Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Με πρωτόκολλο στον αστερισμό της Rotax


H Rotax Hellas επιστρέφει κι αυτή μετά από την πολυήμερη καραντίνα και το δεύτερο και τρίτο στάδιο αντιμετώπισης του Covit-19 στην καθημερινή πραγματικότητα. Πριν όμως οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας, αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τους ανθρώπους που συνέβαλλαν στον σχεδιασμό αντιμετώπισης της πανδημίας στην Ελλάδα και ειδικά τους πολίτες που τήρησαν τα μέτρα πρόληψης και κατέστησαν την χώρά μας, παράδειγμα προς μίμηση για κάθε τόπο που άνθρωποι νόσησαν ή νοσούν ακόμα από τον ιό!

Η καθημερινότητα πλέον για την Rotax Hellas, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με κάθε ''μέτρο'' που απαιτεί το πρωτόκολλο υγιεινής. Οι προπονήσεις στις πίστες έχουν ήδη αρχίσει και το ενδιαφέρον πλέον κατόπιν της επιστροφής σε καλή αγωνιστική κατάσταση των οδηγών, τρέφετε στο άμεσο (Ιούλιο;) ή στο μέλλον (Σεπτέμβριο;) της επίσημης αγωνιστικής δράσης.

Οδηγοί των κατηγοριών Rotax Max Junior/Senior/DD2 προετοιμάζονται με ζήλο κάνοντας φανερό το πόσο πολύ τους έλειψε το karting. Ειδικά στην πίστα των Αθηνών, στο Kartodromo (Αφίδνες) κάθε Σάββατο καθώς και λιγότερο τις άλλες ημέρες της εβδομάδας η πίστα ''γεμίζει'' και πάλι.
                                     

Μεταξύ των νέων οδηγών που για το 2020 κινούνται με ή στον αστερισμό της Rotax, ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου (Τηρώντας το πρωτόκολλο υγιεινής) που οδηγεί στην κατηγορία Junior και η επίδοση του αποτελεί σημείο αναφοράς της συγκεκριμένης απαιτητικής κατηγορίας!

Η Rotax Hellas κάθε Σάββατο και Κυριακή βρίσκετε στο Kartodromo και οι άνθρωποι της πρόθημα δίνουν λύση σε κάθε οδηγό Rotax. Παράλληλα διαθέτουν στον όλων των ανταλλακτικών έτσι ώστε ότι χριστεί οποιοσδήποτε να το έχει εκεί στην πίστα. Τέλος τα ταχύτατα και μεγάλης διάρκειας ελαστικά Mojo, κι αυτά εκεί ετοιμοπαράδοτα από την Rotax Hellas.

Η Rotax Hellas, είναι μία εταιρεία που ανήκει στον χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Κατέχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία κινητήρων, της Αυστριακής εταιρίας Rotax- BRP Powertrain από το έτος 1999, όταν ο Δημήτρης Γαλάτσης, όντας αγωνιζόμενος στο χώρο του ελληνικού και ευρωπαϊκού karting από το έτος 1986, ξεκίνησε την πολυετή και πετυχημένη πλέον συνεργασία.

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Μένουμε σε κίνηση – Μένουμε ασφαλείς!


Η Ελλάδα μετά την πολυήμερη καραντίνα έχει μπει στη φάση της αντιμετώπισης του κορονοϊού με σταδιακή άρση των περιορισμών στις μετακινήσεις και ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ως εποπτεύουσα αρχή των συγκοινωνιών του πολεοδομικού συγκροτήματος έχει αναλάβει πρωτοβουλίες και δράση ώστε επιβάτες και εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες να παραμείνουν ασφαλείς. Οι άνθρωποι του Ο.Σ.Ε.Θ. έχουν δημιουργήσει μια ενημερωτική καμπάνια που «τρέχει» στους ραδιοφωνικούς και τους τηλεοπτικούς σταθμούς του νομού Θεσσαλονίκης και ενημερώνει το επιβατικό κοινό για τα μέτρα προφύλαξης, ενώ ειδικά αυτοκόλλητα έντυπα με προτροπές για χρήση μάσκας και τήρηση αποστάσεων εντός των οχημάτων και σε τερματικούς αλλά και σχετικό φυλλάδιο που θα μοιράζεται στους επιβάτες εξηγούν με απλό και κατανοητό τρόπο τις οδηγίες του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και του Ο.Σ.Ε.Θ. για τη νέα κανονικότητα των μεταφορών στη χώρα. Με το κεντρικό σλόγκαν «Μένουμε σε κίνηση – Μένουμε ασφαλείς» τονίζετε πως η επιστροφή όλων μας στις μετακινήσεις πρέπει να γίνεται με ασφάλεια και επισημαίνει πως το τρίπτυχο της επιτυχίας είναι πως Χρησιμοποιούμε τα ΜΜΕ εφόσον «Υπάρχει ανάγκη».



Τρεις κορυφαίου οδηγοί αγώνων karting, απο τις κατηγορίες Junior (13-15 ετών) και Senior (15 και άνω) συνεργάζονται με το http://kartisidea.blogspot.com/ και εθελοντικά συμβάλουν με τον τρόπό τους στην επικοινωνία της καμπάνιας ενημέρωσης για τα μέτρα προφύλαξης των πολιτών που κινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! Ο Πρωταθλητής Ελλάδας 2018 Στυλιανός Πετρίσης (Γεννημένος: 25 Αυγούστου 2005) της ομάδας Galaxy Motorsport, o Κυπελλούχος Ελλάδας 2017 Αλέξανδρος Παπαευθυμίου (27 Μαρτίου 2007) της ομάδας GSR και ο νικητής του τελευταίου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 2019 Νικόλας Λύκος (Prt Motorsport) με τον νεανικό ενθουσιασμό που τους διακρίνει, δίνουν ξεχωριστό χρώμα στην καμπάνια του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και του Ο.Σ.Ε.Θ.

Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Δεν θυσιάζετε έτσι το 80% των οδηγών!


Πρέπει να υπάρχουν αντιστάσεις όταν γίνονται σοβαρά λάθη και να μην συμμετέχετε σε μια ιστορία που υποβαθμίζει και απαξιώνει την πραγματικότητα του σκοπού που υπηρετείτε. Αλλιώς είστε ίδιοι με τους προηγούμενους!

Ως σοβαροί άνθρωποι, που είχατε πρόθεση να εμπλακείτε σ' αυτή τη διαδικασία όταν φθάσετε στο στο δεύτερο Δ.Σ. να γίνεστε ''θέατρο'', αποσύρεστε...

Έχετε τινάξει στον αέρα τον λαϊκισμό που αποπνέει η απόφαση των σωματείων που σας ψήφισαν, οφείλετε να είστε σοβαροί και να μη γίνετε σαν αυτούς που κατηγορούσατε πριν.

Από τις 30 Απριλίου ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε δίπλα στον Σωτήρη Τσιόδρα και το Νίκο Χαρδαλιά και ανακοίνωσε το σχέδιο για την επιστροφή στις αθλητικές διοργανώσεις. Και ήταν απόλυτα διευκρινιστικός για τις ηλικιακές-κλάσεις (Εφήβων – Νεανίδων και μεγαλύτερες) λέγοντας:

''...Αρχικά, θα επιτραπούν όλες οι ατομικές προπονήσεις στους αθλητές και στις αθλήτριες που έχουν ήδη προκριθεί ή διεκδικούν την πρόκριση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, σύμφωνα με την εισήγηση της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής. Θα επιτραπούν, ακόμη, για αθλητές ηλικιών Εφήβων – Νεανίδων και μεγαλύτερες, μόνο προπονήσεις σε ανοιχτούς χώρους και μόνο για ατομικά αθλήματα χαμηλής επικινδυνότητας...''

Tα προσόντα για το ρόλο και την ευθύνη που έχετε πλέον δεν σας επιτρέπει να μην διαβάσατε ή ακούσατε... Και να θυσιάζετε το 80% των οδηγών karting από την επιστροφή, προετοιμασία για την πιθανή διεξαγωγή των αγώνων. Είναι ολοφάνερο πως η θέση σας δεν είναι δωράκι λόγω των αγώνων που δόθηκαν για να διοικηθεί με σοβαρότητα η Ομοσπονδία αλλά ούτε και φροντιστήριο για νέους καρεκλοκένταυρους! Ας ελπίσουμε πως η καθυστερημένη αντίδρασή σας θα διόρθωση την έστω αμέλεια σας 

Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

''Κλειστά έως και τον Μάιο''


Η υφήλιος δέχεται μια πρωτοφανή υγειονομική κρίση και η χώρα μας πλήττεται από τον Μάρτιο του 2020 από την πανδημία του Covid-19. Η Ομοσπονδία μας παρακολουθεί τις εξελίξεις και εφαρμόζει τις αποφάσεις της Κυβέρνησης για την αποτροπή της εξάπλωσης του ιού.

Αναγκαστήκαμε να αναβάλουμε τους προγραμματισμένους αγώνες του μηνός Μαρτίου και προχωρούμε στην αναβολή όλων των αγώνων μέχρι 31/05/2020.

Η σκέψη μας είναι κοντά στους αθλητές που ανυπομονούσαν να ξεκινήσουν την αγωνιστική τους χρονιά, αλλά και στα σωματεία που αφιέρωσαν χρόνο για να διοργανώσουν τους αγώνες. Κατανοούμε την απoγοήτευσή τους και τους εκφράζουμε την υποστήριξή μας.

Στο πλαίσιο του δυνατού και ανάλογα με τις συνθήκες η Επιτροπή Αγώνων (Επ.Α) σε συνεργασία με τα σωματεία θα προχωρήσει στην αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου και θα προσπαθήσει να επαναπρογραμματίσει τους αγώνες στο υπόλοιπο του τρέχοντος έτους.

Στη συλλογική μάχη κατά του ιού ''Μένουμε Σπίτι'', διαφοροποιούμε τον τρόπο εργασίας μας και ελπίζουμε αυτό να μας δώσει σύντομα την δυνατότητα να ξεκινήσουμε τους αγώνες μας.

Το Δ.Σ. και η Επ.Α.

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Γιώργος Καφ-Academy!


Ο πρωταθλητής της κατηγορίας Μini του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting, Γιώργος Καφαντάρης, είναι ο οδηγός που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο φετινό κορυφαίο διεθνή θεσμό FIA Karting Academy Trophy 2020 όπως αποφάσισε το νέο Δ.Σ. της Ο.Μ.Α.Ε..  Ο 12χρονος οδηγός θα δοκιμαστεί απέναντι από τους κορυφαίους οδηγούς karting στον κόσμο, έχοντας επί δύο διαδοχικά χρόνια στεφθεί Πρωταθλητής Ελλάδας στη Mini (καθώς και στη Mini B, το 2018).

Ο θεσμός της CIK-FIA, το FIA Karting Academy Trophy, περιλαμβάνει και φέτος τρεις αγώνες, οι οποίοι διεξάγονται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού και του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Karting. Όλοι οι αγωνιζόμενοι του θεσμού συμμετέχουν με ενιαίο εξοπλισμό. 


Ο Γιώργος Καφαντάρης θα αγωνιστεί και στις τρεις συναντήσεις. Η πρώτη από αυτές θα διεξαχθεί 30 Απριλίου στην πίστα του Lonato, στην Ιταλία και ακολουθήσουν στις 18 Ιουνίου στο Genk / Βέλγιο και στις 10 Σεπτεμβρίου στο LeMans / Γαλλίας.

Τον Γιώργο Καφαντάρη θα συνοδεύει στις διεθνείς του υποχρεώσεις ο μηχανικός-κόουτς Τάσος Τσερανίδης, ομαδάρχης της Speed Force που ανήκει ο Πρωταθλητής Ελλάδας από τις αρχές του χρόνου.

Έτοιμος για την παρθενική του συμμετοχή!



Γεννήθηκε στις 20 Ιουνίου του σημαδιακού έτους 2004. Μία χρονιά μεγάλων αθλητικών και πολιτιστικών επιτυχιών της χώράς μας. Ο Μάριος Σοφιανός ως οδηγός karting, ως αθλητής της ομάδας GSR του Σωτήρη Γαλάτση είναι επηρεασμένος από την γενέθλια χρονιά του. Συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνει με έντονη προσπάθεια και συνεχή βελτίωση.
               
O Μάριος Σοφιανός με τον Mr. GSR, Σωτήρη Γαλάτση
Οι δοκιμές-προπονήσεις για τον δεκαπεντάχρονο μαθητή της τρίτης Γυμνασίου δείχνουν πως βρίσκετε ήδη στην τροχιά της παρθενικής του συμμετοχής σε αγώνα. Ο τεχνικός υπεύθυνος της GSR, Δημήτρης Κεράτσας και ο θεωρητικός ''δάσκαλός'' του Στέφανος Δεκαβάλλας είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με το αγωνιστικό επίπεδο του Μάριου Σοφιανού κι όλοι μαζί δουλεύουν για την αγωνιστική ''πρεμιέρα'' του οδηγού που θα γίνει στο Rotax Max Challenge Hellas.

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

GSR όπως DreamTeam!



Η GSR του Σωτήρη Γαλάτση έχει δεσμευτεί απέναντι σε κάθε συνεργαζόμενο οδηγό της για την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της. Αντίστοιχη είναι και η δυναμική της ενίσχυση και στον αγωνιστικό τομέα. Με στόχο να γίνει μία από τις πιο ανταγωνιστικές ομάδες. Η GSR με τον Δημήτρη Κεράτσα επικεφαλή στον τεχνικό τομέα, τον Στέφανο Δεκαβάλλα στην θεωρητική ενημέρωση των οδηγών της, ενισχύετε συνεχώς..!


Στο ήδη υπάρχον αγωνιστικό δυναμικό είχαμε δύο νέες προσθήκες οδηγών. Ο τριανταδυάχρονος Στέφανος Καμιτσάκης ένας από τους σπουδαιότερους Έλληνες οδηγούς karting και αγωνιστικού αυτοκινήτου με σωρεία διακρίσεων και πρωταθλημάτων καθώς και με έντονη διεθνή παρουσία σε υψηλό επίπεδο, ανήκει πλέον στην GSR!
                    


Και μαζί με τον ''τριαντάρη'' Στέφανο και ο Κυπελλούχος Ελλάδας Karting 2017, δεκατριάχρονος σήμερα Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, ένα από τα σπουδαιότερα οδηγικά ταλέντα του σπορ θα πλαισιώσει την ομάδα της GSR.



Και οι δύο ''νέοι'' οδηγοί της GSR ενσωματώθηκαν και με τους ήδη υπάρχοντες, Μάριο Σοφιανό, Στέλιος Μεντής και Σωτήρη Αθανασόπουλο και ξεκίνησαν δοκιμές στην πίστα Kartodromo.

O Στέφανος Καμιτσάκης επανήλθε στις πίστες οδηγώντας ένα DD2, στοχεύοντας την συμμετοχή του στην κατηγορία Rotax Max DD2 του Rotax Max Challenge Hellas 2020 και ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου στην κατηγορία Junior όπου από πέρσι έχει δείξει τις εξαιρετικές του δυνατότητες.
             

Ο ιδιοκτήτης της GSR, Σωτήρης Γαλάτσης καθώς και τεχνικός διευθυντής Δημήτρης Κεράτσας, εκδήλωσαν τον ενθουσιασμό τους για την ενίσχυση της ομάδας που πραγματικά ανεβάζει τον πήχη των στόχων ακόμα περισσότερο.

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Η Ευρώπη στον Νέο Κόσμο!


Η OMP Racing ιδρύθηκε το 1973 στη Γένοβα και σήμερα έχει την έδρα της στη Ronco Scrivia. H ΟΜP αποτελεί μία από της κορυφαίες εταιρίες στον τομέα του σχεδιασμού και της κατασκευής εξαρτημάτων ασφαλείας για αγωνιστικά αυτοκίνητα και καρτ.

Σήμερα τα προϊόντα της OMP τα διακρίνουμε σε όλα τα παγκόσμια και εθνικά πρωταθλήματα αγώνων.η ΟΜΡ είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες στον κόσμο που είναι σε θέση να προσφέρουν ένα πλήρες φάσμα ειδών αφιερωμένων σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και καρτ στην ασφάλεια του πιλότου, με πάνω από 2000 προϊόντα στον κατάλογό της, σχεδόν εξολοκλήρου αναγνωρισμένα από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου - η FIA, της οποίας η OMP είναι επίσημος αποκλειστικός προμηθευτής.
                                                                         

Στην Ελλάδα η Racing Star στο κέντρο της Αθήνας στην Αμβροσίου Φραντζή 94 (Νέος Κόσμος 11744, τηλ.: 210 9011424) έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα showroom της OMP. Σε ένα υπέροχα διακοσμημένο χώρο, αποκλειστικά στα χρώματα της ιταλικής φίρμας, διαθέτει από εκεί ένα μεγάλο αριθμό προϊόντων της.
                                                         

Παράλληλα οι προσφορές στους φίλους του karting είναι πάντα εξαιρετικές και ενδιαφέρουσες αφού οι τιμές αποτελούν έκπληξη! Για παράδειγμα το παιδικό κράνος OMP KJ8 EVO CMR θα το βρείτε από 380 στα 320 ευρώ όπως και το OMP GP8 K EVO! Τα αγωνιστικά παπούτσια OMP KS2 που στην κυριολεξία έχουν καταπλήξει με την ποιότητά τους αλλά και τον υπέροχο σχεδιασμό τους και χρωματισμούς, μόλις στα 100 ευρώ.

Το σημαντικό είναι ανεξάρτητα από τις ανάγκες σας να επισκεφτείτε το showroom της OMP στο νέο κόσμο, έτσι απλά από περιέργεια για να αισθανθείτε την εσάνς που που εγκρίνουν τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά καταστήματα!

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020

Η ισχύς εν τη ενώσει ..!


Για να να μετρηθεί η επιτυχία μίας χορηγίας, πρέπει πριν από την πραγματοποίηση της να ορισθούν ξεκάθαρα οι μετρήσιμοι στόχοι του μάρκετινγκ. Στη θεωρία και στην πράξη έχουμε τη διάκριση μεταξύ των στόχων των δύο πλευρών. Σε μία χορηγία επικοινωνίας όμως δεν τίθεται θέμα διάκρισης των στόχων. Έχουν στόχο την κοινή επιτυχία. Την ταύτιση του ΜΜΕ και του χορηγούμενου με σε κοινή σχέση εμπιστοσύνης και προβολής.

Δεν είναι τυχαία η συνεργασία του ''2 Pilot One Target'' με την ''newsauto'' η της ''newsauto'' με την ''2 Pilot One Target''. Και οι δύο πλευρές είναι κορυφαίες στον τομέα τους.

Η ''newsauto'' μία ομάδα σπουδαίων ειδικών δημοσιογράφων δραστηριοποιείται στην διαδικτυακή (https://www.newsauto.gr/) και έντυπη (CAR, το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο) ενημέρωση αυτοκινήτου.
               

Η ''2 Pilot One Target'' έχοντας στις τάξεις της, τον Πρωταθλητή Ελλάδας Κarting (2019) και μαθητή της Γ! Γυμνασίου, Στυλιανό Πετρίση και τον Κυπελλούχο Karting (2017) Αλέξανδρο Παπαευθυμίου, μαθητή της Α! Γυμνασίου θα συμμετέχουν το 2020 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα (ΙΑΜΕ) και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting.

Η συνεργασία έχει κοινό στόχο: Tην κορυφή!

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

Βάζοντας τον ''πήχη'' ψηλότερα!


Ο Γιάννης Ζησιμόπουλος είναι οδηγός παράδειγμα για κάθε μικρό που αγαπάει το karting και επιδιώκει μία σωστή πορεία στον αγωνιστικό τομέα. Κατοικώντας στην Καλαμάτα, μακριά από την Αθηνοκεντρική φιλοσοφία, του... Πανελλήνιου Πρωταλήματος, δούλεψε σκληρά και δαπανηρά αφού ήταν αναγκασμένοι οικογενειακός να ''ανεβαίνουν'' στη Αθήνα για δοκιμές-προπονήσεις με το αποτέλεσμα να ευδοκιμήσει! 

Το 2019, ήταν μία αγωνιστική χρονιά που μετά από την ανακοίνωση των τελικών βαθμολογιών από την ΟΜΑΕ ήταν η καλύτερη και πιο επιτυχημένη από κάθε άποψη στην τρίχρονη εμπλοκή του στους αγώνες. Στους πέντε αγώνες που έλαβε μέρος ο μικρός Γιάννης Ζησιμόπουλος κατάφερε να ανέβει τέσσερις φορές στο βάθρο. Τρεις φορές στη δεύτερη θέση της κατηγορίας mini b και μία φορά στην τρίτη θέση στην κατηγορία mini. Τελικός απολογισμός είναι η τέταρτη θέση στην τελική κατάταξη του Πανελλήνιου Πρωτάθληματος Κarting 2019, μέσα από ένα πολύ έντονο και δυνατό ανταγωνισμό. H προσπάθεια του Μεσσήνιου οδηγού συνεχίζετε... με πίστη πάντα για το καλύτερο! 

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

Έτοιμος για όλα!


O Νικόλας Σουβατζόγλου, είναι δεν είναι πλέον δέκα ετών, γεννημένος στις 6 Ιανουαρίου του 2010 και ήδη έχει κάνει ''αισθητή'' την έντονη αφοσίωση του στην πίστα. Στα 'χέρια' των ανθρώπων της Speed Force για αυτή την αγωνιστική χρονιά, αγωνιά να βρεθεί στην σχάρα εκκίνησης του πρώτου αγώνα. νιώθει άνετα. Η οικογένειά του όπως έχουμε αναφερθεί και παλαιότερα έχει την δική του ιστορία στο Ελληνικό motorsport.

Δεν είναι τυχαίο πως το ''Souvatzoglou Service'' προετοίμαζε το Τoyota Yaris της Ισμήνης Φαμπιάτου, (Κόρη του Παναγιώτη Φαμπιάτου /  http://kartisidea.blogspot.com/2017/07/blog-post_17.html ) όταν η τεράστια Ελληνίδα οδηγός συμμετείχε στους αγώνες του ενιαίου. Την ανάλογη υπομονή, την σωστή προετοιμασία και την συντονισμένη προπόνηση, ο Νικόλας Σουβατζόγλου, είναι έτοιμος κι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές στην κατηγορία mini. Θα συμμετέχει τιμώντας τον Εθνικό Θεσμό στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και στο σπουδαίο ενιαίο Challenge, Rotax Max Hellas 2020.

Στην φωτογραφία ο πατέρας Θεόδωρος και ο θείος Γιάννης Σουβατζόγλου έχουν στη μέση τον οδηγό τους! 

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Οδηγός... αλλά αθλητής!



Η συμμετοχή παιδιών σε ένα άθλημα πέρα από την ανάπτυξη φυσικών δεξιοτήτων και τη διατήρηση καλής σωματικής κατάστασης συμβάλει στην ψυχική υγεία και ευεξία. Τα παιδιά μέσα από τα αθλήματα, έρχονται σε επαφή με βιώματα και συναισθήματα που τους προσφέρουν μία μοναδική δυνατότητα να διαμορφώσουν μία ολοκληρωμένη και ισορροπημένη προσωπικότητα, μέσω μίας ομαλής ψυχολογικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Το karting ως σπορ, προσφέρει μεν όλα όσα αναφέρονται και επιπλέον την οδηγική εκπαίδευση την σωστή συμπεριφορά και άμεση αντιμετώπιση στην καθημερινότητα στον δρόμο όποιου προβλήματος.

Aς προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τα οφέλη των παιδιών που ''βλέπουν'' ως άθλημα το karting. Tα παιδιά μαθαίνουν να θέτουν στόχους και να μοιράζονται, να προσπαθούν από κοινού και να συνεργάζονται ισότιμα για την επίτευξη τους. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο οδηγός της κατηγορίας Junior Νικόλας Λύκος που μεθοδευμένα έφτασε στον τελευταίο περσινό αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στην κορυφή. Δούλεψε σκληρά με τον προπονητή του, μοιράστικε μαζί του τον όποιο προβληματισμό, εφάρμοσε τις συμβουλές του και σήμερα, θεωρείτε οδηγός πρώτης γραμμής! Η υπομονή και επιμονή του δωδεκάχρονου Νικόλα δεν τον βελτίωσε μόνο οδηγικά, που πλέον σε όλες τις χειμωνιάτικες δοκιμές κινείται ταχύτατα, αλλά και σωματικά χάνοντας μάλιστα κιλά. Κιλά που εκτός από την προσωπική υγείας του κάθε ένα στο karting στοιχίζουν ακριβά σε δέκατα του δευτερολέπτου ή ακόμα και ολόκληρο δευτερόλεπτο!


Όταν συμμετέχεις σε ένα άθλημα δεν μπορείς να κερδίζεις πάντα. Μέσα από ''μικρές ήττες'' σε ένα άθλημα τα παιδιά εξοικειώνονται με την ιδέα της πιθανής αποτυχίας σε μία προσπάθεια. Διαμορφώνουν ισχυρούς χαρακτήρες, ασκούν αυτοκριτική όπου χρειάζεται και βελτιώνονται, χωρίς να εγκαταλείπουν τις προσπάθειές τους. Μέσω αυτής της τριβής, στη μελλοντική ενήλικη ζωή τους διαχειρίζονται με σύνεση πιθανές αποτυχίες. Έτσι κι ο Νικόλας Λύκος, πριν την νίκή του στον τελευταίο περσινό αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, είχε ''δοκιμαστεί'' με ''τριτοτέρτες'' θέσεις και μία ή δύο δεύτερες. Και φυσικά, έμαθε!

Όλα τα αθλήματα βασίζονται σε κανόνες που οι συμμετέχοντες πρέπει να σέβονται. Τα παιδιά ενεργούν μέσα σε πλαίσια συμπεριφοράς και ορίων, ενώ μαθαίνουν να σέβονται τους συναθλητές, προπονητές και τους αντιπάλους τους, αναπτύσσοντας το πνεύμα του ''ευ αγωνίζεσθε''. Σε αυτό τον τομέα ο Νικόλας είναι η επιτομή του παραδείγματος. Και αυτό είναι το κέρδος από την συμμετοχή ενός οδηγού στο motorspor έτσι ώστε να πάψει να αναφέρετε ως ''οδηγός'' αλλά ως αθλητής!

Εκεί που ανήκει... Στην Ευρώπη!


To ομορφότερο και πιο εστιασμένο κατάστημα με είδη ένδυσης και αγωνιστικού (motorsport) κατάστημα που υπάρχει, είναι το Racing Star. Πολύχρονη εμπειρία των ανθρώπων που είναι σε θέση με τον καλύτερο και φιλικό τρόπο να σας εξυπηρετήσουν και παράλληλα να δώσουν λύση σε κάθε πρόβλημά σας. Πλούσια γκάμα όλων των προϊόντων σε όλα κυριολεκτικά τα σχέδια και μεγέθη. H Racing Star έχει δημιουργήσει εκτός των άλλων και την κορυφαία boutique ΟΜP με όλα της τα είδη! Με την υψηλή ποιότητα και ιστορία της ΟΜΡ και τον σεβασμό που της αναλογή. Η Racing Star, συνεργάζεται με τον Έλληνα Πρωταθλητή karting Στυλιανό Πετρίση, μεταφέροντας το μήνυμα της υψηλής ποιότητας της ΟΜΡ σε όλο τον κόσμο, το 2019 ήταν μαζί στο Trofeo CIK-FIA Academy Karting. Αυτή την χρονιά ο Επαθλούχος του ΙΑΜΕ Series Hellas θα συμμετέχει στο ΙΑΜΕ Euro Series. Ένα ''μακρύ' αγωνιστικό οδοιπορικό που θα αρχίσει τον Μάρτιο από το Βέλγιο και μέσο Ιταλίας, Γαλλίας θα ''κλείσει'' τον Αύγουστο στην Ισπανία! Δύσκολη προσπάθεια για τον Στυλιανό αλλά με την υποστήριξη της ΟΜΡ (Racing Star), τον πάντα δίπλά του Γιώργο Γρυλάκη (Μηχνικός-Κοουτς / Galaxy Motorsport) και το πλούσιο ταλέντο του θα αντεπεξέλθει με επιτυχία!


Racing Star
http://www.racingstar.gr/product-category/karting/
Αμβροσίου Φραντζή 94
Αθήνα, Νέος Κόσμος 11744
210 9011424
info@racingstar.gr

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Η Αίσθηση της Αδρεναλίνης


Racing Eau de Parfum από την κορυφαία εταιρία LR. Συναρπαστικό, δυναμικό άρωμα για άνδρες που αγαπούν την πρόκληση και πάντα κυνηγούν την επιτυχία! Το άρωμα που μαγεύει, εκδηλώνοντας την αίσθηση της ανδρεναλίνης. Το Racing Eau de Parfum συμπληρώνει, συνοδεύει κάθε πιλότο και με την σπιρτάδά του τον ''κάνει'' ταχύτερο. Το Racing Eau de Parfum είναι προσωπικός σύντροφος κάθε φίλου του motorsport.

Αποκτήστέ το με μόλις 29,49 € (Χωρίς ΦΠΑ: 23,78 €) με ένα κλικ, εδώ:
https://shop.lrworld.com/cms/GR/el/%CE%B1%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%B1%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/racing/racing.html 

Η LR ξεκίνησε στο Ahlen της Γερμανίας το 1985 σαν αρωματοποιία. Στην συνέχεια επέκτεινε την γκάμα προϊόντων της και σε άλλες κατηγορίες. Σήμερα είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής προϊόντων Aloe Vera στην Ευρώπη και απασχολεί περισσότερα από 1200 άτομα στις εγκαταστάσεις της και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται.

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Ποιο δυνατοί από ποτέ, στην Senior!


Mαζί και το 2020... Το '18 πήραν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Junior, το '19 αήττητοι το Έπαθλο IAME Series. Tαξίδεψαν μαζί στις Ευρωπαϊκές διεθνείς υποχρεώσεις για το Trofeo CIK-FIA Academy Karting καθώς και για τον Παγκόσμιο τελικό του IAME.
   

O Στυλιανός Πετρίσης και ο Γιώργος Γρυλάκης, έχουν βρεί μαζί την απόλυτη συνταγή διάκρισης. Ήδη έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για το 2020. Ο Γιώργος Γρυλάκης (Galaxy Motorsport) έμπειρος και πολυνίκης μηχανικός-κόουτς, θεωρεί τεράστια πρόκληση να εαπναλάβει την περσινή του επιτυχία με τον Ανδρέα Δεβετζόγλου, στην φετινή μάχη της κατηγορίας Senior.


Ο Στυλιανός θα συμμετέχει από φέτος στην Senior, θα είναι ομόσταβλοι στην Galaxy Motorsport και με τον Ανδρέα θα συμμετέχουν στην ίδια κατηγορία (Senior) υπό τις οδηγίες του Γιώργου Γρυλάκη!  

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Στο δρόμο για το Μπαχρέιν...


Το Grand Finals 2020 του Rotax MAX Challenge θα πραγματοποιηθεί στην σπουδαία πίστα ''Karting Circuit'' του Μπαχρέιν από τις 7 έως τις 14 Νοεμβρίου αυτής της χρονιάς. Η συμμετοχή σε αυτό το Παγκόσμιο ραντεβού, αγώνας χαρακτηρισμένος ως ''Ολυμπιάδα του Karting'', είναι πρόκληση για κάθε οδηγό. Η προσπάθεια μεγάλη, δύσκολη και έντονα ανταγωνιστική, αφού οι συμμετέχοντες θα πρέπει για να εξασφαλίσουν την συμμετοχή τους στο Rotax MAX Challenge Grand Finals να επικρατήσουν στις κατηγορίες τους όλων των αντιπάλων τους!

Η Brp-Rotax εκτός από την ισοδυναμία των κινητήρων της, την αξιοπιστία όλων απαραιτήτως των προϊόντων της, φροντίζει πάντα τους οδηγούς που την τιμούν συμμετέχοντας στον κάθε εθνικό θεσμό του Rotax MAX Challenge. Πρόσφατο παράδειγμα το προνόμιο της απόσυρσης! Έως 1000 ευρώ έκπτωση στην αγορά καινούργιου κινητήρα Rotax MAX Evo, σχεδόν δηλαδή μισή τιμή, αποσύροντας τον παλιό ξεπερασμένο χρονικά! Πρωτοπόρα στην κυριολεξία παροχή...

Στην Ελλάδα ο μακροβιότερος θεσμός Rotax MAX Challenge Ηellas, η σπουδαιότερη ενιαία μορφή αγώνων karting, έχει ήδη ξεκινήσει. Οι οδηγοί προετοιμάζονται για την πρόκληση του... Grand Final 2020. Γνωρίζουν καλά πως δεν θα είναι εύκολη η αποστολή τους στην εξασφάλιση της πρώτης θέσης που θα δώσει το εισιτήριο για το Μπαχρέιν. Η δοκιμασία στους τρεις φετινούς αγώνες απαιτεί συγκέντρωση και τέλεια προετοιμασία. Το πρόγραμμα είναι το εξής:

1ος Αγώνας: 28-29 Μαρτίου - Αθήνα
2ος Αγώνας: 16-17 Μαΐου - Αθήνα
3ος Αγώνας: 04-05 Ιουλίου - Αθήνα

Οι κατηγορίες που θα συμμετέχουν οι οδηγοί στο Rotax MAX Challenge Ηellas 2020 και τα εισιτήρια που θα τους στείλουν στο Grand Final είναι: Micro MAX (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν), Mini MAX, Junior MAX (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν) , Senior MAX (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν), MAX DD2 / MAX DD2 Masters (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν).

Oι θέσεις δόθηκαν από την Brp-Rotax αναλογικά, σύμφωνα με τις συμμετοχές/εκκινήσεις στο Rotax MAX Challenge Ηellas 2019.

Το ταξίδι στην ''Ολυμπιάδα του Karting'' έχει αρχίσει... από την στιγμή που έσβησαν τα φώτα στη Νάπολη, στο περσινό Rotax MAX Challenge Grand Finals.

Πληροφορίες:
Brp-Rotax Hellas
10 str. Zoodochou Pigis
34005, Limni
EvoiaT: +302227032475

Απαραίτητη η εκλογή του!


Η ωριμότητα του ανθρώπου είναι χωρίς να χάνει ποτέ τον νεανικό του ενθουσιασμό να διατηρεί τη σοβαρότητα, την αξιοπρέπειά και την τιμιότητα του. Χαρακτηριστικά που αναζητούνται σε ανθρώπους που διατελούν θεσμικά όργανα στο ελληνικό motorsport. Και δεν αρκούν τα πρόσφατα παραδείγματα από τους ανθρώπους που διοικούσαν το σπορ για να διαπιστώσεις πως η εκλογή τους ήταν αυτοσκοπός, προβάλλονταν τον ματαιόδοξο εαυτό τους με ένα έργο που ''εξέθεσε'' την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, δημόσια με την έκπτωσή τους. Αυτό ήταν το αποκορύφωμα της επί ετών κακοδιαχείρισης.

Μακριά από όλα αυτά, σταθερός πραγματικός ''υπηρέτης'' του σπορ και ιδιαίτερα του karting, o Στέλιος Καγιάφας. Με σοβαρότητα σε όλους τους ρόλους από οδηγός και μηχανικός καρτ ως διαιτητής υψηλού επιπέδου ο ''Πατρινός'' αλυτάρχης Στέλιος Καγιάφας θα είναι υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. στην Ο.Μ.Α.Ε. Η συγκεκριμένη υποψηφιότητα αποτελεί σπουδαία στοιχείο για την με σοβαρότητα εξέλιξη του karting. H εκλογή του Στέλιου Καγιάφα θα αποτελέσει στο νέο Δ.Σ. την εξαιρετική εκπροσώπηση του karting από μία σπουδαία προσωπικότητα. Όλα τα σωματεία που θα συμμετέχουν στην διαδικασία οφείλουν να ''κρατήσουν'' ένα ''σταυρό'' για το karting. Η εκλογή του Στέλιου Καγιάφα είναι απαραίτητη!

Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί...


Ένας μήνας στην νέα χρονιά κι όπως κάθε νέα σαιζόν οι ίδιοι προβληματισμοί...

Θα γίνουν ή όχι οι αγώνες στις ορισμένες ημερομηνίες;

Το δύσμοιρο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που έμπρακτα αυτή τη φορά το στρίμωξαν τελευταίο
στην σειρά, κατόπιν των δύο εμπορικών θεσμών, θα διαλυθεί οριστικά ή όχι;

Ποιος γελοίος παράγοντας-υπεύθυνος ξέχασε να προκηρύξει τον μειοδοτικό διαγωνισμό
για τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν στον εθνικό θεσμό;

Πως έκπτωτοι υπεύθυνοι για το κατάντημα του ελληνικού karting, λύνουν και δένουν
ή παριστάνουν τους ''προέδρους'' της επιτροπής του συγκεκριμένου σπορ;

Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: O Νικόλας Σουβατζόγλου το 2020,
θα συμμετέχει στους αγώνες ως μέλος της ομάδας Speed Force στην κατηγορία mini.
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Και ο Πρωταθλητής της mini, Γιώργος Καφαντάρης
ως οδηγός της junior πλέον θα ''οδηγεί'' για την Speed Force.
Παράγοντες και παραγοντίσκοι έκπτωτοι πραγματικά αποτυχημένοι από την ανικανότητά τους, την σχέση τους με την γνώση και τις κακές επιλογές τους στην σύνθεση της επιτροπής karting που αποδεδειγμένα οδήγησαν στην μείωση της αξίας του πρωταθλήματος, ΄΄κυβερνούν'' ακόμα επιδεικτικά το σπορ. Το karting θα έπρεπε να ήταν η πρώτη έννοια σε ένα τόπο που όπως όλοι διαλαλήσουν ότι τους ενδιαφέρει η αναγέννηση του motorspor. Ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης...
                                                                                 
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Με τον Κώστα Χατζή θα συνεχίσει
ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου την προσπάθειά του στην κατηγορία junior.
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Και ο Νικόλας Φραγκάκης θα είναι
στην Chazis Racing Team και θα δοκιμαστεί στην κατηγορία mini.
Απέναντι σε όλα αυτά, μακριά από το όργιο της ανικανότητα και της υποκρισίας... οι πρωταγωνιστές. Οι οδηγοί, οι οδηγοί, οι οδηγοί... και οι γονείς! Οι πραγματικοί δηλαδή εραστές του karting και οι χρηματοδότες των προσπαθειών των παιδιών τους.    

Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: O Θανάσης Χατζόγλου θα οδηγεί πλέον Praga, των αδελφών Zάχου.
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Στην Prt Motorsport, πλέον ο Κωνσταντίνος Κομνηνός
Αυτοί που αύριο έκτος των άλλων θα πληρώνουν σε κάθε αγώνα του Πανελληνίου Πωταθλήματος, τα ελαστικά που θα έχουν δοθεί σε ένα έμπορο πλειοδότη, από ένα διαγωνισμό που θα έπρεπε ήδη να είχε πραγματοποιηθεί...    

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Από το ιστορίκο στην ιστορία του!


Όταν το παιδί είναι απελευθερωμένο από τις προσδοκίες του και τους άλλους, μπορώ να ονειρευτεί ελεύθερα. Να ονειρευτεί όλα αυτά που μου δίνουν χαρά, και το εξελίσσουν γεμίζοντάς το ελπίδα. Έτσι ακριβώς ο οδηγός karting Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, ξεκίνησε πριν τρία χρόνια την καριέρα του στο ελληνικό motorsport από το ιστορικό σωματείο Α.Σ.Μ.Α. Με το ''σήμα'' του συγκεκριμένου σωματείου έγινε το 2017 σε ηλικία μόλις 11 χρονών Κυπελλούχος Ελλάδας, νίκησε σε αγώνες στην μικρή κατηγορία της mini, πήρε την ''καρό'' σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στην ίδια κατηγορία, έγραψε σπουδαίους χρόνους και ήταν εντυπωσιακός στους αγώνες που συμμετείχε!

Σήμερα Ιανουάριος του 2020, ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, οδηγός πλέον της κατηγορίας Junior με κόουτς-μηχανικό τον Κώστα Χατζή βρίσκετε στο δύσκολο σταυροδρόμι της αλλαγής σωματείου. Εγκαταλείποντας το A.Σ.Μ.Α. το κρατά για πάντα στην καρδιά του ως το πρώτο σωματείο στο μαγικό ταξίδι του στους αγώνες karting. Ευχαριστώντας όλους και ιδιαίτερα την Κατερίνα Χαλιβελάκη για την συμπαράσταση τους όπου την χρειάστηκε!

Θα ταξιδέψει βόρεια, στην Λαμία εκεί που πριν 50 χρόνια ο αείμνηστος παππούς του Νέστωρας Παπαευθυμίου ίδρυσε το σωματείο Α.Λ.Α.Λ. και θα γίνει οδηγός σε αυτό. Έτσι θα συνδέσει το όνομά του με την μισού αιώνα ιστορία του σωματείου της Φθιώτιδας. Ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου με το βάρος την τεράστιας ιστορίας του σωματείου, του ονόματός του καθώς και την αγάπη του ''υποδέχτηκαν'' την μεταγραφή οι Λαμιώτες φίλοι του σπορ, υπόσχεται με τον κόουτς του Κώστα Χατζή και την χειμερινή προετοιμασία του, μία ανάλογη προσπάθεια για το καλύτερο!

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Πάμε σαν άλλοτε...


Chatzis Rac1ng Team όλης της επικράτειας! Οδηγοί από την Κέρκυρα, το Αγρίνιο και φυσικά από τη Αθήνα γέμισαν και πάλι τις ''τέντες'' της ομάδας κι αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο Κώστας Χατζής έχοντας δίπλά του τους Γιάννη Σταματίου και Γιάννη Κελεσίδη διαχειρίστηκαν άψογα την ''πολυκοσμία'' κι όλοι οδήγησαν, απόλαυσαν, ευχαριστήθηκαν και έδωσαν την προσωπική τους μάχη με τα χρονόμετρα.




Ο ''Πέπε'', Παναγιώτης Πλιάτσικας από το Αγρίνιο, εντυπωσιακός μέσα κι έξω από την πίστα, η οικογένεια Μπουχάγιαρ από την Κέρκυρα στην πρώτη επίσκεψή τους στο Kartodromo έδειξαν απίστευτη προσαρμοστικότητα.  



Οι έμπειροι Στράτος Γαλανόπουλος και πλέον ο Χρήστος Χατζής ταχύτατοι ενώ η επιστροφή του Γιάννη Λάντζη ήταν όπως και ο νεοαποκτηθείς και φαβορί στις ''mini'' του 2020, Νικόλας Φραγκάκης, πραγματικά οι εκπλήξεις του Σαββάτου.

Κι'όλα απόντος του Αλέξανδρου Παπαευθυμίου και του πληθωρικού, εκφραστικά πατέρά του! 

Η μεγάλη ανταμοιβή!


Η πραγματικότητα είναι, μία! Είναι μία για τον καθένα από εμάς. Ο κάθε άνθρωπος βιώνει τη δική του πραγματικότητα ανάλογα με τι τον ελκύει στη ζωή και το τι ελκύει στη ζωή, εξαρτάται από το πώς σκέφτεται, ποια είναι η φιλοσοφία του στη ζωή, σύμφωνα με ποιο δρόμο πορεύεται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα... γράφαμε αναφερόμενοι στην προσπάθεια του οδηγού Νικόλα Λύκου και στην εξέλιξή του από την κατηγορία mini στην junior δουλεύοντας παράλληλα με την ομάδα των αδελφών Ζάχου και σήμερα με την Prt, του Γιώργου Πολυχρονίδη! O Νικόλας Λύκος γεννημένος τον Μάιο του 2008 έχει μία ιδιαίτερη σχέση πάθους με το kartng και η σοβαρότητά της αποδεικνύετε από τον τρόπο οδήγησης. Είναι σωστός και ήρεμος εισπράττοντας όλη εκείνη την ευχαρίστηση που προσφέρει το αγωνιστικό karting ενώ παράλληλα είναι γρήγορος. Πλέον πολύ γρήγορος και σωστός! Την περσινή χρονιά την έκλεισε με θρίαμβο, παίρνοντας την ''καρό'' στον τέταρτο αγώνα του Πανελληνίου.

Η ανταμοιβή του εκτός του ότι το μέλλον του ανήκει... Η συμμετοχή του στον Παγκόσμιο θεσμό του Trofeo CIK-FIA Academy Karting 2020! Στον θεσμό, τριπλό ραντεβού σε κορυφαίες πίστες της Ευρώπης όπου τα μεγαλύτερα ταλέντα του karting στον πλανήτη θα είναι εκεί! Εκεί κι ο Νικόλας, εκπρόσωπος της Ελλάδας. Πρεσβευτής μίας χώρας με πλούσιο οδηγικό ταλέντο!

Tην συμμετοχή του Νικόλα Λύκου στο Trofeo CIK-FIA Academy Karting 2020, επιβεβαίωσε σήμερα ο επικεφαλής της Επ.Α.- Ο.Μ.Α.Ε., Δημήτρης Αθανασέκος. 

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

Mία κατηγορία -junior- μόνος του!


Πέντε όδηγούς (Οι δύο απουσιάζουν από την φωτογραφία...) της κατηγορίας Junior θα έχει το 2020 η ομάδά Chatzis Rac1ng Team. Μία δύσκολη ''εξίσωση'' που όπως και στο παρελθόν είχε λυθεί από τον Κώστα Χατζή. Ο έμπειρος και πολυνίκης μηχανικός είχε διαχειριστεί και παλαιότερα ανάλογα ευχάριστα προβλήματα και οι ''ομόσταυλοι'' οδηγοί του είχαν διακριθεί ή ήταν Πρωταθλητές σε διαφορετικούς θεσμούς στην ίδια αγωνιστική σαιζόν. 

Η προετοιμασία για την νέα χρονιά έχει ξεκινήσει και ήδη η κατάσταση των πιλότων, οδηγώντας καρτ σύμφωνα με την περσινή τεχνική προκήρυξη βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο. Οξύμωρο είναι το γεγονός του ότι η ομάδα Chatzis Rac1ng Team με πέντε οδηγούς σε μία κατηγορία, εκτός των άλλων, αποτελεί ρυθμιστικό παράγοντα για την κατηγορία Junior, δεν εκλυθεί στην πρόσφατη σύσκεψη της Επ.Α., για τα δρώμενα του Ελληνικού karting το 2020.