Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

Ιδού η πίστα..!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Στον αθλητισμό ''ανταγωνισμος'' σημαίνει αναζητούμε τα όρια του εαυτού μας ανάλογα με το πλαίσιο που κινούμαστε. Ειδικά στο motorsport και ακόμα πιο ειδικά στο karting που ο πιλότος σε μικρή ηλικία πρέπει να ξεπεράσει τα όρια των ορίων του εαυτού του. Όταν ένας δεκατριάχρονος ή δεκαπεντάχρονος που έχει μηδενική σχέση με το σπορ ''δεί'' απλά την εξοικείωση που έχει ένας οδηγός αγώνων karting με μία εξάμηνη μόλις σχέση με το σπορ, θα νομίζει πως ''παίζει'' στην πίστα 4078 του PlayStation. Ότι ποτέ δεν θα φτάσει εκεί!

Μια έμφυτη ώθηση στον καθαρό ανταγωνισμό που ναι μεν μπορεί να είναι ατομική όμως με πλούσια την αυτογνωσία στην συνολική σωστή συμπεριφορά για τη φύση του συγκεκριμένου αθλήματος παρακολουθείτε στις δικές μας ''Ελληνικές'' κατηγορίες των προς ενηλικίωση οδηγών μια εξαιρετικά ποιοτική εξέλιξη. Στην κατηγορία Junior (13-15 ετών) και στην Senior από 15 και άνω τα δύο-τρία τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός οδηγείται από υψηλές ηθικές αξίες. Οι συμμετέχοντες ως άτομα καθώς και η ομάδα που ανήκουν προσδίδουν τους θεσμούς αίγλη.

Οι αγώνες karting τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, στις συγκεκριμένες κατηγορίες, με τον έντονο ανταγωνισμό δίνουν νόημα σε ολόκληρη την προσωπική δομή, τόσο σωματική όσο ψυχοκοινωνική του εκάστοτε οδηγού. Στοιχεία που τον διαμορφώνουν σωστά και θα διαρκέσουν μια ζωή παραλληλα με την υψηλή οδηγική παιδεία που αποκτά στην πίστα και ''αύριο'' θα εφαρμόσει στην καθημερινότητά του!

Μία νέα γενιά Ελλήνων οδηγών karting, από την κατηγορία Junior και τους Γιώργο Καφαντάρη (Saganas Team), Κωνσταντίνο Αναστασόπουλο (Zahos Praga), Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force), Νικόλα Σουβατζόγλου (GSR Team), Βασίλη Αποστολίδη (Parolin), Φαίδωνα Παπαφιλίππου (DR-Rotax), Χριστόφορο Μπέζα (DR-Rotax)... εώς την Senior και τους Στυλιανό Πετρίση (Speed Force), Ιωάννη Θεολόγο Ντάφο (Zahos Praga), Aνδρέα Δεβετζόγλου (Parolin), Xρήστο Χατζή (RedSpeed), Γιάννη Καρδαμάκη (Speed Force) αλλά και στην Kz με τον Νικόλα Λύκο (Formula K), είναι εδώ, είναι στις πίστες μαζί με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς που πιθανόν ξεχνάμε και ''κλείνουν το μάτι'' σε όποιον αντέξει τον ανταγωνισμό... Ιδού η πίστα!

 

Τρίτη 17 Μαΐου 2022

Double Red by Chris..!


O Χρήστος Χατζής (RedSpeed) στην κατηγορία της Senior MAX, του πρώτου και δεύτερου γύρου το φετινού Rotax MAX Challenge GR επανέλαβαν με ''καρμπόν'' το τρία στα τρία (Α!,Β! και Γ! τελικός) πετυχαίνοντας ''νταμπλ''! Η συνέχεια και ενώ απομένει μόνο ένας ακόμα γύρος για να συμπληρωθεί ο θεσμός ο Χρήστος βρίσκεται πιο κοντά από τον κάθε άλλον για να ταξιδέψει στο Rotax MAX Challenge Grand Final'22, Παγκόσμιο τελικό του κορυφαίου θεσμού του πλανήτη!
                                                                              


O Χρήστος Χατζής που γεννημένος τον Ιανουάριο του 2007 και σήμερα είναι μαθητής της Γ! Γυμνασίου και έχει ξεκινήσει την εμπλοκή του με το karting σε ηλικία πέντε(!) ετών. Σταδιακά πέρασε από τις ηλικιακές ''κλάσεις''-κατηγορίες mini, junior και πλέον οδηγεί στην κατηγορία senior! Ως οδηγός δείχνει την σοβαρή αγωνιστική παιδεία που έχει αποκτήσει μέσα κι έξω από την πίστα. Έχει δουλέψει πολλές ώρες με τον πατέρά του Κώστα Χατζή κι αυτό το διαπιστώνετε όταν τον παρακολουθήσει κάποιος τον τρόπο οδήγησης. Στην κυριολεξία το ''ντάμπλ'' σκορ που ήδη έχει πετύχει, αποτελεί συνδιασμό ταλέντου, υψηλής αντίληψης ικανότητα, συνγκέντρωση στον στόχο και σκληρή δουλεία... και φυσικά ένα εξαιρετικό κόουτς!

Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Τριπλός ρόλος, πολλαπλή εμπειρία!


O Δημήτρης Γαλάτσης έχει μια σπουδαία διαδρομή με τριπλό ρόλο στις πίστες karting. Ξεκινά από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 και πλέον συμπληρώνει τριάντα χρόνια, στον σημαντικό χώρο του motorsport, όπως είναι το karting.

Έμπειρος μηχανικός εξωλέμβιων αποκτά τη γρήγορη ειδίκευσή του και στους κινητήρες των καρτ. Η επιλογή του πλέον είναι οι κινητήρες Rotax και με αυτούς διαπρέπει και στέφεται Πρωταθλητής, δημιουργώντας ένα πλούσιο παλμαρέ μέχρι το 1995, οπότε και εγκαταλείπει την αγωνιστική του δραστηριότητα και επιδίδεται σε αυτήν του κόουτς-μηχανικού. Οι επιτυχίες διαδέχονται η μία την άλλη. Το όνομά του σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές τεχνικές του γνώσεις, την τεράστια εμπειρία του στον αγωνιστικό τομέα αλλα και την εκπαιδευτική του ικανότητα σε νέους και παλιούς οδηγούς, σε μικρά παιδιά που γνωρίζουν το karting για πρώτη φορά αλλά και σε φτασμένους οδηγούς που αναζητούν την εξέλιξη τον καθιστούν γνωστό και πέρα από τα σύνορα της χώράς μας.

O Χέλμουτ Βόγκλασμ, γενικός διευθυντής του κορυφαίου κατασκευαστικού εργοστασίου BRP-Rotax GmbH & Co KG, προσφέρει στον Δημήτρη Γαλάτση συμβόλαιο συνεργασίας και πλέον αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τη Rotax Κarting! Η συνεργασία BRP-Rotax GmbH και Rotax Hellas που αρχίζει το 2000 παράλληλα με την δημιουργία του Παγκόσμιου θεσμού Rotax Max Challenge. Θεσμός όπου οδηγοί με κινητήρα Rotax συμμετέχουν σε εθνικούς αγώνες και οι νικητές των κατηγοριών στα εθνικά έπαθλα στο τέλος του χρόνου συμμετέχουν στο Rotax Max Challenge Grand Finals. Στην κυριολεξία γιορτή του κάρτινγκ, όπου αναδεικνύονται οι Παγκόσμιοι επαθλούχοι στις κατηγορίες της Rotax.

Εδώ και είκοσι δύο χρόνια, δεκάδες Έλληνες οδηγοί και μηχανικοί έχουν ''μάθει'' να ταξιδεύουν και να συμμετέχουν σε διεθνείς αγώνες σε όλο τον πλανήτη. Για να φτάσουν όμως στο Rotax Max Challenge Grand Finals, οι Έλληνες πιλότοι πρέπει να περάσουν με επιτυχία τη δοκιμασία του Rotax Max Challenge GR.

Το karting είναι σπορ που δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει πιστούς όλων των ηλικιών παγκοσμίως, ενώ όλα τα μεγάλα ονόματα της Formula 1, ξεκίνησαν την καριέρα τους οδηγώντας καρτ. Στην πραγματικότητα, ξεκινώντας από τις ηλικίες των 5 ετών με τις μικρές κατηγορίες, το καρτ είναι ο ιδανικός τρόπος για μια πρώτη επαφή με την οδήγηση και την ταχύτητα. Το σημαντικό στοιχείο για ένα παιδί που ξεκινά την οδήγηση σπό τα 5 χρόνιά του δεν είναι αν παραμείνει ένα απλός ''χομπίστας'' ή λαμβάνει μέρος σε αγώνες αλλά η εμπειρία που αποκτά, ώς οδηγός. Εμπειρία που τον ''συντοφεύει'' πάντα στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτού του και στην σωστή αντιμετόπιση κάθε δυσκολίας ή στην ανάγκη μίας άμεσης αντίδρασης!


Παραμένει ωστόσο ένα σπορ, στο οποίο η ασφάλεια αποτελεί βασική προτεραιότητα και η καλή φυσική κατάσταση είναι απαραίτητη ωστόσο προϋπόθεση είναι να διδάσκετε από ανθρώπους με την εμπειρία από τους ρόλους του τεχνικού, του οδηγού και του κόουτς όπως ο Δημήτρης Γαλάτσης.


Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Οι ''Πρωταθλητές'' είναι εδώ!


2oς Γύρος Rotax MAX Challenge GR'22

Η επαναλειτουργία της πίστας karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, έδωσε μία νέα ανανεωτική πνοή στην μονοτονία της οδηγικής εξέλιξης των πιλότων. H διεξαγωγή του 2oυ Γύρου του Rotax MAX Challenge GR'22, στην ανανεωμένη πίστα αυξησε το ενδιαφέρον. Όποιος δε τον παρακολούθησε, έμεινε εντυπωσιασμένος από την προσπάθεια και τις καθαρές αγωνιστικές μονομαχίες των συμμετεχόντων.




Αν και οι νικητές ξεχώρισαν με μία σχετική άνεση, οι επόμενες θέσεις κρίθηκαν κατόπιν εντυπωσιακών προσπαθειών οδηγών. Οι Βασίλης Μαλάμης (Speed Force) στην Mini MAX και Χρήστος Χατζής (RedSpeed) στην Senior MAX επανέλαβαν με ''καρμπόν'' το τρία στα τρία (Α,Β και Γ τελικός) του πρώτου αγώνα και βρίσκονται πιο κοντά από τον κάθε άλλο, στις κατηγορίες τους, για να ταξιδέψουν στον Παγκόσμιο τελικό του καλύτερου θεσμού στον πλανήτη, που διοργανώνει η Rotax.

            

O Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force) στην Junior MAX, έκανε κι αυτός τρία στα τρία, βάζοντας ''φωτιά'' στην μάχη για τον τίτλο της κατηγορίας. Μάχη που θα κριθεί στον τρίτο και τελευταίο γύρο του θεσμού τον Οκτώβριο. Αντιπαλος του ο Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος (Praga Zahos Karting Team) που είχε αντίστοιχο αποτέλεσμα στον πρώτο γύρο!

Ραντεβού τον Οκτώβριο όπου η Μητέρα των Μαχών της κατηγορίας Junior MAX, ήδη προκαλεί!

Κυριακή 17 Απριλίου 2022

Από Αφίδνες στα Μέγαρα!


Για 22η συνεχή χρονιά διοργανώνεται από την Rotax Hellas, το Rotax MAX Challenge GR. Θεσμός που έχει συνδέσει την ανάπτυξη και την προβολή του karting στην Ελλάδα. Παράλληλα οι νικητές των κατηγοριών παίρνουν το ''εισιτήριο'' για την συμμετοχή τους στον διεθνή θεσμό Rotax MAX Challenge Grand Final, όπου οι κορυφαίοι οδηγοί της χρονιάς διεκδικούν τον Παγκόσμιο τίτλο σε μία εκδήλωση που χαρακτηρίζεται ως η Ολυμπιάδα του Karting!

Tρείς αγώνες περιλαμβάνει το Rotax MAX Challenge GR'22, και για κάθε συνάντηση διεξάγονται τρία σκέλη. Από το σύνολο των εννιά σκελών του θεσμού, στην τελική βαθμολογία που αναδεικνύει και τον επαθλούχο, μετρούν τα επτά! Ο πρώτος αγώνας διεξήχθη ήδη, στην πίστα Kartodromo των Αφιδνών και οι συμμετέχοντες οδηγοί πρόσφεραν ένα σπουδαίο και εντυπωσιακό θέαμα στους φίλους του karting που τον παρακολούθησαν. Παράλληλα η βαθμολογία ήδη ξεκίνησε να ''γράφει'' με αποτέλεσμα να αυξάνει το ενδιαφέρον των οδηγών ως προς την τελική επικράτηση. Παίρνοντας τα πράγματα με την σειρά, παραθέτουμε περιγραφή του αγώνα ανά κατηγορία καθώς και την βαθμολογία μετά τον πρώτο αυτό γύρο:
                                                                    

Το πρόγραμμα κάθε αγώνα, ανεξάρτητος θεσμού ανοίγει πάντα με την κατηγορία όπου συμμετέχουν οι μικροί πιλότοι. Τα παιδιά ηλικίας από 8 ετών! Έτσι και στο Rotax MAX Challenge GR. Ειδικά στον φετινό πρώτο αγώνα στην κατηγορία Mini MAX, που ήταν και αυτή που συγκέντρωσε τις περισσότερες συμμετοχές και το έντονο ενδιαφέρον! 










Ο Βασίλης Μαλάμης (Speed Force) ήταν ο νικητής και των τριών τελικών συγκεντρώνοντας μάλιστα τον απόλυτο αριθμό -102- βαθμών που αποτελούν και τεράστια παρακαταθήκη τελικής επικράτησης μετά το πέρας και των υπολοίπων δύο συναντήσεων του Rotax MAX Challenge GR. Οι ''δελφίνοι'' του συγκεκριμένου τίτλου πολλοί, οι Φαίδωνας Παπαφιλίππου (DR Rotax Racing Team), Αντώνης Βούρος (Saganas CL Karting Team) και Νικόλας Καραγιάννης (Speed Force) περιορίστηκαν κερδίζοντας από μία δεύτερη θέση που σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα στα άλλα σκέλη αυτή την στιγμή έχουν τους εξής βαθμούς: Παπαφιλίππου 95 και οι Βούρος, Καραγιάννης 88. Όμως δεν ήταν μόνο αυτοί που συγκαταλέγονται στους πρωταγωνιστές-διακριθέντες ο Παναγιώτης Αλεξόπουλος (Maitos Kosmic Kart Racing Team) είχε μία υψηλή και σταθερή απόδοση το ίδιο και ο Λευτέρης Τούμπακας (Speed Force) που έφτασε στον τρίτο τελικό έως την τρίτη θέση, κι ανέβηκε στο βάθρο! Οι βαθμοί για το Αλεξόπουλο είναι πλέον 94 και για τον Τούμπακα 93. Ο Σεμπάστιαν Παυλόπουλος (Ecinisi Gr Sports Team) μετά τον πρώτο γύρο του Rotax MAX Challenge GR, έχει συγκεντρώσει 86 βαθμούς, οι Λευτέρης Αργύρης (Drak Karting) 81, Joel Mac Hollings (Praga Zahos Karting Team) 58 και η νεαρή Agam Shriky ((DR Rotax Racing Team) 50!
      


Η κατηγορία του Junior MAX του φετινού Rotax MAX Challenge έχει ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον. Η Επ.Α. της Ο.Μ.Α.Ε. προκήρυξε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting, ορίζοντας στην κατηγορία Junior, ως ενιαίο κινητήρα τον Rotax Evo 125. Αυτό προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην σημαντική αυτή κατηγορία αρχίζοντας από τον περιορισμό του κόστους συμμετοχής στους Εθνικούς θεσμούς και στο Rotax MAX Challenge GR, λαμβάνοντας υπόψη την αξιοπιστία του συγκεκριμένου κινητήρα καθώς και την χαμηλού κόστους συντήρησή του! Δεύτερο στοιχείο αυτό της ίσης απόδοσής των συγκεκριμένων κινητήρων κάτι που αυξάνει τον ανταγωνισμό και καθώς δεν τίθεται θέμα ''ειδικού'' κινητήρα από τους βελτιωτές του εξωτερικού περιορίζοντας κι εδώ το κόστος! 






Οι σημαντικοί πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Κυπέλλου καθώς και του πρώτου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος (Praga Zahos Karting Team), Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force) και Χριστόφορος Μπέζας (DR Rotax Racing Team) άφησαν και στην πρεμιέρα του φετινού Rotax MAX Challenge GR στην κατηγορία Junior το στίγμά του. Φυσικά ο Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος το άφησε πιο έντονα όντα ταχύτερος και νικητής και στους τρεις τελικούς ''καταλαμβάνοντας'' την κορυφαία θέση στο βάθρο. Ο Μανώλης Λιουδάκης είχε δύο δεύτερε θέσεις και μία τρίτη και ο Χριστόφορος Μπέζας τρεις τετάρτες! Ο Yam Pinto (KartWorks) από το Ισραήλ, είχε δύο τρίτες και μία δεύτερη. Η βαθμολογία για την συγκεκριμένη κατηγορία, μετά τον πρώτο γύρο του Rotax MAX Challenge GR έχει διαμορφωθεί ως εξής: Αναστασόπουλος 102, Λιουδάκης 98, Pinto 97, Μπέζας 93 ενώ οι Βασίλης Αποστολίδης (Galaxy Motorsport Parolin) 90 και Γιώργος Κουρής (Praga Zahos Karting Team) 88 ακολουθούν. Με ανοιχτούς λογαριασμούς οι οδηγοί της Junior MAX καλούνται στον δεύτερο γύρο του θεσμού στην πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων να δείξουν τις δυνατότητές τους. Να σημειώσουμε πως εκτός από τον Βασίλη Αποστολίδη, κανείς από τους υπόλοιπους δεν έχει λάβει μέρος σε αγώνα στην συγκεκριμένη πίστα!

Στην κατηγορία Senior MAX, είχαμε μία σπουδαία μονομαχία ''δύο'' νικητών! Οι Χρήστος Χατζής ( RedSpeed Chatzis Racing Team) και ο επανεμφανιζόμενες σε αγώνα και μάλιστα πρωτοεμφανιζόμενος στον θεσμό του RMC.GR Γιάννης Καρδαμάκης (Speed Force) έκλεψαν την παράσταση από την αρχή του αγώνα ώς το τέλος. Στην κυριολεξία ώς την στιγμή της απονομής! Στα δύο πρώτα σκέλη ο Χρήστος Χατζής ήταν νικητής, ενώ στο τρίτο και τελευταίο ο Γιάννης Καρδαμάκης πήρε την πρώτη θέση. Κατόπιν του τεχνικού ελέγχου οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως ο ''νικητής'' για τεχνική παραποιηση τέθηκε εκτός τελικού. Ο Χρήστος Χατζής πήρε την καρό σημαία του νικητή, συγκεντρώνοντας τον απόλυτο αριθμό βαθμών (34Χ3=102!) που τον καθιστά από τα φαβορί για την τελική έκβαση του θεσμού. Ο Γιάννης Καρδαμάκης έμεινε στους 66 βαθμούς από τις δύο δεύτερες θέσεις του πρώτου και δεύτερου σκέλους. Ο αγώνας όμως δεν τελείωσε εκεί! Ο Χρήστος Χατζής ανεβαίνοντας κατά την απονομή στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, κάλεσε τον συναθλητή του αντίπαλο στο αγώνα Γιάννη Καρδαμάκη και μοιράστηκαν μαζί φωτογραφιζόμενοι την πρώτη θέση! Δείγμα υψηλής αθλητικής παιδείας από τον νικητή και τον συναθλητή του που χωρίς εγωισμό ή ξένη με αθλητικά ιδεώδη αντίδραση δέχθηκε την πρόταση, διδάσκοντας και δύο στην κυριολεξία πλούσιο πολιτισμό που έχει ανάγκη κάθε άθλημα! 








Οι Yarin Schultz (DR Rotax Racing Team) με 97 βαθμούς, οι Andy Loutsios (Praga Zahos Karting Team) και Γιώργος Αραβανής (Speed Force) με 91, Μαρκ Μποζόλι (Maitos Kosmic Kart Racing Team) 90 και Νave Ori (DR Rotax Racing Team) με 87 ακολουθούν στην μέχρι στιγμής ανεπίσημη βαθμολογία σε αυτή την κατηγορία!

O επόμενος γύρος του Rotax MAX Challenge GR'22 την Κυριακή 8 Μαΐου. Το ενδιαφέρον των οδηγών για τον μακροβιότερο αγωνιστικό θεσμό που διοργανώνεται στη χώρα μας ''χτυπάει'' κόκκινο! Ο δεύτερος γύρος του Rotax MAX Challenge θα γίνει στην πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, αυξάνοντας έτσι το ενδιαφέρον των οδηγών, που αναζητούν τη διαφορετικότητα, μακριά από την ρουτίνα μιας πίστας, που θα τους προσφέρει τη δυνατότητα οδηγικής εξέλιξης!

Ραντεβού στα Μέγαρα την Κυριακή 8 Μαΐου για τον δεύτερο γύρο του Rotax MAX Challenge.

Η πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων θα είναι ανοιχτή καθημερινά από την Τρίτη έως την Παρασκευή από τις 13:00 το μεσημέρι και τα Σαββατοκύριακα από τις 09:00 το πρωί.

Η εφαρμογή για τις δηλώσεις συμμετοχής ανοίγει τη Δευτέρα 18 Απριλίου και θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Παρασκευή 29 Απριλίου 2022.

Ελπιδοφόροι και ταλαντούχοι νεαροί!

         

γράφει ο Πέτρος Καστορίνης
                                                                
Η φετινή κατηγορία Junior των θεσμών Πανελληνίου Κυπέλλου, Πανελληνίου Πρωταθλήματος και Rotax MAX Challenge GR παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ενδιαφέρον που πέρα από την συμμετοχή ελπιδοφόρων ταλαντούχων νεαρών οδηγών, πηγάζει και από την κοινή χρησιμοποίηση κινητήρων Rotax Evo! Στοιχείο που ανεβάζει την αδρεναλίνη των πιλότων στο κόκκινο, αφού η ενιαία χρήση του Rotax Evo προσδίδει ίση απόδοση και σαφή οικονομία σύννομη με την υψηλή αξιοπιστία που παρέχουν οι συγκεκριμένοι κινητήρες!

Τρεις οδηγοί, που συμμετέχουν και στους τρεις θεσμούς οι Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος (Praga Zahos Karting Team), Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force) και Βασίλης Αποστολίδης (Galaxy Motorsport Parolin) παίζοντας σημαντικό πρωταγωνιστικό ρόλο, με του δύο πρώτους να έχουν κατακτήσει τις πρώτες θέσεις στους τρεις αγώνες που έχουν γίνει ως σήμερα. Ο Κωνσταντίνος ήταν ο Κυπελλούχος για της χρονιάς και νικητής του πρώτου γύρου του Rotax MAX Challenge GR'22 και ο Μανώλης νικητής της πρώτης ''αγωνιστικής'' του Πρωταθλήματος.

Πέρα από αυτά, και οι τρεις σπουδαίοι οδηγοί, συμμετείχαν και στο πρώτο αγώνα του Italian American Motor Engineering Series Greece φυσικά με τους αντίστοιχους κινητήρες του συγκεκριμένου θεσμού! O Kωνσταντίνος Αναστασόπουλος κάνοντας μία εξαιρετική  ήταν ο τελικός νικητής, τριπλασιάζοντας έτσι τις πρώτες νίκες του στην σχεδόν διετή καριέρα του στο αγωνιστικό karting. Ο Μανώλης Λιουδάκης που ήταν νικητής στους δύο ημιτελικούς, ήταν ένας σπουδαίος αντίπαλος του νικητή, οδηγώντας τον τελικό για τουλάχιστο επτά γύρους, τερματίζοντας δεύτερος! Ο Βασίλης Αποστολίδης βρέθηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου! 



Στις άλλες κατηγορίες του πρώτου γύρου του Italian American Motor Engineering Series Greece '22 ο Αντώνης Βούρος (127 Saganas CL Karting Team) ήταν νικητής στην κατηγορία Mini με τρία στα τρία (Ημιτελικοί-τελικός) και ο Γιάννης Θεολόγος Ντάφος (334 Praga Zahos Karting Team) στη Senior.

Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

Πάμε σαν άλλοτε... πάμε Μέγαρα!


Το Rotax MAX Challenge συνεχίζεται με τη διεξαγωγή του δεύτερου φετινού γύρου το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Μαΐου. Το ενδιαφέρον των οδηγών για τον μακροβιότερο αγωνιστικό θεσμό που διοργανώνεται στη χώρα μας ''χτυπάει'' κόκκινο! 

Η εξέλιξη του ελληνικού Rotax MAX Challenge, όπως κάθε χρόνο θα καθορίσει την ''σύνθεση'' της Ελληνικής ομάδας που θα μας αντιπροσωπεύσει στον Παγκόσμιο θεσμό του Rotax MAX Challenge Grand Final.

Ο δεύτερος γύρος του Rotax MAX Challenge θα γίνει στην πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, αυξάνοντας έτσι το ενδιαφέρον των οδηγών, που αναζητούν τη διαφορετικότητα, μακριά από την ρουτίνα μίας πίστας, που θα τους προσφέρει τη δυνατότητα οδηγικής εξέλιξης!

Ραντεβού στα Μέγαρα το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Μαΐου 
για τον δεύτερο γύρο του Rotax MAX Challenge.

Η πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων θα είναι ανοιχτή καθημερινά από την Τρίτη έως την Παρασκευή από τις 13:00 και τα Σαββατοκύριακα από τις 9 το πρωί.

Η εφαρμογή για τις δηλώσεις συμμετοχής ανοίγει τη Δευτέρα 18 Απριλίου και θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Παρασκευή 29 Απριλίου 2022.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

''Ανοιξιάτικη'' δράση ταλαντούχων πιλότων!

  
Ο επιτυχημένος θεσμός με τη διεθνή ακτινοβολία και τη μεγάλη προσφορά στη εξέλιξη του αγωνιστικού karting στην Ελλάδα, το Rotax MAX Challenge είχε πρεμιέρα. Στην πίστα Kartodromo, το αθλητικό σωματείο Start Line, είχε την ευθύνη της οργάνωσης του πρώτου από τους τρεις προγραμματιζόμενους αγώνες! Τρεις -Mini MAX, Senior MAX, Senior Max- γεμάτες κατηγορίες από οδηγούς έτοιμους να ξεδιπλώσουν την κάθε πτυχή του ταλέντου τους.



Ζηλευτό ενδιαφέρον συγκέντρωσε η πολυπρόσωπη κατηγορία Mini MAX. Σχεδόν οι μισοί από τους δέκα συμμετέχοντες έδειχναν ικανοί για να πάρουν την καρό σημαία. Οι μικροί πιλότοι που από την Πέμπτη πριν τον αγώνα είχαν εγκατασταθεί στην πίστα και δουλεύοντας συστηματικά με τις ομάδες τους έφθασαν στην γραμμή εκκίνησης του πρώτου φετινού αγώνα από τους τρεις του Rotax MAX Challenge GR, τέλεια προετοιμασμένοι! Ο Αντώνης Βούρος (Saganas Team) και ο Φαίδωνας Παπαφιλίππου (DR Rotax Racing) έχοντας μία διαφορά 1.62/10 του δευτερολέπτου, υπέρ του πρώτου στα επίσημα χρονομετρημένα, έκανα 1-2, παίρνοντας το πλεονέκτημα να ξεκινήσουν τον αγώνα από την πρώτη σειρά. Την ανατροπή κάνει ο έμπειρος Βασίλης Μαλάμης (Speed Force) που ''παίρνει'' τον πρώτο τελικό, τον δεύτερο και τον τρίτο και είναι άξιος νικητής του αγώνα! Οι συγκεντρωμένοι στον στόχο του βάθρου και μακριά από κάθε ''αγωνιστική αψιμαχία'', οι Νικόλας Καραγιάννης (Ξεκίνησε από την 8η θέση!) και Λευτέρης Τούμπακας έφτασαν δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα! Και οι τρεις πρώτοι στην κατηγορία Mini MAX είναι ομόσταυλοι στην Speed Force! Σπουδαία εμφάνιση έκανε και ο Παναγιώτης Αλεξόπουλος (Maitos Κosmic Kart Racing Team) σε όλους τους τελικούς.



Αν χαρακτηρίσουμε τον πρώτο τελικό την αρχή, τον δεύτερο ως μέση και τον τρίτο τελευταίο, ο Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος (Praga Zahos Karting Team) είχε στην απόδοσή, συγκέντρωση και επίδοση, αρχή, μέση και τέλος. Μία ολοκληρωμένη εμφάνιση που στο τέλος, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου! Αν και ο Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force) δείχνει διάθεση και έχοντας δυνατότητες να ''παίξουν'' μαζί με τον Κωνσταντίνο σε Rotax MAX Challenge GR και Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ως το τέλος, σε ένα ''καθαρό'' παιχνίδι που τους διακρίνει και τους δύο οδηγούς, εν τούτοις αυτή η νίκη του πιλότου της Praga, αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα στην εξέλιξη του θεσμού! Ο Ισραηλινός Yam Pinto (KartWorks) και ο Χριστόφορος Μπέζας (DR Racing Team) προσπάθησαν για το καλύτερο, ο Yam έφτασε στην δεύτερη θέση του τρίτου τελικού και ο Χριστόφορος σε συνεχή άνοδο βρέθηκε στη τέταρτη θέση!



Στην κατηγορία Rotax Senior MAX, είχαμε μία σπουδαία ''μάχη'' μεταξύ των οδηγών Χρήστου Χατζή (RedSpeed Chatzis Racing Team) και του Γιάννη Καρδαμάκη (Speed Force). O πρώτος έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά και ήταν νικητής του πρώτου και δεύτερου τελικού! Στον τρίτο τελικό ο Γιάννης Καρδαμάκης που στα επτά χρόνια της ενασχόλησης του με το αγωνιστικό karting, συμμετείχε για πρώτη φορά σε Rotax MAX Challenge, επικράτησε μεν αλλά τέθηκε εκτός σκέλους σύμφωνα με απόφαση των αγωνοδικών για τεχνική παράβαση! Ο Χρήστος Χατζής που ήταν ο τελικός νικητής, την ώρα της απονομής ''κάλεσε'' τον συναθλητή που αποκλείστηκε από τον τελικό και ανέβηκαν μαζί στην πρώτη θέση του βάθρου. Δείγμα περί ιδέας του “Ευ Αγωνίζεσθαι” που πρέπει να είναι πανταχού παρούσα σε όλους τους τύπους του αθλητισμού ανεξαρτήτως ηλικίας των μετεχόντων, όπως επίσης εφαρμόζεται στην Φυσική Αγωγή των παιδιών και των εφήβων. Ο Χρήστος Χατζής και ο Γιάννης Καραδαμάκης είναι δύο σπουδαίοι οδηγοί και εξαιρετικοί αθλητές...


Η ανοιξιάτική πρώτη ''αγωνιστική'' του Rotax MAX Challenge GR'22 ανήκει στο παρελθόν, οι συνοδοιπόροι του μακροβιότερου θεσμού στο Παγκόσμιο στερέωμα του αγωνιστικού karting, καθώς και στην Ελληνική πραγματικότητα του σπόρ, έδωσαν ραντεβού για την δεύτερη συνάντησή τους: Κυριακή 8 Μαΐου!