χαρακτηριστικό παράδειγμα προσαρμογής στο επόμενο ηλικιακό βήμα στην κατηγορία Mini MAX από τον ίδιο το αγώνα. Ο Λευτέρης Γκουλέτσος (106 πάνω στο άνοιγμα του θέματος), που στον περσινό τελικό στην Αθήνα ήταν εντυπωσιακός, έδειξε πως αυτός ο χρόνος που πέρασε τον ωρίμασε πλέον ως οδηγό. Το παιδί είναι πλέον πιλότος, διαχειρίστηκε τα πάντα σωστά και ήταν νικητής. Ο Ζαχαρίας Νένογλου (135) δήλωσε με την εμφάνισή του πως είναι θέμα χρόνου να βρει τις 2-3 γραμμές που υπολείπονται, τερματίζοντας δεύτερος! Τρίτος ο Παναγιώτης Ρεβελτζής (198) στην πρώτη του εμφάνιση σε αγώνες karting, παρουσίασε βελτίωση από σκέλος σε σκέλος, συγκεντρώνοντας πολύτιμες εμπειρίες. ''Μονοποικιλιακή'' κι εδώ η ομαδική συμμετοχή αφού και οι τρεις πιλότοι ανήκουν στην Cosmorally Karting Academy.


O αγώνας των Σερρών του I.KTEO Πήγασος Rotax MAX Challenge 2021, ανήκει στο παρελθόν και από τις δύο κατηγορίες Micro MAX και Mini MAX έχοντας κοινό ''παρονομαστή'' την εγγύηση από την Rotax Hellas για την ισονομία απόδοσης των κινητήρων καθώς και του ''έργου'' που προσφέρει η Cosmorally Karting Academy στα παιδιά φανέρωσε πόσο λογική και εποικοδομητική είναι η διαίρεση της ηλικιακής κλάσης των 7-13, σε δύο.
Όλοι πλέον οι οδηγοί που έχουν έστω μία συμμετοχή από τους τρεις αγώνες του φετινού Ι.ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge θα βρεθούν στη διπλή αγωνιστική συνάντηση στις 9-10 Οκτωβρίου στο Kartodromo Αθηνών για το Μεγάλο Τελικό διεκδικώντας τα εισιτήρια που θα τους οδηγήσουν στο Rotax MAX Challenge Grand Finals 2021 που θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν! Παράλληλα από τον τελικό των Αθηνών θα αναδειχθούν οι φετινοί υπέρ-επαθλούχοι του Ι.ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge και μεταξύ των συμμετεχόντων θα κληρωθεί ανά κατηγορία (Μicro, Mini, Junior, Senior, DD2) ένας κινητήρας Rotax MAX Evo!

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Πρωταγωνιστές οι οδηγοί..!


Το ημιτελικό πρόγραμμα του I.KTEO Πήγασος Rotax MAX Challenge 2021 ολοκληρώθηκε με τον αγώνα που διοργάνωσε η Λ.Α.Μ.Σ. στην πίστα Karting Serres. Σπουδαίοι νέοι οδηγοί, με διάθεση και άριστα προετοιμασμένοι με την παρουσία τους και την άριστη αγωνιστική τους παιδεία προσέφεραν απίστευτο θέαμα. Οι άνθρωποι της εξαιρετικής πίστας ''Karting Serres'', η τοπική κοινωνία των Σερρών, ο ίδιος ο Δήμαρχος της πόλης Αλέξανδρος Χρυσάφης και η ομάδα που έχει δημιουργήσει τον πυρήνα των οδηγών karting στην Βόρεια Ελλάδα του Γιώργου Κοσμόπουλου (Cosmorally Karting Academy) αγκάλιασαν τους φιλοξενούμενους οδηγούς με ιδιαίτερη ζέση! Ήταν λογική η ήρεμη αγωνιστικά εξέλιξη του αγώνα, που προβάλλει ως παράδειγμα για την περαιτέρω σωστή ανάπτυξη του σπορ.


H κατηγορία Μicro MAX, άνοιξε το αγωνιστικό πρόγραμμα και ο αγώνας των μικρών πιλότων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, όπως και η κατηγορία Mini MAX και σχεδόν όλη η Senior MAX ως ενιαίος θεσμός της ομάδας Cosmorally Karting Academy απ' την στιγμή που όλοι οι οδηγοί ανήκαν σε αυτή! Και επιπλέον στην Μicro MAX είχαμε και μία ενδοοικογενειακή ''μονομαχία'' για την πρώτη θέση μεταξύ Νεφέλης και του Ιάσωνα Κοσμόπουλου παιδιά των ιδρυτών της Cosmorally Karting Academy! Τελικά η ''καρώ'' σημαία κατέληξε στην Νεφέλη, ο Ιάσωνας, o Mιχάλης Παρμαξής (Φωτ.:Πάνω) και ο Κωνσταντίνος Γρέπτσιος (Φωτ.: Kάτω) ακολούθησαν στις επόμενες θέσεις.


Στην κατηγορία Mini ΜΑΧ ο Λευτέρης Γκουλέτσος συνεχίζοντας τις σπουδαίες εμφανίσεις του στον θεσμό του Rotax MAX Challenge, πήρε την νίκη και στο βάθρο μαζί του ήταν στην δεύτερη θέση ο Ζαχαρίας Νενόγλου ενώ τρίτος ήταν ο Παναγιώτης Ρεβελτζής.


Σε ''Ελληνοϊσραηλινογαλλική'' μάχη εξελίχθηκε ο αγώνας στην κατηγορία Junior ΜΑΧ. Οι αθλητές οδηγοί έδειξαν ότι το motorsport δεν έχει σύνορα, σημαίες και αντιπαραθέσεις μεταξύ των ανθρώπων. Αρκούν δέκα-δώδεκα λεπτά σε ένα σκέλος του αγώνα για να ξεκαθαρίσουν οι διαφορές, όμορφα, καθαρά και φιλικά.Πρώτος τερμάτισε ο Γιάριν Σούλτς (DR Racing Team) ακολούθησαν τα αδέλφια Φιλίπ και Ζαν Καρράς (Κάτοχοι Γαλλικής License) και στην τέταρτη θέση ο Χριστόφορος Μπέζας (Φωτ.: Πάνω).


Στην Senior ΜAX ο Μανώλης Σκεπετζάκης (313) από το Ρέθυμνο, φοιτητής στην Θεσσαλονίκη, συμμετείχε στον αγώνα των Σερρών και ήταν ο νικητής, επαναλαμβάνοντας την επίδοσή που είχε και στον πρώτο αγώνα του φετινού Ι.ΚΤΕΟ Rotax MAX Challenge που είχε γίνει στα Χανιά! Στην δεύτερη θέση η Κυρία Βασιλική Πολυχρονίδου (344) που οδήγησε ταχύτατα έδωσε την μάχή της, στον τελικό με τον τρίτο ιατρό Ιακείμ Σώη (387), και κράτησε την θέση που από τους τελικούς-ημιτελικούς διεκδικούσε! Θεοδόσης Καζάκος και ο Θεόδωρος Καρουτζίδης τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα!

Ο αγώνας τελείωσε και ''άφησε'' όμορφες στιγμές που θα συνθέσουν ένα ξεχωριστό λεύκωμα αναμνήσεων στην μνήμη των συμμετεχόντων! Όλοι πλέον οι οδηγοί που έχουν έστω μία συμμετοχή από τους τρεις αγώνες του φετινού Ι.ΚΤΕΟ Rotax MAX Challenge θα βρεθούν στην διπλή αγωνιστική συνάντηση στις 9-10 Οκτωβρίου στο Kartodromo Αθηνών για τον Μεγάλο Τελικό διεκδικώντας τα εισιτήρια που θα τους οδηγήσουν στο Rotax MAX Challenge Grand Finals 2021 που θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν! Παράλληλα από τον τελικό των Αθηνών θα αναδειχτούν οι φετινοί υπερ-επαθλούχοι του Ι.ΚΤΕΟ Rotax MAX Challenge GR και μεταξύ των συμμετεχόντων θα κληρωθούν ανά κατηγορία (Μicro, Mini, Junior, Senior, DD2) ένας κινητήρας Rotax MAX Evo!


Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Ευκαιρία για τον μεγάλο τελικό


Η εφαρμογή δήλωσης συμμετοχής άνοιξε!

Κατόπιν της αναβολής του δεύτερου αγώνα Ι. ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge 2021 στα Χανιά, το φετινό πρόγραμμα του θεσμού διαμορφώθηκε και συνεχίζεται στις Σέρρες. Στην πίστα karting των Σερρών, την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου διοργανώνεται από την ΛΑΜΣ ο πρώτος και μοναδικός αγώνας που θα γίνει φέτος στην Βόρεια Ελλάδα.

Οι οδηγοί που θα συμμετέχουν σε αυτόν καθώς και όσοι συμμετείχαν στους αγώνες των Αθηνών και των Χανίων θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον μεγάλο τελικό Ι. ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge Final GR 2021 που θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις αρχές Οκτωβρίου. Κατανοητό είναι πλέον πως ο αγώνας των Σερρών είναι η τελευταία ευκαιρία όσων επιθυμούν να συμμετέχουν στον τελικό του κορυφαίου θεσμού που διοργανώνεται από την Rotax και δεν έχουν έστω μία συμμετοχή σε αγώνα για το 2021.

Η εφαρμογή της δήλωσης συμμετοχής στο αγώνα Ι.ΚΤΕΟ Πήγασος Rotax MAX Challenge Serres 2021 έχει ήδη ''ανοίξει''.

Brp-Rotax Hellas
10 str. Zoodochou Pigis
34005, Limni
EvoiaT: +302227032475
www.rotaxshop.gr