Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Από την Κρήτη με ενθουσιασμό!

γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Σχεδόν σε δύο 48ώρα, στην πίστα karting των Αφιδνών θα έχουμε τον τρίτο και τελευταίο γύρο για το 2022 του μακροβιότερου και σημαντικότερου αγωνιστικού θεσμού που διοργανώνετε στην Ελλάδα. Το Rotax MAX Challenge επί 22 συναπτά έτη έχει προσφέρει σε συμμετέχοντες, ομάδες και θεατές απίστευτες στιγμές δράσης. Παράλληλα ο συγκεκριμένος θεσμός αποτελεί και την κορυφαία ως σήμερα φιλική και προσιτή προσέγγιση του σπορ, από ανθρώπους που επιθυμούν να γίνουν οδηγοί και να απολαύσαουν την αγωνιστική οδήγηση και τις συγκινήσεις που προσφέρει το αγωνιστικό karting!

Πριν δύο χρόνια εν μέσω πανδημίας μάλιστα η Rotax Hellas εκπόνησε ένα εξαιρετικό πρόγραμμα επανεκίννησης του αγωνιστικού karting σε όλη την επικράτεια εστιάζοντας σε όμορφες ασφαλείς και απολαυστικές οδηγικά πίστες σε πόλεις μακριά από την Αθήνα. 

Η πίστα των Χανίων και των Σερρών ζωντάνεψαν ειδικά της Κρήτης για πρώτη φορά, διοργανώνοντας εκεί προκριματικούς αγώνες για την τελική φάση του Rotax MAX Challenge. Δυστηχώς το προηγμένο σχέδιο προόδου του σπορ γνώρισε την αδαιλαξία του προεδρείου της τότε Επιτροπής Αγώνων της Ο.Μ.Α.Ε. που με ένα εξοντοτικό αγωνιστικό πρόγραμμα, ανα εβδομάδα και αγώνας(!!!) και με δηλώσεις γαι αλλαγή των κινητήρων στην κατηγορία Junior, δηλώσεις που έμειναν μεν δηλώσεις, αλλά... Αλλά πρόγραμμα και δηλώσεις, έκαναν τεράστια ζημιά στην πρόοδο του karting στην Ελλάδα.

Έστω και με αυτές τις συνθήκες, είχαμε στην Κρήτη 28 συμμετοχές στον αγώνα, με 15 νέους οδηγούς που πήραν για πρώτη φορά αγωνιστική άδεια, συμετέχοντας στον προκριματικό αγώνα του Rotax MAX Challenge / Χανίων. Να σημειώσουμε ότι στην υπέροχη πίστα των Χανίων πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά επίσημη εκδήλωση karting και ευρύτερα στην Κρήτη ο αγώνας αυτός ήταν η σηνέχεια μίας προσπάθειας πριν 17 χρόνια στο Ηράκειο! 

Αυτό και μόνο το στοιχείο αρκούσε για να ''μπολιαστούν'' νέα παιδιά από την Κρήτη που συμμετείχαν στον αγώνα ή υπήρξαν θεατές για να συνδεθούν με karting σε έντονη σχέση. Η οικογένεια το Μιχάλη Δασκαλάκη, πάτήρ και υιός ''ανέβεικαν'' στην Αθήνα σε αγώνες συνέχισε ο Αναστάσης Κασσελάκης και την Κυριακή θα έχουμε στον 3ο γύρο του φετεινού Rotax MAX Challenge τον Αναστάση και τον Λευτέρη Γιακουμάκη που θα πάρει μέρος σε αγώνα στην Αθήνα γαι πρώτη φορά μετά από αυτόν των Χανίων!

Λευτέρης Γιακουμάκης

Νικόλας Βασιλαντωνάκης, Αναστάσης Κασσελάκης


Αναστάσης Κασσελάκης και Λευτέρης Γιακουμάκης (Στην φωτογραφία στο άνοιγμα του θέματος από τις σημερινές δοκιμές στην πίστα Kartodromo) δύο νέα παιδιά που δημιουργούν μία όμορφη παρέα και με τον φίλό τους Νικόλα Βασιλαντωνάκη σε ρόλο μηχανικού και κόουτς αποτελούν όχια απλά την αντιπρωσωπευτική ομάδα της Κρητης, αλλά τον απλό και οικονομικό τρόπο να ευχαριστηθούν και να απολαύσουν την συμμετοχή τους σε ένα σπουδαίο αγώνα του Rotax MAX Challenge! Kαλή τύχη λοιπόν πλάι στον νεανικό ενθουσιασμό που διακρίνη την ομάδα του ''αύριο'' από την Κρήτη!

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Mία στάση πριν την Πορτογαλία!




Για 22 συναπτά έτη η Rotax Hellas διοργανώνει το Rotax MAX Challenge. Με την διοργάνωση του 3ου και τελευταίου γύρου που θα διεξαχθεί στο Kartodromo, o μακροβιότερος θεσμού αγώνων karting στην χώρά κλείνει το φετινό του, πρόγραμμα. Την ερχόμενη Κυριακή στις Αφίδνες η Start Line έχοντας την ευθύνη της τέλεσης του αγώνα και η Rotax Hellas υποδέχεται τους οδηγούς-συμμετέχοντες σε ένα ακόμα αγώνα, οδηγικής ευχαριστήσεις για αυτούς και πλούσιου σε θέαμα για τους θεατές!

Ο αγώνας θα κρίνει την συμμετοχή στον Παγκόσμιο τελικό, Rotax MAX Challenge Grand Final 2022 που θα γίνει τον επόμενο μήνα στην Πορτογαλια των οδηγών, νικητών στην τελική βαθμολογία των κατηγοριών!

Στην κατηγορία Mini MAX, όπου ο νικητής οδηγός θα πάρει μέρος στο Rotax MAX Challenge Grand Final 2022 με πληρωμένη την συμμετοχή του από την Rotax Hellas, βαθμολογικό προβάδισμα έχει ο Βασίλης Μαλάμης της ομάδς Speed Force. Στην την ίδια ομάδα ανήκει και ο Μανώλης Λιουδάκης που προηγείτε την κατηγορία Junior MAX. Στην κατηγορία Senior MAX o Xρήστος Χατζής της Chatzis Racing Team προηγείτε στην μεχρι στιγμής βαθμολογία της κατηγορίας του.

Και στις τρείς κατηγορίες, σπουδαίοι οδηγοί, δίνουν το παρόν τους στον αγώνα της Κυριακής και μαζί με τα ''φαβορί'' της τελικής βαθμολογίας της χρονιάς, αναμένετε να προσφέρουν με τις ''καθαρές'' μονομαχίες που προσφέρει η ενιαίας μορφής κινητήρα (Rotax Evo), ένα μοναδικό θέαμα!


Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Επιστροφή στην δράση!


Επιστροφή στην δράση με στόχο τον απόλυτο προρισμό. Την κορυφαία αγωνιστική εκδήλωση στον κόσμο που χαρακτηρίζετε ως ''Ολυμπιάδα του Karting''. Το Rotax MAX Challenge Grand Finals 2022, διεξάγετε φέτος στο Πορτιμάο της Πορτογαλίας!

Η ελληνική αποστολή θα συγκροτηθεί αμέσως μετά το πέσιμο της σημαίας του τελευταίου, 3ου αγώνα του Rotax MAX Challenge GR'22, που διοργανώνεται από την Start Line και θα διεξαχθεί την Κυριακή 2 Οκτωβρίου στην πίστα Kartodromo των Αφιδνών!

Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου αγώνα, σε συνδιασμό με των δύο προηγούμενων θα καθoρίσουν τους νικητές των κατηγοριών Mini MAX, Junior MAX, Senior MAX και DD2 που θα πάρουν το εισιτήριο συμμετοχής τους στο Παγκόσμιο τελικό!

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

Ο Έλληνες οδηγοί και στις πίστες της Ευρώπης!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Το καλοκαιρινό κενό στο πρόγραμμα των Ελληνικών αγώνων Karting σε συνδυασμό με τις σχολικές διακοπές φροντίζουν κάθε χρόνο να καλύπτουν οι έλληνες αθλητές-οδηγοί, συμμετέχοντας σε διεθνείς αγώνες. Οι πραγματικοί έλληνες οδηγοί, που παρακολουθούν-συμμετέχουν στο Εθνικό μας Πρωτάθλημα συνάμα με το Rotax Max Challenge GR ή άλλο εμπορικό θεσμό. Οδηγοί που δεν απαξιώνουν τους Ελληνικούς αγώνες, αντίθετα του τιμούν, οδηγοί που δεν αντιμετωπίζουν με υποκριτικό ύφος το εγχώριο karting αποτελούν ενεργά στοιχεία συμμετεχόντων στους αγώνες, διεκδικώντας, κερδίζοντας ή χάνοντας...

Αυτοί οι πραγματικοί έλληνες οδηγοί βρέθηκαν και φέτος στις Ευρωπαϊκές πίστες διασκεδάζοντας αγωνιζόμενοι σε διεθνείς θεσμούς. Μάλιστα οι γνωστή ρήση ''συγκεντρώνοντας'' εμπειρίες δεν τους καλύπτει. Σοβαροί, τέλεια προετοιμασμένοι, σωστοί και τίμιοι απέναντι στους αντιπάλους τους και κυρίως ανταγωνιστικοί... Δίδαξαν με την καθαρή μαχητικότητά τους, προσφέροντας στις δεκάδες αντιπάλους τους εμπειρίες!



Ο Νικόλας Καραγιάννης (Στην δεύτερη φωτογραφία) στην κατηγορία Mini, o Μανώλης Λιουδάκης (Στην πρώτη φωτογραφία) στην Junior και ο πολυνίκης τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα Στυλιανός Πετρίσης (Στην φωτογραφία στο άνοιγμα) όλοι της ομάδας του Τάσου Τσερανίδη (Speed Force) έγραψαν μία σημαντική σελίδα στην ιστορία της παρουσίας των ελλήνων οδηγών στους διεθνείς αγώνες, στέλνοντας το μήνυμα της ύπαρξης του σπορ και στον τόπο μας. Ειδικά ο Στυλιανός που κινήθηκε σε κορυφαίο ρυθμό-επίπεδο εντυπωσίασε ευρωπαίους αντιπάλους του.

Γεγονότα που διαδραματίστηκαν στον 3ο Γύρο του Italian American Motor Engineering Euro Series 2022 που έγινε στο Castelleto της Ιταλίας. Διευκρινιστικά αναφέρουμε πως οι γονείς μας ενημέρωσαν για το ''ταξίδι'' των παιδιών τους εκεί. Είναι σαφές πως είναι αδύνατο να παρακολουθούμε κάθε οδηγό που συμμετέχει σε διαφορετικό θεσμό σε διαφορετική χώρα, απ' την στιγμή που οι Ελληνικές αντιπροσωπείες πλην της Rotax Hellas ή η ομάδες δεν μας ενημερώνουν για τις αποστολές του στο εξωτερικό.

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

Χωρίς συμβιβασμούς και με περίσσιο θάρρος!

γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Για όσα ονειρεύονται, δεν συμβιβάζονται, ζούν την εμπειρία που τους αλλάξει τις εικόνες από την μίζερη ελληνική πραγματικότητα. Μακριά από μετριους αγωνιστικούς χώρους, από κακή εφαρμογή κανονισμών από θέληση και αγάπη για το σπορ. Σπουδαίοι οδηγοί που ανήκουν όλοι στην ομάδα Speed Force, ο Νικόλας Καραγιάννης, γεννημένος στις 24 Σεπτεμβρίου του 2011, ο Μανώλης Λιουδάκης που γεννήθηκε στις 29 Μαΐου του 2008 και ο πολυνίκης των τελευταίων ετών στους εθνικούς θεσμούς στην Ελλάδα στις κατηγορίες Mini, Junior και Senior αντίστοιχα, βρίσκονται ήδη στο εξωτερικό.

Στον πραγματικό ''πλανήτη'' του karting, στην γειτονική Ιταλία, μη συμβιβασμένοι με το εδώ, απέναντι σε οδηγούς που προέρχονται από προηγμένες αγωνιστικά χώρες, που το motorsport για αυτούς είναι πραγματικά σπορ, εξέλιξη, εμπειρία για να πάρουν αύριο το ''πτυχίο'' του πιλότου. Τα δικά μας παιδιά είναι εκεί, χωρίς επιλογή του εύκολου ή δύσκολου αγώνα, χωρίς να δειλιάζουμε, αλλά με περίσσιο θάρρος και πολύ-πολύ θράσος, εκδηλώνουν το δικό του μοναδικό ταλέντο!

Είναι έτοιμα να ''βουτήξουν'' στη μεγαλύτερη αγωνιστική πρόκληση του Παγκόσμιου karting διεκδικώντας αυτά που ονειρεύονται!

 

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022

Μείνετε συντονισμένοι!


Πέρασαν 30 χρόνια, 30 συναπτά έτη που η Racing Star είναι δίπλα στον οδηγό αγώνων. Επί 30 χρόνια με ιδιαιτερο κέφι, νέες και πάντα φρέσκιες ιδέες ο Νίκος Κουτσουδάκης, παρουσιαζει και προσφέρει στους οδηγούς κάθε σύγχρονο προιόν. 


Η Racing Star που βρίσκεται Φραντζή 94, στο Νέο Κόσμο, διαθέτει πάντα τεράστιο στοκ από τα προιοντα που αντιπροσωπεύει σε όλα τα μεγέθη και σε όλους τους κωδικούς χρωμάτων. Αξίζει τον κόπο να επισκεφθείτε το κατάστημα που είναι οργανωμένο, διαθέτει τα πάντα και μπορείτε να επιλέξετε ότι επιθυμείτε.

Ο εορτασμός των 30 χρόνων Racing Star επί όλο το χρόνο θα συνδυαστεί με σπουδαίες προσφορές προς του φίλους του motorsport. Αρχισαν ήδη! Τα κορυφαία επωνυμα γάντια αποτελούν την πρώτη προσφορά. Ακολουθούν συντομα και οι επόμενες, μείνετε συντονισμένοι! Για όσους μένουν εκτός Αθηνών το www.racingstar.gr, σας 'ταξιδεύει' σε μία εύκολη 'ιντερνετική' αγορά!

Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

Ιδού η πίστα..!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Στον αθλητισμό ''ανταγωνισμος'' σημαίνει αναζητούμε τα όρια του εαυτού μας ανάλογα με το πλαίσιο που κινούμαστε. Ειδικά στο motorsport και ακόμα πιο ειδικά στο karting που ο πιλότος σε μικρή ηλικία πρέπει να ξεπεράσει τα όρια των ορίων του εαυτού του. Όταν ένας δεκατριάχρονος ή δεκαπεντάχρονος που έχει μηδενική σχέση με το σπορ ''δεί'' απλά την εξοικείωση που έχει ένας οδηγός αγώνων karting με μία εξάμηνη μόλις σχέση με το σπορ, θα νομίζει πως ''παίζει'' στην πίστα 4078 του PlayStation. Ότι ποτέ δεν θα φτάσει εκεί!

Μια έμφυτη ώθηση στον καθαρό ανταγωνισμό που ναι μεν μπορεί να είναι ατομική όμως με πλούσια την αυτογνωσία στην συνολική σωστή συμπεριφορά για τη φύση του συγκεκριμένου αθλήματος παρακολουθείτε στις δικές μας ''Ελληνικές'' κατηγορίες των προς ενηλικίωση οδηγών μια εξαιρετικά ποιοτική εξέλιξη. Στην κατηγορία Junior (13-15 ετών) και στην Senior από 15 και άνω τα δύο-τρία τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός οδηγείται από υψηλές ηθικές αξίες. Οι συμμετέχοντες ως άτομα καθώς και η ομάδα που ανήκουν προσδίδουν τους θεσμούς αίγλη.

Οι αγώνες karting τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, στις συγκεκριμένες κατηγορίες, με τον έντονο ανταγωνισμό δίνουν νόημα σε ολόκληρη την προσωπική δομή, τόσο σωματική όσο ψυχοκοινωνική του εκάστοτε οδηγού. Στοιχεία που τον διαμορφώνουν σωστά και θα διαρκέσουν μια ζωή παραλληλα με την υψηλή οδηγική παιδεία που αποκτά στην πίστα και ''αύριο'' θα εφαρμόσει στην καθημερινότητά του!

Μία νέα γενιά Ελλήνων οδηγών karting, από την κατηγορία Junior και τους Γιώργο Καφαντάρη (Saganas Team), Κωνσταντίνο Αναστασόπουλο (Zahos Praga), Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force), Νικόλα Σουβατζόγλου (GSR Team), Βασίλη Αποστολίδη (Parolin), Φαίδωνα Παπαφιλίππου (DR-Rotax), Χριστόφορο Μπέζα (DR-Rotax)... εώς την Senior και τους Στυλιανό Πετρίση (Speed Force), Ιωάννη Θεολόγο Ντάφο (Zahos Praga), Aνδρέα Δεβετζόγλου (Parolin), Xρήστο Χατζή (RedSpeed), Γιάννη Καρδαμάκη (Speed Force) αλλά και στην Kz με τον Νικόλα Λύκο (Formula K), είναι εδώ, είναι στις πίστες μαζί με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς που πιθανόν ξεχνάμε και ''κλείνουν το μάτι'' σε όποιον αντέξει τον ανταγωνισμό... Ιδού η πίστα!

 

Τρίτη 17 Μαΐου 2022

Double Red by Chris..!


O Χρήστος Χατζής (RedSpeed) στην κατηγορία της Senior MAX, του πρώτου και δεύτερου γύρου το φετινού Rotax MAX Challenge GR επανέλαβαν με ''καρμπόν'' το τρία στα τρία (Α!,Β! και Γ! τελικός) πετυχαίνοντας ''νταμπλ''! Η συνέχεια και ενώ απομένει μόνο ένας ακόμα γύρος για να συμπληρωθεί ο θεσμός ο Χρήστος βρίσκεται πιο κοντά από τον κάθε άλλον για να ταξιδέψει στο Rotax MAX Challenge Grand Final'22, Παγκόσμιο τελικό του κορυφαίου θεσμού του πλανήτη!
                                                                              


O Χρήστος Χατζής που γεννημένος τον Ιανουάριο του 2007 και σήμερα είναι μαθητής της Γ! Γυμνασίου και έχει ξεκινήσει την εμπλοκή του με το karting σε ηλικία πέντε(!) ετών. Σταδιακά πέρασε από τις ηλικιακές ''κλάσεις''-κατηγορίες mini, junior και πλέον οδηγεί στην κατηγορία senior! Ως οδηγός δείχνει την σοβαρή αγωνιστική παιδεία που έχει αποκτήσει μέσα κι έξω από την πίστα. Έχει δουλέψει πολλές ώρες με τον πατέρά του Κώστα Χατζή κι αυτό το διαπιστώνετε όταν τον παρακολουθήσει κάποιος τον τρόπο οδήγησης. Στην κυριολεξία το ''ντάμπλ'' σκορ που ήδη έχει πετύχει, αποτελεί συνδιασμό ταλέντου, υψηλής αντίληψης ικανότητα, συνγκέντρωση στον στόχο και σκληρή δουλεία... και φυσικά ένα εξαιρετικό κόουτς!

Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Τριπλός ρόλος, πολλαπλή εμπειρία!


O Δημήτρης Γαλάτσης έχει μια σπουδαία διαδρομή με τριπλό ρόλο στις πίστες karting. Ξεκινά από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 και πλέον συμπληρώνει τριάντα χρόνια, στον σημαντικό χώρο του motorsport, όπως είναι το karting.

Έμπειρος μηχανικός εξωλέμβιων αποκτά τη γρήγορη ειδίκευσή του και στους κινητήρες των καρτ. Η επιλογή του πλέον είναι οι κινητήρες Rotax και με αυτούς διαπρέπει και στέφεται Πρωταθλητής, δημιουργώντας ένα πλούσιο παλμαρέ μέχρι το 1995, οπότε και εγκαταλείπει την αγωνιστική του δραστηριότητα και επιδίδεται σε αυτήν του κόουτς-μηχανικού. Οι επιτυχίες διαδέχονται η μία την άλλη. Το όνομά του σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές τεχνικές του γνώσεις, την τεράστια εμπειρία του στον αγωνιστικό τομέα αλλα και την εκπαιδευτική του ικανότητα σε νέους και παλιούς οδηγούς, σε μικρά παιδιά που γνωρίζουν το karting για πρώτη φορά αλλά και σε φτασμένους οδηγούς που αναζητούν την εξέλιξη τον καθιστούν γνωστό και πέρα από τα σύνορα της χώράς μας.

O Χέλμουτ Βόγκλασμ, γενικός διευθυντής του κορυφαίου κατασκευαστικού εργοστασίου BRP-Rotax GmbH & Co KG, προσφέρει στον Δημήτρη Γαλάτση συμβόλαιο συνεργασίας και πλέον αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τη Rotax Κarting! Η συνεργασία BRP-Rotax GmbH και Rotax Hellas που αρχίζει το 2000 παράλληλα με την δημιουργία του Παγκόσμιου θεσμού Rotax Max Challenge. Θεσμός όπου οδηγοί με κινητήρα Rotax συμμετέχουν σε εθνικούς αγώνες και οι νικητές των κατηγοριών στα εθνικά έπαθλα στο τέλος του χρόνου συμμετέχουν στο Rotax Max Challenge Grand Finals. Στην κυριολεξία γιορτή του κάρτινγκ, όπου αναδεικνύονται οι Παγκόσμιοι επαθλούχοι στις κατηγορίες της Rotax.

Εδώ και είκοσι δύο χρόνια, δεκάδες Έλληνες οδηγοί και μηχανικοί έχουν ''μάθει'' να ταξιδεύουν και να συμμετέχουν σε διεθνείς αγώνες σε όλο τον πλανήτη. Για να φτάσουν όμως στο Rotax Max Challenge Grand Finals, οι Έλληνες πιλότοι πρέπει να περάσουν με επιτυχία τη δοκιμασία του Rotax Max Challenge GR.

Το karting είναι σπορ που δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει πιστούς όλων των ηλικιών παγκοσμίως, ενώ όλα τα μεγάλα ονόματα της Formula 1, ξεκίνησαν την καριέρα τους οδηγώντας καρτ. Στην πραγματικότητα, ξεκινώντας από τις ηλικίες των 5 ετών με τις μικρές κατηγορίες, το καρτ είναι ο ιδανικός τρόπος για μια πρώτη επαφή με την οδήγηση και την ταχύτητα. Το σημαντικό στοιχείο για ένα παιδί που ξεκινά την οδήγηση σπό τα 5 χρόνιά του δεν είναι αν παραμείνει ένα απλός ''χομπίστας'' ή λαμβάνει μέρος σε αγώνες αλλά η εμπειρία που αποκτά, ώς οδηγός. Εμπειρία που τον ''συντοφεύει'' πάντα στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτού του και στην σωστή αντιμετόπιση κάθε δυσκολίας ή στην ανάγκη μίας άμεσης αντίδρασης!


Παραμένει ωστόσο ένα σπορ, στο οποίο η ασφάλεια αποτελεί βασική προτεραιότητα και η καλή φυσική κατάσταση είναι απαραίτητη ωστόσο προϋπόθεση είναι να διδάσκετε από ανθρώπους με την εμπειρία από τους ρόλους του τεχνικού, του οδηγού και του κόουτς όπως ο Δημήτρης Γαλάτσης.


Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Οι ''Πρωταθλητές'' είναι εδώ!


2oς Γύρος Rotax MAX Challenge GR'22

Η επαναλειτουργία της πίστας karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, έδωσε μία νέα ανανεωτική πνοή στην μονοτονία της οδηγικής εξέλιξης των πιλότων. H διεξαγωγή του 2oυ Γύρου του Rotax MAX Challenge GR'22, στην ανανεωμένη πίστα αυξησε το ενδιαφέρον. Όποιος δε τον παρακολούθησε, έμεινε εντυπωσιασμένος από την προσπάθεια και τις καθαρές αγωνιστικές μονομαχίες των συμμετεχόντων.




Αν και οι νικητές ξεχώρισαν με μία σχετική άνεση, οι επόμενες θέσεις κρίθηκαν κατόπιν εντυπωσιακών προσπαθειών οδηγών. Οι Βασίλης Μαλάμης (Speed Force) στην Mini MAX και Χρήστος Χατζής (RedSpeed) στην Senior MAX επανέλαβαν με ''καρμπόν'' το τρία στα τρία (Α,Β και Γ τελικός) του πρώτου αγώνα και βρίσκονται πιο κοντά από τον κάθε άλλο, στις κατηγορίες τους, για να ταξιδέψουν στον Παγκόσμιο τελικό του καλύτερου θεσμού στον πλανήτη, που διοργανώνει η Rotax.

            

O Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force) στην Junior MAX, έκανε κι αυτός τρία στα τρία, βάζοντας ''φωτιά'' στην μάχη για τον τίτλο της κατηγορίας. Μάχη που θα κριθεί στον τρίτο και τελευταίο γύρο του θεσμού τον Οκτώβριο. Αντιπαλος του ο Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος (Praga Zahos Karting Team) που είχε αντίστοιχο αποτέλεσμα στον πρώτο γύρο!

Ραντεβού τον Οκτώβριο όπου η Μητέρα των Μαχών της κατηγορίας Junior MAX, ήδη προκαλεί!

Κυριακή 17 Απριλίου 2022

Από Αφίδνες στα Μέγαρα!


Για 22η συνεχή χρονιά διοργανώνεται από την Rotax Hellas, το Rotax MAX Challenge GR. Θεσμός που έχει συνδέσει την ανάπτυξη και την προβολή του karting στην Ελλάδα. Παράλληλα οι νικητές των κατηγοριών παίρνουν το ''εισιτήριο'' για την συμμετοχή τους στον διεθνή θεσμό Rotax MAX Challenge Grand Final, όπου οι κορυφαίοι οδηγοί της χρονιάς διεκδικούν τον Παγκόσμιο τίτλο σε μία εκδήλωση που χαρακτηρίζεται ως η Ολυμπιάδα του Karting!

Tρείς αγώνες περιλαμβάνει το Rotax MAX Challenge GR'22, και για κάθε συνάντηση διεξάγονται τρία σκέλη. Από το σύνολο των εννιά σκελών του θεσμού, στην τελική βαθμολογία που αναδεικνύει και τον επαθλούχο, μετρούν τα επτά! Ο πρώτος αγώνας διεξήχθη ήδη, στην πίστα Kartodromo των Αφιδνών και οι συμμετέχοντες οδηγοί πρόσφεραν ένα σπουδαίο και εντυπωσιακό θέαμα στους φίλους του karting που τον παρακολούθησαν. Παράλληλα η βαθμολογία ήδη ξεκίνησε να ''γράφει'' με αποτέλεσμα να αυξάνει το ενδιαφέρον των οδηγών ως προς την τελική επικράτηση. Παίρνοντας τα πράγματα με την σειρά, παραθέτουμε περιγραφή του αγώνα ανά κατηγορία καθώς και την βαθμολογία μετά τον πρώτο αυτό γύρο:
                                                                    

Το πρόγραμμα κάθε αγώνα, ανεξάρτητος θεσμού ανοίγει πάντα με την κατηγορία όπου συμμετέχουν οι μικροί πιλότοι. Τα παιδιά ηλικίας από 8 ετών! Έτσι και στο Rotax MAX Challenge GR. Ειδικά στον φετινό πρώτο αγώνα στην κατηγορία Mini MAX, που ήταν και αυτή που συγκέντρωσε τις περισσότερες συμμετοχές και το έντονο ενδιαφέρον! 










Ο Βασίλης Μαλάμης (Speed Force) ήταν ο νικητής και των τριών τελικών συγκεντρώνοντας μάλιστα τον απόλυτο αριθμό -102- βαθμών που αποτελούν και τεράστια παρακαταθήκη τελικής επικράτησης μετά το πέρας και των υπολοίπων δύο συναντήσεων του Rotax MAX Challenge GR. Οι ''δελφίνοι'' του συγκεκριμένου τίτλου πολλοί, οι Φαίδωνας Παπαφιλίππου (DR Rotax Racing Team), Αντώνης Βούρος (Saganas CL Karting Team) και Νικόλας Καραγιάννης (Speed Force) περιορίστηκαν κερδίζοντας από μία δεύτερη θέση που σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα στα άλλα σκέλη αυτή την στιγμή έχουν τους εξής βαθμούς: Παπαφιλίππου 95 και οι Βούρος, Καραγιάννης 88. Όμως δεν ήταν μόνο αυτοί που συγκαταλέγονται στους πρωταγωνιστές-διακριθέντες ο Παναγιώτης Αλεξόπουλος (Maitos Kosmic Kart Racing Team) είχε μία υψηλή και σταθερή απόδοση το ίδιο και ο Λευτέρης Τούμπακας (Speed Force) που έφτασε στον τρίτο τελικό έως την τρίτη θέση, κι ανέβηκε στο βάθρο! Οι βαθμοί για το Αλεξόπουλο είναι πλέον 94 και για τον Τούμπακα 93. Ο Σεμπάστιαν Παυλόπουλος (Ecinisi Gr Sports Team) μετά τον πρώτο γύρο του Rotax MAX Challenge GR, έχει συγκεντρώσει 86 βαθμούς, οι Λευτέρης Αργύρης (Drak Karting) 81, Joel Mac Hollings (Praga Zahos Karting Team) 58 και η νεαρή Agam Shriky ((DR Rotax Racing Team) 50!
      


Η κατηγορία του Junior MAX του φετινού Rotax MAX Challenge έχει ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον. Η Επ.Α. της Ο.Μ.Α.Ε. προκήρυξε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting, ορίζοντας στην κατηγορία Junior, ως ενιαίο κινητήρα τον Rotax Evo 125. Αυτό προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην σημαντική αυτή κατηγορία αρχίζοντας από τον περιορισμό του κόστους συμμετοχής στους Εθνικούς θεσμούς και στο Rotax MAX Challenge GR, λαμβάνοντας υπόψη την αξιοπιστία του συγκεκριμένου κινητήρα καθώς και την χαμηλού κόστους συντήρησή του! Δεύτερο στοιχείο αυτό της ίσης απόδοσής των συγκεκριμένων κινητήρων κάτι που αυξάνει τον ανταγωνισμό και καθώς δεν τίθεται θέμα ''ειδικού'' κινητήρα από τους βελτιωτές του εξωτερικού περιορίζοντας κι εδώ το κόστος! 






Οι σημαντικοί πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Κυπέλλου καθώς και του πρώτου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος (Praga Zahos Karting Team), Μανώλης Λιουδάκης (Speed Force) και Χριστόφορος Μπέζας (DR Rotax Racing Team) άφησαν και στην πρεμιέρα του φετινού Rotax MAX Challenge GR στην κατηγορία Junior το στίγμά του. Φυσικά ο Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος το άφησε πιο έντονα όντα ταχύτερος και νικητής και στους τρεις τελικούς ''καταλαμβάνοντας'' την κορυφαία θέση στο βάθρο. Ο Μανώλης Λιουδάκης είχε δύο δεύτερε θέσεις και μία τρίτη και ο Χριστόφορος Μπέζας τρεις τετάρτες! Ο Yam Pinto (KartWorks) από το Ισραήλ, είχε δύο τρίτες και μία δεύτερη. Η βαθμολογία για την συγκεκριμένη κατηγορία, μετά τον πρώτο γύρο του Rotax MAX Challenge GR έχει διαμορφωθεί ως εξής: Αναστασόπουλος 102, Λιουδάκης 98, Pinto 97, Μπέζας 93 ενώ οι Βασίλης Αποστολίδης (Galaxy Motorsport Parolin) 90 και Γιώργος Κουρής (Praga Zahos Karting Team) 88 ακολουθούν. Με ανοιχτούς λογαριασμούς οι οδηγοί της Junior MAX καλούνται στον δεύτερο γύρο του θεσμού στην πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων να δείξουν τις δυνατότητές τους. Να σημειώσουμε πως εκτός από τον Βασίλη Αποστολίδη, κανείς από τους υπόλοιπους δεν έχει λάβει μέρος σε αγώνα στην συγκεκριμένη πίστα!

Στην κατηγορία Senior MAX, είχαμε μία σπουδαία μονομαχία ''δύο'' νικητών! Οι Χρήστος Χατζής ( RedSpeed Chatzis Racing Team) και ο επανεμφανιζόμενες σε αγώνα και μάλιστα πρωτοεμφανιζόμενος στον θεσμό του RMC.GR Γιάννης Καρδαμάκης (Speed Force) έκλεψαν την παράσταση από την αρχή του αγώνα ώς το τέλος. Στην κυριολεξία ώς την στιγμή της απονομής! Στα δύο πρώτα σκέλη ο Χρήστος Χατζής ήταν νικητής, ενώ στο τρίτο και τελευταίο ο Γιάννης Καρδαμάκης πήρε την πρώτη θέση. Κατόπιν του τεχνικού ελέγχου οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως ο ''νικητής'' για τεχνική παραποιηση τέθηκε εκτός τελικού. Ο Χρήστος Χατζής πήρε την καρό σημαία του νικητή, συγκεντρώνοντας τον απόλυτο αριθμό βαθμών (34Χ3=102!) που τον καθιστά από τα φαβορί για την τελική έκβαση του θεσμού. Ο Γιάννης Καρδαμάκης έμεινε στους 66 βαθμούς από τις δύο δεύτερες θέσεις του πρώτου και δεύτερου σκέλους. Ο αγώνας όμως δεν τελείωσε εκεί! Ο Χρήστος Χατζής ανεβαίνοντας κατά την απονομή στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, κάλεσε τον συναθλητή του αντίπαλο στο αγώνα Γιάννη Καρδαμάκη και μοιράστηκαν μαζί φωτογραφιζόμενοι την πρώτη θέση! Δείγμα υψηλής αθλητικής παιδείας από τον νικητή και τον συναθλητή του που χωρίς εγωισμό ή ξένη με αθλητικά ιδεώδη αντίδραση δέχθηκε την πρόταση, διδάσκοντας και δύο στην κυριολεξία πλούσιο πολιτισμό που έχει ανάγκη κάθε άθλημα! 








Οι Yarin Schultz (DR Rotax Racing Team) με 97 βαθμούς, οι Andy Loutsios (Praga Zahos Karting Team) και Γιώργος Αραβανής (Speed Force) με 91, Μαρκ Μποζόλι (Maitos Kosmic Kart Racing Team) 90 και Νave Ori (DR Rotax Racing Team) με 87 ακολουθούν στην μέχρι στιγμής ανεπίσημη βαθμολογία σε αυτή την κατηγορία!

O επόμενος γύρος του Rotax MAX Challenge GR'22 την Κυριακή 8 Μαΐου. Το ενδιαφέρον των οδηγών για τον μακροβιότερο αγωνιστικό θεσμό που διοργανώνεται στη χώρα μας ''χτυπάει'' κόκκινο! Ο δεύτερος γύρος του Rotax MAX Challenge θα γίνει στην πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, αυξάνοντας έτσι το ενδιαφέρον των οδηγών, που αναζητούν τη διαφορετικότητα, μακριά από την ρουτίνα μιας πίστας, που θα τους προσφέρει τη δυνατότητα οδηγικής εξέλιξης!

Ραντεβού στα Μέγαρα την Κυριακή 8 Μαΐου για τον δεύτερο γύρο του Rotax MAX Challenge.

Η πίστα Karting του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων θα είναι ανοιχτή καθημερινά από την Τρίτη έως την Παρασκευή από τις 13:00 το μεσημέρι και τα Σαββατοκύριακα από τις 09:00 το πρωί.

Η εφαρμογή για τις δηλώσεις συμμετοχής ανοίγει τη Δευτέρα 18 Απριλίου και θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Παρασκευή 29 Απριλίου 2022.