Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Η Ευρώπη στον Νέο Κόσμο!


Η OMP Racing ιδρύθηκε το 1973 στη Γένοβα και σήμερα έχει την έδρα της στη Ronco Scrivia. H ΟΜP αποτελεί μία από της κορυφαίες εταιρίες στον τομέα του σχεδιασμού και της κατασκευής εξαρτημάτων ασφαλείας για αγωνιστικά αυτοκίνητα και καρτ.

Σήμερα τα προϊόντα της OMP τα διακρίνουμε σε όλα τα παγκόσμια και εθνικά πρωταθλήματα αγώνων.η ΟΜΡ είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες στον κόσμο που είναι σε θέση να προσφέρουν ένα πλήρες φάσμα ειδών αφιερωμένων σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και καρτ στην ασφάλεια του πιλότου, με πάνω από 2000 προϊόντα στον κατάλογό της, σχεδόν εξολοκλήρου αναγνωρισμένα από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου - η FIA, της οποίας η OMP είναι επίσημος αποκλειστικός προμηθευτής.
                                                                         

Στην Ελλάδα η Racing Star στο κέντρο της Αθήνας στην Αμβροσίου Φραντζή 94 (Νέος Κόσμος 11744, τηλ.: 210 9011424) έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα showroom της OMP. Σε ένα υπέροχα διακοσμημένο χώρο, αποκλειστικά στα χρώματα της ιταλικής φίρμας, διαθέτει από εκεί ένα μεγάλο αριθμό προϊόντων της.
                                                         

Παράλληλα οι προσφορές στους φίλους του karting είναι πάντα εξαιρετικές και ενδιαφέρουσες αφού οι τιμές αποτελούν έκπληξη! Για παράδειγμα το παιδικό κράνος OMP KJ8 EVO CMR θα το βρείτε από 380 στα 320 ευρώ όπως και το OMP GP8 K EVO! Τα αγωνιστικά παπούτσια OMP KS2 που στην κυριολεξία έχουν καταπλήξει με την ποιότητά τους αλλά και τον υπέροχο σχεδιασμό τους και χρωματισμούς, μόλις στα 100 ευρώ.

Το σημαντικό είναι ανεξάρτητα από τις ανάγκες σας να επισκεφτείτε το showroom της OMP στο νέο κόσμο, έτσι απλά από περιέργεια για να αισθανθείτε την εσάνς που που εγκρίνουν τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά καταστήματα!

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020

Η ισχύς εν τη ενώσει ..!


Για να να μετρηθεί η επιτυχία μίας χορηγίας, πρέπει πριν από την πραγματοποίηση της να ορισθούν ξεκάθαρα οι μετρήσιμοι στόχοι του μάρκετινγκ. Στη θεωρία και στην πράξη έχουμε τη διάκριση μεταξύ των στόχων των δύο πλευρών. Σε μία χορηγία επικοινωνίας όμως δεν τίθεται θέμα διάκρισης των στόχων. Έχουν στόχο την κοινή επιτυχία. Την ταύτιση του ΜΜΕ και του χορηγούμενου με σε κοινή σχέση εμπιστοσύνης και προβολής.

Δεν είναι τυχαία η συνεργασία του ''2 Pilot One Target'' με την ''newsauto'' η της ''newsauto'' με την ''2 Pilot One Target''. Και οι δύο πλευρές είναι κορυφαίες στον τομέα τους.

Η ''newsauto'' μία ομάδα σπουδαίων ειδικών δημοσιογράφων δραστηριοποιείται στην διαδικτυακή (https://www.newsauto.gr/) και έντυπη (CAR, το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο) ενημέρωση αυτοκινήτου.
               

Η ''2 Pilot One Target'' έχοντας στις τάξεις της, τον Πρωταθλητή Ελλάδας Κarting (2019) και μαθητή της Γ! Γυμνασίου, Στυλιανό Πετρίση και τον Κυπελλούχο Karting (2017) Αλέξανδρο Παπαευθυμίου, μαθητή της Α! Γυμνασίου θα συμμετέχουν το 2020 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα (ΙΑΜΕ) και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting.

Η συνεργασία έχει κοινό στόχο: Tην κορυφή!

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

Βάζοντας τον ''πήχη'' ψηλότερα!


Ο Γιάννης Ζησιμόπουλος είναι οδηγός παράδειγμα για κάθε μικρό που αγαπάει το karting και επιδιώκει μία σωστή πορεία στον αγωνιστικό τομέα. Κατοικώντας στην Καλαμάτα, μακριά από την Αθηνοκεντρική φιλοσοφία, του... Πανελλήνιου Πρωταλήματος, δούλεψε σκληρά και δαπανηρά αφού ήταν αναγκασμένοι οικογενειακός να ''ανεβαίνουν'' στη Αθήνα για δοκιμές-προπονήσεις με το αποτέλεσμα να ευδοκιμήσει! 

Το 2019, ήταν μία αγωνιστική χρονιά που μετά από την ανακοίνωση των τελικών βαθμολογιών από την ΟΜΑΕ ήταν η καλύτερη και πιο επιτυχημένη από κάθε άποψη στην τρίχρονη εμπλοκή του στους αγώνες. Στους πέντε αγώνες που έλαβε μέρος ο μικρός Γιάννης Ζησιμόπουλος κατάφερε να ανέβει τέσσερις φορές στο βάθρο. Τρεις φορές στη δεύτερη θέση της κατηγορίας mini b και μία φορά στην τρίτη θέση στην κατηγορία mini. Τελικός απολογισμός είναι η τέταρτη θέση στην τελική κατάταξη του Πανελλήνιου Πρωτάθληματος Κarting 2019, μέσα από ένα πολύ έντονο και δυνατό ανταγωνισμό. H προσπάθεια του Μεσσήνιου οδηγού συνεχίζετε... με πίστη πάντα για το καλύτερο! 

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

Έτοιμος για όλα!


O Νικόλας Σουβατζόγλου, είναι δεν είναι πλέον δέκα ετών, γεννημένος στις 6 Ιανουαρίου του 2010 και ήδη έχει κάνει ''αισθητή'' την έντονη αφοσίωση του στην πίστα. Στα 'χέρια' των ανθρώπων της Speed Force για αυτή την αγωνιστική χρονιά, αγωνιά να βρεθεί στην σχάρα εκκίνησης του πρώτου αγώνα. νιώθει άνετα. Η οικογένειά του όπως έχουμε αναφερθεί και παλαιότερα έχει την δική του ιστορία στο Ελληνικό motorsport.

Δεν είναι τυχαίο πως το ''Souvatzoglou Service'' προετοίμαζε το Τoyota Yaris της Ισμήνης Φαμπιάτου, (Κόρη του Παναγιώτη Φαμπιάτου /  http://kartisidea.blogspot.com/2017/07/blog-post_17.html ) όταν η τεράστια Ελληνίδα οδηγός συμμετείχε στους αγώνες του ενιαίου. Την ανάλογη υπομονή, την σωστή προετοιμασία και την συντονισμένη προπόνηση, ο Νικόλας Σουβατζόγλου, είναι έτοιμος κι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές στην κατηγορία mini. Θα συμμετέχει τιμώντας τον Εθνικό Θεσμό στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και στο σπουδαίο ενιαίο Challenge, Rotax Max Hellas 2020.

Στην φωτογραφία ο πατέρας Θεόδωρος και ο θείος Γιάννης Σουβατζόγλου έχουν στη μέση τον οδηγό τους! 

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Οδηγός... αλλά αθλητής!



Η συμμετοχή παιδιών σε ένα άθλημα πέρα από την ανάπτυξη φυσικών δεξιοτήτων και τη διατήρηση καλής σωματικής κατάστασης συμβάλει στην ψυχική υγεία και ευεξία. Τα παιδιά μέσα από τα αθλήματα, έρχονται σε επαφή με βιώματα και συναισθήματα που τους προσφέρουν μία μοναδική δυνατότητα να διαμορφώσουν μία ολοκληρωμένη και ισορροπημένη προσωπικότητα, μέσω μίας ομαλής ψυχολογικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Το karting ως σπορ, προσφέρει μεν όλα όσα αναφέρονται και επιπλέον την οδηγική εκπαίδευση την σωστή συμπεριφορά και άμεση αντιμετώπιση στην καθημερινότητα στον δρόμο όποιου προβλήματος.

Aς προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τα οφέλη των παιδιών που ''βλέπουν'' ως άθλημα το karting. Tα παιδιά μαθαίνουν να θέτουν στόχους και να μοιράζονται, να προσπαθούν από κοινού και να συνεργάζονται ισότιμα για την επίτευξη τους. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο οδηγός της κατηγορίας Junior Νικόλας Λύκος που μεθοδευμένα έφτασε στον τελευταίο περσινό αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στην κορυφή. Δούλεψε σκληρά με τον προπονητή του, μοιράστικε μαζί του τον όποιο προβληματισμό, εφάρμοσε τις συμβουλές του και σήμερα, θεωρείτε οδηγός πρώτης γραμμής! Η υπομονή και επιμονή του δωδεκάχρονου Νικόλα δεν τον βελτίωσε μόνο οδηγικά, που πλέον σε όλες τις χειμωνιάτικες δοκιμές κινείται ταχύτατα, αλλά και σωματικά χάνοντας μάλιστα κιλά. Κιλά που εκτός από την προσωπική υγείας του κάθε ένα στο karting στοιχίζουν ακριβά σε δέκατα του δευτερολέπτου ή ακόμα και ολόκληρο δευτερόλεπτο!


Όταν συμμετέχεις σε ένα άθλημα δεν μπορείς να κερδίζεις πάντα. Μέσα από ''μικρές ήττες'' σε ένα άθλημα τα παιδιά εξοικειώνονται με την ιδέα της πιθανής αποτυχίας σε μία προσπάθεια. Διαμορφώνουν ισχυρούς χαρακτήρες, ασκούν αυτοκριτική όπου χρειάζεται και βελτιώνονται, χωρίς να εγκαταλείπουν τις προσπάθειές τους. Μέσω αυτής της τριβής, στη μελλοντική ενήλικη ζωή τους διαχειρίζονται με σύνεση πιθανές αποτυχίες. Έτσι κι ο Νικόλας Λύκος, πριν την νίκή του στον τελευταίο περσινό αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, είχε ''δοκιμαστεί'' με ''τριτοτέρτες'' θέσεις και μία ή δύο δεύτερες. Και φυσικά, έμαθε!

Όλα τα αθλήματα βασίζονται σε κανόνες που οι συμμετέχοντες πρέπει να σέβονται. Τα παιδιά ενεργούν μέσα σε πλαίσια συμπεριφοράς και ορίων, ενώ μαθαίνουν να σέβονται τους συναθλητές, προπονητές και τους αντιπάλους τους, αναπτύσσοντας το πνεύμα του ''ευ αγωνίζεσθε''. Σε αυτό τον τομέα ο Νικόλας είναι η επιτομή του παραδείγματος. Και αυτό είναι το κέρδος από την συμμετοχή ενός οδηγού στο motorspor έτσι ώστε να πάψει να αναφέρετε ως ''οδηγός'' αλλά ως αθλητής!

Εκεί που ανήκει... Στην Ευρώπη!


To ομορφότερο και πιο εστιασμένο κατάστημα με είδη ένδυσης και αγωνιστικού (motorsport) κατάστημα που υπάρχει, είναι το Racing Star. Πολύχρονη εμπειρία των ανθρώπων που είναι σε θέση με τον καλύτερο και φιλικό τρόπο να σας εξυπηρετήσουν και παράλληλα να δώσουν λύση σε κάθε πρόβλημά σας. Πλούσια γκάμα όλων των προϊόντων σε όλα κυριολεκτικά τα σχέδια και μεγέθη. H Racing Star έχει δημιουργήσει εκτός των άλλων και την κορυφαία boutique ΟΜP με όλα της τα είδη! Με την υψηλή ποιότητα και ιστορία της ΟΜΡ και τον σεβασμό που της αναλογή. Η Racing Star, συνεργάζεται με τον Έλληνα Πρωταθλητή karting Στυλιανό Πετρίση, μεταφέροντας το μήνυμα της υψηλής ποιότητας της ΟΜΡ σε όλο τον κόσμο, το 2019 ήταν μαζί στο Trofeo CIK-FIA Academy Karting. Αυτή την χρονιά ο Επαθλούχος του ΙΑΜΕ Series Hellas θα συμμετέχει στο ΙΑΜΕ Euro Series. Ένα ''μακρύ' αγωνιστικό οδοιπορικό που θα αρχίσει τον Μάρτιο από το Βέλγιο και μέσο Ιταλίας, Γαλλίας θα ''κλείσει'' τον Αύγουστο στην Ισπανία! Δύσκολη προσπάθεια για τον Στυλιανό αλλά με την υποστήριξη της ΟΜΡ (Racing Star), τον πάντα δίπλά του Γιώργο Γρυλάκη (Μηχνικός-Κοουτς / Galaxy Motorsport) και το πλούσιο ταλέντο του θα αντεπεξέλθει με επιτυχία!


Racing Star
http://www.racingstar.gr/product-category/karting/
Αμβροσίου Φραντζή 94
Αθήνα, Νέος Κόσμος 11744
210 9011424
info@racingstar.gr

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Η Αίσθηση της Αδρεναλίνης


Racing Eau de Parfum από την κορυφαία εταιρία LR. Συναρπαστικό, δυναμικό άρωμα για άνδρες που αγαπούν την πρόκληση και πάντα κυνηγούν την επιτυχία! Το άρωμα που μαγεύει, εκδηλώνοντας την αίσθηση της ανδρεναλίνης. Το Racing Eau de Parfum συμπληρώνει, συνοδεύει κάθε πιλότο και με την σπιρτάδά του τον ''κάνει'' ταχύτερο. Το Racing Eau de Parfum είναι προσωπικός σύντροφος κάθε φίλου του motorsport.

Αποκτήστέ το με μόλις 29,49 € (Χωρίς ΦΠΑ: 23,78 €) με ένα κλικ, εδώ:
https://shop.lrworld.com/cms/GR/el/%CE%B1%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%B1%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/racing/racing.html 

Η LR ξεκίνησε στο Ahlen της Γερμανίας το 1985 σαν αρωματοποιία. Στην συνέχεια επέκτεινε την γκάμα προϊόντων της και σε άλλες κατηγορίες. Σήμερα είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής προϊόντων Aloe Vera στην Ευρώπη και απασχολεί περισσότερα από 1200 άτομα στις εγκαταστάσεις της και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται.

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Ποιο δυνατοί από ποτέ, στην Senior!


Mαζί και το 2020... Το '18 πήραν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Junior, το '19 αήττητοι το Έπαθλο IAME Series. Tαξίδεψαν μαζί στις Ευρωπαϊκές διεθνείς υποχρεώσεις για το Trofeo CIK-FIA Academy Karting καθώς και για τον Παγκόσμιο τελικό του IAME.
   

O Στυλιανός Πετρίσης και ο Γιώργος Γρυλάκης, έχουν βρεί μαζί την απόλυτη συνταγή διάκρισης. Ήδη έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για το 2020. Ο Γιώργος Γρυλάκης (Galaxy Motorsport) έμπειρος και πολυνίκης μηχανικός-κόουτς, θεωρεί τεράστια πρόκληση να εαπναλάβει την περσινή του επιτυχία με τον Ανδρέα Δεβετζόγλου, στην φετινή μάχη της κατηγορίας Senior.


Ο Στυλιανός θα συμμετέχει από φέτος στην Senior, θα είναι ομόσταβλοι στην Galaxy Motorsport και με τον Ανδρέα θα συμμετέχουν στην ίδια κατηγορία (Senior) υπό τις οδηγίες του Γιώργου Γρυλάκη!  

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Στο δρόμο για το Μπαχρέιν...


Το Grand Finals 2020 του Rotax MAX Challenge θα πραγματοποιηθεί στην σπουδαία πίστα ''Karting Circuit'' του Μπαχρέιν από τις 7 έως τις 14 Νοεμβρίου αυτής της χρονιάς. Η συμμετοχή σε αυτό το Παγκόσμιο ραντεβού, αγώνας χαρακτηρισμένος ως ''Ολυμπιάδα του Karting'', είναι πρόκληση για κάθε οδηγό. Η προσπάθεια μεγάλη, δύσκολη και έντονα ανταγωνιστική, αφού οι συμμετέχοντες θα πρέπει για να εξασφαλίσουν την συμμετοχή τους στο Rotax MAX Challenge Grand Finals να επικρατήσουν στις κατηγορίες τους όλων των αντιπάλων τους!

Η Brp-Rotax εκτός από την ισοδυναμία των κινητήρων της, την αξιοπιστία όλων απαραιτήτως των προϊόντων της, φροντίζει πάντα τους οδηγούς που την τιμούν συμμετέχοντας στον κάθε εθνικό θεσμό του Rotax MAX Challenge. Πρόσφατο παράδειγμα το προνόμιο της απόσυρσης! Έως 1000 ευρώ έκπτωση στην αγορά καινούργιου κινητήρα Rotax MAX Evo, σχεδόν δηλαδή μισή τιμή, αποσύροντας τον παλιό ξεπερασμένο χρονικά! Πρωτοπόρα στην κυριολεξία παροχή...

Στην Ελλάδα ο μακροβιότερος θεσμός Rotax MAX Challenge Ηellas, η σπουδαιότερη ενιαία μορφή αγώνων karting, έχει ήδη ξεκινήσει. Οι οδηγοί προετοιμάζονται για την πρόκληση του... Grand Final 2020. Γνωρίζουν καλά πως δεν θα είναι εύκολη η αποστολή τους στην εξασφάλιση της πρώτης θέσης που θα δώσει το εισιτήριο για το Μπαχρέιν. Η δοκιμασία στους τρεις φετινούς αγώνες απαιτεί συγκέντρωση και τέλεια προετοιμασία. Το πρόγραμμα είναι το εξής:

1ος Αγώνας: 28-29 Μαρτίου - Αθήνα
2ος Αγώνας: 16-17 Μαΐου - Αθήνα
3ος Αγώνας: 04-05 Ιουλίου - Αθήνα

Οι κατηγορίες που θα συμμετέχουν οι οδηγοί στο Rotax MAX Challenge Ηellas 2020 και τα εισιτήρια που θα τους στείλουν στο Grand Final είναι: Micro MAX (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν), Mini MAX, Junior MAX (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν) , Senior MAX (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν), MAX DD2 / MAX DD2 Masters (Ο Επαθλούχος ταξιδεύει στο Μπαχρέιν).

Oι θέσεις δόθηκαν από την Brp-Rotax αναλογικά, σύμφωνα με τις συμμετοχές/εκκινήσεις στο Rotax MAX Challenge Ηellas 2019.

Το ταξίδι στην ''Ολυμπιάδα του Karting'' έχει αρχίσει... από την στιγμή που έσβησαν τα φώτα στη Νάπολη, στο περσινό Rotax MAX Challenge Grand Finals.

Πληροφορίες:
Brp-Rotax Hellas
10 str. Zoodochou Pigis
34005, Limni
EvoiaT: +302227032475

Απαραίτητη η εκλογή του!


Η ωριμότητα του ανθρώπου είναι χωρίς να χάνει ποτέ τον νεανικό του ενθουσιασμό να διατηρεί τη σοβαρότητα, την αξιοπρέπειά και την τιμιότητα του. Χαρακτηριστικά που αναζητούνται σε ανθρώπους που διατελούν θεσμικά όργανα στο ελληνικό motorsport. Και δεν αρκούν τα πρόσφατα παραδείγματα από τους ανθρώπους που διοικούσαν το σπορ για να διαπιστώσεις πως η εκλογή τους ήταν αυτοσκοπός, προβάλλονταν τον ματαιόδοξο εαυτό τους με ένα έργο που ''εξέθεσε'' την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, δημόσια με την έκπτωσή τους. Αυτό ήταν το αποκορύφωμα της επί ετών κακοδιαχείρισης.

Μακριά από όλα αυτά, σταθερός πραγματικός ''υπηρέτης'' του σπορ και ιδιαίτερα του karting, o Στέλιος Καγιάφας. Με σοβαρότητα σε όλους τους ρόλους από οδηγός και μηχανικός καρτ ως διαιτητής υψηλού επιπέδου ο ''Πατρινός'' αλυτάρχης Στέλιος Καγιάφας θα είναι υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. στην Ο.Μ.Α.Ε. Η συγκεκριμένη υποψηφιότητα αποτελεί σπουδαία στοιχείο για την με σοβαρότητα εξέλιξη του karting. H εκλογή του Στέλιου Καγιάφα θα αποτελέσει στο νέο Δ.Σ. την εξαιρετική εκπροσώπηση του karting από μία σπουδαία προσωπικότητα. Όλα τα σωματεία που θα συμμετέχουν στην διαδικασία οφείλουν να ''κρατήσουν'' ένα ''σταυρό'' για το karting. Η εκλογή του Στέλιου Καγιάφα είναι απαραίτητη!

Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί...


Ένας μήνας στην νέα χρονιά κι όπως κάθε νέα σαιζόν οι ίδιοι προβληματισμοί...

Θα γίνουν ή όχι οι αγώνες στις ορισμένες ημερομηνίες;

Το δύσμοιρο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που έμπρακτα αυτή τη φορά το στρίμωξαν τελευταίο
στην σειρά, κατόπιν των δύο εμπορικών θεσμών, θα διαλυθεί οριστικά ή όχι;

Ποιος γελοίος παράγοντας-υπεύθυνος ξέχασε να προκηρύξει τον μειοδοτικό διαγωνισμό
για τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν στον εθνικό θεσμό;

Πως έκπτωτοι υπεύθυνοι για το κατάντημα του ελληνικού karting, λύνουν και δένουν
ή παριστάνουν τους ''προέδρους'' της επιτροπής του συγκεκριμένου σπορ;

Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: O Νικόλας Σουβατζόγλου το 2020,
θα συμμετέχει στους αγώνες ως μέλος της ομάδας Speed Force στην κατηγορία mini.
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Και ο Πρωταθλητής της mini, Γιώργος Καφαντάρης
ως οδηγός της junior πλέον θα ''οδηγεί'' για την Speed Force.
Παράγοντες και παραγοντίσκοι έκπτωτοι πραγματικά αποτυχημένοι από την ανικανότητά τους, την σχέση τους με την γνώση και τις κακές επιλογές τους στην σύνθεση της επιτροπής karting που αποδεδειγμένα οδήγησαν στην μείωση της αξίας του πρωταθλήματος, ΄΄κυβερνούν'' ακόμα επιδεικτικά το σπορ. Το karting θα έπρεπε να ήταν η πρώτη έννοια σε ένα τόπο που όπως όλοι διαλαλήσουν ότι τους ενδιαφέρει η αναγέννηση του motorspor. Ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης...
                                                                                 
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Με τον Κώστα Χατζή θα συνεχίσει
ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου την προσπάθειά του στην κατηγορία junior.
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Και ο Νικόλας Φραγκάκης θα είναι
στην Chazis Racing Team και θα δοκιμαστεί στην κατηγορία mini.
Απέναντι σε όλα αυτά, μακριά από το όργιο της ανικανότητα και της υποκρισίας... οι πρωταγωνιστές. Οι οδηγοί, οι οδηγοί, οι οδηγοί... και οι γονείς! Οι πραγματικοί δηλαδή εραστές του karting και οι χρηματοδότες των προσπαθειών των παιδιών τους.    

Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: O Θανάσης Χατζόγλου θα οδηγεί πλέον Praga, των αδελφών Zάχου.
Oι μοναδικοί πρωταγωνιστές είναι οι οδηγοί: Στην Prt Motorsport, πλέον ο Κωνσταντίνος Κομνηνός
Αυτοί που αύριο έκτος των άλλων θα πληρώνουν σε κάθε αγώνα του Πανελληνίου Πωταθλήματος, τα ελαστικά που θα έχουν δοθεί σε ένα έμπορο πλειοδότη, από ένα διαγωνισμό που θα έπρεπε ήδη να είχε πραγματοποιηθεί...    

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Από το ιστορίκο στην ιστορία του!


Όταν το παιδί είναι απελευθερωμένο από τις προσδοκίες του και τους άλλους, μπορώ να ονειρευτεί ελεύθερα. Να ονειρευτεί όλα αυτά που μου δίνουν χαρά, και το εξελίσσουν γεμίζοντάς το ελπίδα. Έτσι ακριβώς ο οδηγός karting Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, ξεκίνησε πριν τρία χρόνια την καριέρα του στο ελληνικό motorsport από το ιστορικό σωματείο Α.Σ.Μ.Α. Με το ''σήμα'' του συγκεκριμένου σωματείου έγινε το 2017 σε ηλικία μόλις 11 χρονών Κυπελλούχος Ελλάδας, νίκησε σε αγώνες στην μικρή κατηγορία της mini, πήρε την ''καρό'' σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στην ίδια κατηγορία, έγραψε σπουδαίους χρόνους και ήταν εντυπωσιακός στους αγώνες που συμμετείχε!

Σήμερα Ιανουάριος του 2020, ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, οδηγός πλέον της κατηγορίας Junior με κόουτς-μηχανικό τον Κώστα Χατζή βρίσκετε στο δύσκολο σταυροδρόμι της αλλαγής σωματείου. Εγκαταλείποντας το A.Σ.Μ.Α. το κρατά για πάντα στην καρδιά του ως το πρώτο σωματείο στο μαγικό ταξίδι του στους αγώνες karting. Ευχαριστώντας όλους και ιδιαίτερα την Κατερίνα Χαλιβελάκη για την συμπαράσταση τους όπου την χρειάστηκε!

Θα ταξιδέψει βόρεια, στην Λαμία εκεί που πριν 50 χρόνια ο αείμνηστος παππούς του Νέστωρας Παπαευθυμίου ίδρυσε το σωματείο Α.Λ.Α.Λ. και θα γίνει οδηγός σε αυτό. Έτσι θα συνδέσει το όνομά του με την μισού αιώνα ιστορία του σωματείου της Φθιώτιδας. Ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου με το βάρος την τεράστιας ιστορίας του σωματείου, του ονόματός του καθώς και την αγάπη του ''υποδέχτηκαν'' την μεταγραφή οι Λαμιώτες φίλοι του σπορ, υπόσχεται με τον κόουτς του Κώστα Χατζή και την χειμερινή προετοιμασία του, μία ανάλογη προσπάθεια για το καλύτερο!

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Πάμε σαν άλλοτε...


Chatzis Rac1ng Team όλης της επικράτειας! Οδηγοί από την Κέρκυρα, το Αγρίνιο και φυσικά από τη Αθήνα γέμισαν και πάλι τις ''τέντες'' της ομάδας κι αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο Κώστας Χατζής έχοντας δίπλά του τους Γιάννη Σταματίου και Γιάννη Κελεσίδη διαχειρίστηκαν άψογα την ''πολυκοσμία'' κι όλοι οδήγησαν, απόλαυσαν, ευχαριστήθηκαν και έδωσαν την προσωπική τους μάχη με τα χρονόμετρα.




Ο ''Πέπε'', Παναγιώτης Πλιάτσικας από το Αγρίνιο, εντυπωσιακός μέσα κι έξω από την πίστα, η οικογένεια Μπουχάγιαρ από την Κέρκυρα στην πρώτη επίσκεψή τους στο Kartodromo έδειξαν απίστευτη προσαρμοστικότητα.  



Οι έμπειροι Στράτος Γαλανόπουλος και πλέον ο Χρήστος Χατζής ταχύτατοι ενώ η επιστροφή του Γιάννη Λάντζη ήταν όπως και ο νεοαποκτηθείς και φαβορί στις ''mini'' του 2020, Νικόλας Φραγκάκης, πραγματικά οι εκπλήξεις του Σαββάτου.

Κι'όλα απόντος του Αλέξανδρου Παπαευθυμίου και του πληθωρικού, εκφραστικά πατέρά του! 

Η μεγάλη ανταμοιβή!


Η πραγματικότητα είναι, μία! Είναι μία για τον καθένα από εμάς. Ο κάθε άνθρωπος βιώνει τη δική του πραγματικότητα ανάλογα με τι τον ελκύει στη ζωή και το τι ελκύει στη ζωή, εξαρτάται από το πώς σκέφτεται, ποια είναι η φιλοσοφία του στη ζωή, σύμφωνα με ποιο δρόμο πορεύεται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα... γράφαμε αναφερόμενοι στην προσπάθεια του οδηγού Νικόλα Λύκου και στην εξέλιξή του από την κατηγορία mini στην junior δουλεύοντας παράλληλα με την ομάδα των αδελφών Ζάχου και σήμερα με την Prt, του Γιώργου Πολυχρονίδη! O Νικόλας Λύκος γεννημένος τον Μάιο του 2008 έχει μία ιδιαίτερη σχέση πάθους με το kartng και η σοβαρότητά της αποδεικνύετε από τον τρόπο οδήγησης. Είναι σωστός και ήρεμος εισπράττοντας όλη εκείνη την ευχαρίστηση που προσφέρει το αγωνιστικό karting ενώ παράλληλα είναι γρήγορος. Πλέον πολύ γρήγορος και σωστός! Την περσινή χρονιά την έκλεισε με θρίαμβο, παίρνοντας την ''καρό'' στον τέταρτο αγώνα του Πανελληνίου.

Η ανταμοιβή του εκτός του ότι το μέλλον του ανήκει... Η συμμετοχή του στον Παγκόσμιο θεσμό του Trofeo CIK-FIA Academy Karting 2020! Στον θεσμό, τριπλό ραντεβού σε κορυφαίες πίστες της Ευρώπης όπου τα μεγαλύτερα ταλέντα του karting στον πλανήτη θα είναι εκεί! Εκεί κι ο Νικόλας, εκπρόσωπος της Ελλάδας. Πρεσβευτής μίας χώρας με πλούσιο οδηγικό ταλέντο!

Tην συμμετοχή του Νικόλα Λύκου στο Trofeo CIK-FIA Academy Karting 2020, επιβεβαίωσε σήμερα ο επικεφαλής της Επ.Α.- Ο.Μ.Α.Ε., Δημήτρης Αθανασέκος. 

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

Mία κατηγορία -junior- μόνος του!


Πέντε όδηγούς (Οι δύο απουσιάζουν από την φωτογραφία...) της κατηγορίας Junior θα έχει το 2020 η ομάδά Chatzis Rac1ng Team. Μία δύσκολη ''εξίσωση'' που όπως και στο παρελθόν είχε λυθεί από τον Κώστα Χατζή. Ο έμπειρος και πολυνίκης μηχανικός είχε διαχειριστεί και παλαιότερα ανάλογα ευχάριστα προβλήματα και οι ''ομόσταυλοι'' οδηγοί του είχαν διακριθεί ή ήταν Πρωταθλητές σε διαφορετικούς θεσμούς στην ίδια αγωνιστική σαιζόν. 

Η προετοιμασία για την νέα χρονιά έχει ξεκινήσει και ήδη η κατάσταση των πιλότων, οδηγώντας καρτ σύμφωνα με την περσινή τεχνική προκήρυξη βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο. Οξύμωρο είναι το γεγονός του ότι η ομάδα Chatzis Rac1ng Team με πέντε οδηγούς σε μία κατηγορία, εκτός των άλλων, αποτελεί ρυθμιστικό παράγοντα για την κατηγορία Junior, δεν εκλυθεί στην πρόσφατη σύσκεψη της Επ.Α., για τα δρώμενα του Ελληνικού karting το 2020.

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Έκπτωτος κυκλοφορεί ελεύθερος!


''Κοινωνία Ώρα Μηδέν'', πρόκειται για μια από τις καλύτερες ταινίες του αείμνηστου Νίκου Κούρκουλου, σε έναν ακόμη δυναμικό ρόλο, στηριζόμενος στο μοναδικό σενάριο του Νίκου Φώσκολου. Εξαιρετική δουλειά σε αυτή την ταινία κάνει και ο μακιγιέρ Νίκος Ξεπαπαδάκος, ο οποίος με τα σχεδόν πρωτόγονα μέσα που υπήρχαν τότε σε θέματα μακιγιάζ στην Ελλάδα, κατάφερε να δημιουργήσει τα καμένα από την συντριβή του αεροπλάνου θύματα, που βλέπει ο ήρωας σαν εφιάλτη στον ύπνο του.

Σήμερα πενήντα χρόνια αργότερα, ο έκπτωτος πρόεδρος του σπορ, εθισμένος στην ματαιοδοξία της καρέκλας, δηλώνει υπεύθυνος της επιτροπής karting και παρακάμπτοντας τον πρόεδρο της Επιτροπής Αγώνων, σχεδιάζει την επόμενη μέρα στο πολυπαθές σπορ. Το karting που στην κυριολεξία διέλυσε ο ίδιος. Ως καλός ηθοποιός και σκηνοθέτης μα και σεναριογράφος, καλεί επιλεκτικά σε σύσκεψη αντιπροσώπους, ομαδάρχες, και στελέχη συγκεκριμένων εμπορικών θεσμών. Το ''έργο'' που παρουσιάζει φανερώνει το ότι στόχος του είναι δίνοντάς του την χαριστική βολή, να τελειώσει σε πρώτο χρόνο τον Εθνικό Θεσμό και κατόπιν να οδηγήσει το ενδιαφέρον στα εμπορικά έπαθλα, κλείνοντας το μάτι στο ένα που πριν δύο χρόνια ακριβώς είχε βρεθεί στο ''πάνελ'' στην δημοσιογραφική παρουσίαση του!

Ούτε ο Φώσκολος δεν θα σκεπτόταν την λίστα των ''καλεσμένων'' του έκπτωτου. Που σαφώς θα έπρεπε να ήταν εκεί αρκετοί απ'αυτούς, πλην όμως αφήνοντας εκτός τις ομάδες του Γιάννη Αντωνιάδη, Κώστα Χατζή, Γιώργου Γρυλάκη, Τάσου Τσερανίδη, Γιάννη Ξυφαρά, Γιώργου Παπαμιχάλη, Σωτήρη Γαλάτση, Φώτη Μαιτού, Γιώργου Κοσμόπουλου, Γρηγόρη Κουβάτσου, Αλέκου Πολυανίδη, Βασίλη Μπουριώτη και Γιώργου Παναγιωτόπουλου, εκθέτει τους καλεσμένους του. Πάγια τακτική του έκπτωτου να αντικρίσει κατάματα τα πραγματικά προβλήματα του σπορ, φανερώνοντας την μη ικανότητά του να τα αντιμετωπίσει!

Το karting στην Ελλάδα, καταστράφηκε από τον έκπτωτο και τα εξαπτέρυγά του, όντας δέσμιος απέναντί τους με δεσμούς άγνωστους μεν αλλά τοξικούς για το μέλλον. Τέλος όπως ο αποδειχτικός του χαρακτήρα, με την ανικανότητα διοίκησης καθώς και του πλάνου, ιδέας, ικανότητας που ασκείσαι στην Ομοσπονδία και απέτυχε, καλό είναι να απομακρυνθεί κι από το karting, άμεσα!

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Μεταγραφή αναβάθμισης!


Η GSR του Σωτήρη Γαλάτση δεσμεύεται απέναντι σε κάθε συνεργαζόμενο οδηγό της για την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της. Πιστεύει ότι η δεοντολογική διαχείριση δεν είναι μόνο ένα εργαλείο για την αντιμετώπιση των ραγδαίων αλλαγών στον τεχνικό περιβάλλον του karting, αλλά και ένα μέσο για την ανάπτυξη εμπιστοσύνης με τους διάφορους ενδιαφερόμενους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, των εργαζομένων, των επιχειρηματικών εταίρων και των τοπικών κοινοτήτων. Με στόχο να γίνει μία από τις πιο ανταγωνιστικές ομάδες, η GSR στον τεχνικό τομέα συμφώνησε με τον Δημήτρη Κεράτσα, ένα εκ τον κορυφαίων Ελλήνων μηχανικών. Ο Δημήτρης Κεράτσας με σημαντικές επιτυχίες σε κορυφαίο επίπεδο επί 25 και πλέον χρόνια στο αγωνιστικό karting και η GSR ξεκίνησαν ήδη την συνεργασία τους.

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Μαζί στην κορυφή!


Ήταν καλοκαίρι του 2016, ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου έχει μόλις αποφοιτήσει από την Ακαδημία Kart Speed Park. Οι επιδόσεις του καθώς και η προσήλωσή του στο αγωνιστικό karting είναι μοναδική. Η πορεία που θα διέγραφε ήταν δεδομένη. Θα καθιερωνόταν ως ''οδηγός αγώνων karting'' από την πρώτη στιγμή. Ο Κώστας Χατζής, εκείνο το ζεστό απόγευμα τον Ιούνιο του '16, του παραχωρεί ένα FA-Μini καθώς και λίγη από την τεράστια εμπειρία του. Έτσι ο Κώστας Χατζής γίνεται ο πρώτος μέντορας του μικρού πιλότου! Πέρασαν τρία και πλέον χρόνια διαγράφοντας και οι δύο τους αντίθετες πορείες. Ο μικρός έγινε ένας σπουδαίος οδηγός και ο Κώστας Χατζής συνέχισε να είναι ο μηχανικός-κόουτς κορυφαίων οδηγών με πολλές επιτυχίες!


Και σήμερα αρχές του 2020... συναντώνται και πάλι! Ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου ξανά κάθετε σε θαλασσί FA, με μόνη διαφορά πως πλέον είναι Junior και ο Κώστας Χατζής αναλαμβάνει να τον οδηγήσει εκεί που ξέρει: Στην κορυφή!

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Ημερομηνίες με νόημα!


Και ενώ το 2019 μας αφήνει, κρατάμε τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε για 20η χρονιά στο Rotax Max Challenge και προχωράμε! Η Rotax Hellas, συνυπολογίζοντας σε πρώτο χρόνο τις μαθητικές υποχρεώσεις των συμμετεχόντων στο Rotax Max Challenge, αφού το συντριπτικό ποσοστό των οδηγών είναι ανάλογης ηλικίας, καθώς και τις υποχρεώσεις των ''ομάδων'' και ιδιαίτερα των μηχανικών που έχουν διεθνή παρουσία και το Παγκόσμιο Πρόγραμμα της Cik-Fia πρότεινε τις ημερομηνίες: 28-29 Μαρτίου,16-17 Μαΐου και 5-6 Σεπτεμβρίου για τους τρεις γύρους. Από τα τέλη Νοεμβρίου έχει ενημερωθεί για την συγκεκριμένη πρόταση, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας.

Η Rotax Hellas θα κάνει ότι είναι δυνατό προκειμένου να τηρηθεί ένα σταθερό ημερολόγιο πρόγραμμα, έτσι ώστε να μπορούν όλοι, από τους μικρούς με τις μαθητικές υποχρεώσεις, τους γονείς με τον ανάλογο οικονομικό προγραμματισμό καθώς και τους φίλους του σπορ που θέλουν να παρακολουθήσουν ένα αγώνα του Rotax Max Challenge Hellas 2020. Αυτά σε συνδυασμό με την σταθερότητα των κανονισμών της Rotax, την αξιοπιστία των προϊόντων της και το εξαιρετικό ''δώρο'' στους ''πρωταθλητές'' με το εισιτήριο της συμμετοχής τους στην ''Ολυμπιάδα του Karting'' που είναι το Rotax Max Clallenge Grand Final, το οποίο αποτελεί τον ελκυστικότερο θεσμό συμμετοχής!

Brp-Rotax Hellas
10 str. Zoodochou Pigis
34005, Limni Evoia
T: +302227032475
www.rotax.gr

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Εντυπωσιακή εμφάνιση...

Το 2019 μας εγκαταλείπει και άφησε όμορφες αναμνήσεις στην ο μάδα της οικογένειας Γρυλάκη. Η Galaxy Motorsport, πρόσθεσε στο πλούσιο παλμαρές της τρεις ακόμα τίτλους. Ο οδηγός της Ανδρέας Δεβετζόγλου, στην πρώτη του χρονιά στην κατηγορία Senior, κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ελλάδος στην συγκεκριμένη κατηγορία καθώς και το ''Έπαθλο στο Rotax Max Challenge Hellas. Στην μικρότερη ηλικιακά κατηγορία Junior με ένα εντυπωσιακό τέσσερα στα τέσσερα, ο Στυλιανός Πετρίσης πήρε τον τίτλο στο ΙΑΜΕ Series Hellas. Το 2019 ''έκλεισε'' για την ομάδα Galaxy-Parolin-Γρυλάκης εντυπωσιακά!

Δύο στους τέσσερις στο βάθρο!


Ήταν μία γεμάτη αγωνιστικά σαιζόν για τον Γιάννη Ζησιμόπουλο, η χρονιά που φεύγει. Έλαβε μέρος και στους τέσσερις αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κarting, δείχνοντας την ιδιαίτερη ευαισθησία της ομάδας-οικογένειάς του στον Εθνικό μας Θεσμό. O Μεσσήνιος οδηγός στην τελευταία του χρονιά στην μικρή (Β) ηλικιακή κλάση της κατηγορίας mini, ήταν εντυπωσιακός στους δύο πρώτους αγώνες που έγινα σε Αθήνα και Καλαμάτα. Και στους δύο βρέθηκε στο βάθρο της mini Β και μάλιστα στην δεύτερη θέση. Η επιστροφή στους αγώνες πρωταθλήματος μετά από την πολύμηνη μεσολάβηση από των δύο πρώτων δεν είχε τα ίδια εντυπωσιακά αποτελέσματα παρά μόνο μία τέταρτη θέση στον τέταρτο και τελευταίο αγώνα. Γενικά πάντως για τον Γιάννη Ζησιμόπουλο ήταν η σπουδαιότερη χρονιά στην τρίχρονη παρουσία του στους αγώνες και άφησε υποσχέσεις για μία ακόμη καλύτερη συνέχεια!

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

Mε σύνεση έως το βάθρο!


Στον τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2019, έκανε την πρεμιέρά του στην κατηγορία Junior o Χρήστος Χατζής. Δεν ήταν ένα απλό βήμα εξοικείωσης, προετοιμασίας για την νέα χρονιά για τον γεννημένο 21 Δεκεμβρίου του 2007, Χρήστο. Ήταν ένας αγώνας που αντιμετωπίστηκε με σύνεση από τον ίδιο και την ομάδά του, την Chatzis Rac1ng Team. Οδήγησε εξαιρετικά από τις ελεύθερες δοκιμές έως και τον τελικό... Μακριά από μπλεξίματα αναδεικνύοντας την σοβαρότητά του που στο τέλος τον ανέβασαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου! Έτσι η Junior κατηγορία για το 2020 θα εμπλουτιστεί με μία ακόμα υπολογίσιμη συμμετοχή.

Ένας Πρωταθλητής και δύο νικητές!


Στην κατηγορία Senior, του τέταρτου και τελευταίου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2019, έπρεπε να φτάσουμε στον τελικό έτσι ώστε να ''δούμε'' τον φετινό Πρωταθλητή. Ο Ανδρέας Δεβετζόγλου της Galaxy Motorsport toy Γιώργου Γρυλάκη, χειρίστηκε με χειρουργική ευλάβεια ότι χρειάζονταν και παίρνοντας την τέταρτη θέση, στον τελικό-ότι ακριβώς ήθελε- στέφθηκε τον τίτλο! Ο ταχύτατος οδηγός, από τα επίσημα χρονομετρημένα καθώς και στους ημιτελικούς ήταν εξαιρετικός και δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του. Ήταν μία μεγαλειώδη επικράτηση αν σκεφτεί κανείς πως στους δύο τελευταίους αγώνες ο βαθμός δυσκολίας στην κατηγορία ανέβηκε κάθετα αφού σπουδαίοι και έμπειροι οδηγοί, όπως ο Άκης Βασιλέρης και οι αδελφοί Χρήστος και Στέλιος Σαγανάς συμμετείχαν στην συγκεκριμένη κατηγορία. Ο Ανδρέας Δεβετζόγλου δεν πτοήθηκε από αυτό αντιθέτως έβγαλε το ταλέντό του στην πίστα και πήρε δίκαια τον τίτλο.
                                                             

Στον αγώνα που διήρκεσε από λάθος των οργανωτών ένα γύρο παρά πάνω από τον προβλεπόμενο αριθμό του κανονισμού, νικητής ήταν ο Χρήστος Σαγανάς. Όμως οι αγωνοδίκες μη σεβόμενοι την αγωνιστική προσπάθεια όλων των οδηγών επί ένα -επιπλέον- γύρο, τον ''διέγραψαν'' αφαιρώντας από τον Χρήστο Σαγανά την νίκη. Χωρίς αμφιβολία ήταν μία τραγική απόφαση των αγωνοδικών που φρόντισαν να καλύψουν το λάθος των οργανωτών με ένα δικό τους. Γενικότερα ήταν ένα ακόμα δείγμα μίας κακής τακτικής διαιτητικών στελεχών που δημιουργεί αρνητική ατμόσφαιρα στο χώρο του Karting. Nα αναφέρουμε πως σε παρόμοια λάθη σε διεθνείς μάλιστα αγώνες του εξωτερικού, ο επιπλέον γύρος μετρά κανονικά αφού ο αγώνας τελειώνει όταν πέσει η ''καρό'' σημαία και όχι όποτε επιθυμούν ή όπως επιθυμούν να ερμηνεύουν οι αγωνοδίκες τους κανονισμούς! Για την ιστορία τον τελικό αγώνα μετά την κωμική απόφαση των αρχόντων του αγώνα, κέρδισε ο Κωνσταντίνος Κομνηνός.

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Λογικό επακόλουθο!


H επιβράβευση δεν αργεί να έρθει! Το karting θέλει συγκέντρωση και αφοσίωση και ο Νικόλας Λύκος τα διαθέτει όλα. Δίπλα στον Γιώργο Πολυχρονίδη και την ομάδά του (Prt Motorsport) o Νικόλας, οδηγός στη κατηγορία Junior, στην πρώτή του χρονιά σε αυτήν, έγραψε την δική του προσωπική ιστορία. Στην αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος πέτυχε την πρώτή του νίκη! Μία νίκη που ήταν το λογικό επακόλουθο μίας εξαιρετικής και σπουδαίας προσπάθειας που στην απόδοσή της δεν υστερούσε διόλου από τους υπόλοιπους οδηγούς που διεκδίκησαν τον τίτλο. Τίτλος που πήγε στον Ανδρέα Σπανό. Την επόμενη χρονιά οι διεκδικητές του φετινού τίτλου, ο Πρωταθλητής Ανδρέας Σπανός, ο περσινός Πρωταθλητής Στυλιανός Πετρίσης και ο Γιάννης Ντάφος προάγονται στην μεγαλύτερη ηλικιακά κλάση (Senior) αντιθέτως με τον νικητή του τελευταίου αγώνα Νικόλα Λύκο που παραμένει ένεκα της μικρότερης ηλικίας του στην ίδια (Junior) κατηγορία.   

Υπερπρωταθλητής και πάλι!


Και ο υπερπρωταθλητής δεν υπερασπίστηκε απλά τον τίτλό του... αλλά έγινε και το '19 άξιος νικητής του Εθνικού θεσμού και του Rotax Max Challenge Hellas στην κατηγορία mini. O λόγος για τον Γιώργο Καφαντάρη, που ο πολύπλευρος και πολύπειρος πλέον ταλαντούχος οδηγός στον τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 2019, πήρε αυτό που ήθελε για να στεφτεί και πάλι Πρωταθλητής Ελλάδας. Ο οδηγός της Ray Motorsport, μαθητής του Γιάννη Αντωνιάδη έδειξε πως ξεπερνούντε όλες οι αντιξοότητες στον δρόμο για την ...δόξα! Πολύ δουλειά, εμπιστοσύνη στον ''δάσκαλο'', στον μηχανικό Μπάμπη Ζώγκο, στην Ομάδα και το αποτέλεσμα δεδομένο: Kορυφή! Ήταν ο τελευταίος αγώνας του Γιώργου Καφαντάρη στην ''μικρή'' κατηγορία την επόμενη σαιζόν θα αγωνίζεται στην Junior.

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Εξισώσεις και κολπάκια ...


Το πολύπαθο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting 2019, φθάνει στο τέλος του. Την Κυριακή 24 Νοεμβρίου στο Kartodromo των Αφιδνών πέφτει η αυλαία με τον 4ο φετινό αγώνα. Πέφτει ή θα παραμείνει μισά ανοικτή, είναι ένα σοβαρό ερώτημα. Έχουμε σε εκκρεμότητα την συζήτηση εφέσεως που έχει υποβληθεί από τον δεύτερο αγώνα για απόφαση των αγωνοδικών που αφορά την κατηγορία Junior. Kαι αν οι... δημοσιογραφικές πληροφορίες ορίζουν τη συνεδρίαση της Ελλανοδίκου επιτροπής για την ερχόμενη Πέμπτη, λίγα 24ωρα πριν τον αγώνα, ουδείς γνωρίζει αν θα έχουμε οριστικό δεδικασμένο. Κάτι που στην κυριολεξία αφήνει αδιάφορους τους οργανωτές, τα σωματεία που ανήκουν οι εμπλεκόμενοι αθλητές-οδηγοί καθώς και τους γονείς. Κανείς από όλους δεν αντέδρασε για την καθυστέρηση της απόφασης και ουδείς με την συμπεριφορά του δεν έδειξε πως καταλαβαίνει ότι μία απόφαση των ''γραφείων'' μπορεί να ''ακυρώσει'' μία προσπάθεια οδηγών μέσα στην πίστα.

Ένα ακόμα αρνητικό ''παιχνιδάκι'' απέναντι στον Εθνικό Θεσμό, είναι αυτό με το ποιοι συμμετέχουν στον αγώνα και ποιοι όχι... Σημαντικό για την εξέλιξη της τελικής βαθμολογίας, αφού οι επτά συμμετοχές μας κάνουν μισή βαθμολογία και οι οκτώ, ολόκληρη! Κάνεις δεν έχει το μυαλό του στο να μπει και να διασκεδάσει, να ευχαριστηθεί σε ένα ''γεμάτο'' αγώνα. Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους γονείς έως και τους συγγενείς-φίλους (Στην μέση βρίσκονται οι οδηγοί) θέλουν Πρωτάθλημα! Πρωτάθλημα που θα μπορούσε να έρθει αν έβρισκαν τρόπο να ματαιώσουν τον αγώνα, αν μετρούσε με 7 ή 8 συμμετοχές, αν δεν έβγαινε ποτέ η απόφαση του εφετείου ή αν είχε βγει πριν τον προηγούμενο αγώνα.

Έχουμε δύο καινούργια ''κολπάκια'' για να δημιουργούμε θεματάκια, πάντα αρνητικά, στον θεσμό. Το νέο είναι αν φαίνονται ή όχι οι δηλωμένες συμμετοχές του αγώνα. Ορισμένες από τις δηλωμένες... Είναι τεχνικό θέμα που κάποιοι το γνωρίζουν ή τους το είπαν κάποιοι από την Ομοσπονδία και παίζουν, κρυφτό! Απόλυτη ευθύνη έχει, καλά δεν συζητάμε για τον χαφιέ-χακερ, αλλά για την...τις λέσχες που διοργανώνουν τον αγώνα που δεν βγάζουν αμέσως με την λήξη των δηλώσεων συμμετοχής, την λίστα των οδηγών! Το άλλο είναι καθαρά πολιτικό (σικ)! Επί προηγούμενης κυβέρνησης της χώρας καταστρατηγόντας τον γενικό κανονισμό, οι αλλοδαποί οδηγοί ''μετρούσαν'' στους θεσμούς. Οι Κασσάνδρες θα πουν περί εμπορικού θεσμού και τέτοια... Να τους πληροφορίσουμε πως ο γενικός κανονισμός δεν ''βλέπει'' και δεν ξεχωρίζει, εμπορικό θεσμό από εθνικό Πρωτάθλημα. Είναι ένας για όλα! Με τη νέα λοιπόν κυβέρνηση... οι αλλοδαποί δεν ''παίζουν''. Και αφήνοντας την πλάκα να εξηγήσουμε πως οι ξένοι οδηγοί που συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, μας κάνουν την τιμή δηλαδή, δεν μετρούν στην βαθμολογία... άλλοι πάλι θέλουν να, για να συμπληρωθούν οι απαιτούμενες συμμετοχές έτσι ώστε να μην έχουμε μισή βαθμολογία! Η κωμωδία σε όλο της το κατάντημα!

Μαύρισε η ψυχή μας που τα γράφουμε όλα αυτά. Ας δούμε μία από τις δυσκολότερες εξισωσεις τώρα. Μία όμορφη εξίσωση που θα γίνονταν ακόμα πιο όμορφη αν δεν ίσχυαν τα παρά πάνω! Το πως μπορεί να εξελιχθεί το αγωνιστικό μέρος του 4ου και τελευταίου αγώνα όπου οι οδηγοί, οι πραγματικοί πρωταγωνιστές πάντα βάζουν ταλέντο, μαγκιά και ψυχή και με τις περίτεχνες ενέργειές τους στέλνουν το μήνυμά προς κάθε κατεύθυνση! Αφήστε τους να δείξουν τι σημαίνει karting, αυτοί ξέρουν γαιτί το ζουν... όλοι οι άλλοι είναι ένα μάτσο άνθρωποι που ''διαχειρίζονται'' καταστάσεις εκφράζοντας την τραγική προσωπική τους ματαιοδοξία!

Ποιοι διεκδικούν τους τίτλους του 2019 
και πως θα φθάσουν στο ποθητό αποτέλεσμα! 
                                                               
O Γιώργος Καφαντάρης παρά το ''0'' από τον δεύτερο  αγώνα (Τελικός),  παραμένει φαβορί στην κατηγορία Mini


Κατηγορία: Mini
Γιώργος Καφαντάτης βαθ.: 92. Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 4η θέση και από τελικό από 1η
Βασίλης Μαλάμης βαθ.: 92. Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 9η θέση και από τελικό από 10η
                                                     
                                                                                        
O Στυλιανός Πετρίσης στην Junior θα δώσει τεράστια και δύσκολη μάχη για την τελική νίκη
Κατηγορία: Junior
Aνδρέας Σπανός βαθ.: 80,5. Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 7η θέση και από τελικό από 2η
Στυλιανός Πετρίσης βαθ.: 61,5. Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 10η θέση και από τελικό από 10η
Γιάννης Ντάφος βαθ.: 69,0 Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 4η θέση και από τελικό από 6η
Nικόλας Λύκος βαθ.: 42,5 Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 7η θέση και από τελικό από 7η
Oι Γιώργος Θεοδωρακόπουλος (Βαθ.: 48,0), προσθέτει όλους τους βαθμούς αρκεί να καταταχθεί
σε ημιτελικούς και τελικό σε ανάλογες θέσεις.


Ο Ανδρέας Δεβετζόγλου, προηγείται στην βαθμολογία της κατηγορίας Senior
Κατηγορία: Senior
Aνδρέας Δεβετζόγλου βαθ.: 46,0. Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 7η θέση και από τελικό από 2η
Γιάννης Καρδαμάκης βαθ.: 41.5. Προσθέτει βαθμούς από ημιτελικό από 6η θέση και από τελικό από 8η
Oι Κωνσταντίνος Κομνηνός (Βαθ.: 39,5), Άκης Βασιλέρης (Βαθ.: 32,5) και Χρήστος Σαγανάς (Βαθ.: 22,5)
προσθέτουν όλους τους βαθμούς αρκεί να καταταχθούν σε ημιτελικούς και τελικό σε ανάλογες θέσεις.
                                                       
Ο Γιώργος Γρυλάκης με την ομάδά του, Galaxy Motorsport, διεκδικεί και φέτος τον ''τίτλο'' του πολυνίκη

Σημείωση: Oι βαθμοί είναι υπολογισμένοι σύμφωνα με τον κανονισμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting οπότε έχουν αφαιρεθεί από τον κάθε οδηγό τα χειρότερα αποτελέσματα από δύο ημιτελικούς και ένα τελικό που μπορεί να συμβαίνει να αφαιρεθεί ένας ολόκληρος αγώνας. Πράγμα που δίνει την δυνατότητα σε κάποιον που δεν έλαβε μέρος σε ένα αγώνα, να αφαιρέσει αυτόν και να είναι μέσα στο... παιχνίδι! Τέλος οι βαθμολογίες όπως οι αναρτημένες ως αυτή την στιγμή στο site της Ο.Μ.Α.Ε. είναι ανεπίσημες.



Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Νέος με όραμα...


Ο Σωτήρης Γαλάτσης είναι δραστήριος άνθρωπος με πάθος και μεράκι για τους αγώνες, ο οποίος δραστηριοποιείται με την ομάδα του, την GSR Galatsis Sotiris Racing, στο χώρο του Karting.

Είναι νέος και άριστος χειριστής των social media, γέννημα θρέμμα του κέντρου της Αθήνας. Και ειδικότερα της μοναδικής περιοχής του Μετς, εκεί όπου το «Ηalf Note'' και το ''Exo'', και συνολικά η περιοχή του Αρδηττού, πέριξ του Παναθηναϊκού Σταδίου, έχουν διαμορφώσει την εσάνς του τόπου...

H αποκάλυψή του, στο 4troxoi.gr:
https://www.4troxoi.gr/agones/ellinikoi-agones/gsr-galatsis-sotiris-racing-i-epiheirimatiki-koyltoyra-sto-karting

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Με αισιοδοξία στο αύριο!

                       

Μπορεί το αποτέλεσμα να μην είναι το επιθυμητό, μπορεί να έχουν υπάρξει άτυχες στιγμές αλλά η πορεία του Νικόλα Λύκου είναι προδιαγραμμένη. Χωρίς καν την δικαιολογία του μικρότερου στην κατηγορία Junior, βλέπει τους αντιπάλους του στα μάτια. Τα γυρολόγια ''γράφουν'' χρόνους μέσα στον συναγωνισμό και το σημαντικότερο το έργο του προκατόχου ''κόουτς'' Βασίλη Ζάχου, το συνεχίζει και ο Γιώργος Πολυχρονίδης.

Στον αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, τρίτος και προ τελευταίος από το ''κλείσιμο'' του φετινού θεσμού, όλα αυτά έγινα πραγματικότητα, μα κυρίως ο Νίκος Λύκος κινήθηκε εξαιρετικά, δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια του παρά τις ατυχίες και το σπουδαιότερο δίνει την μάχη του μέσα στη πίστα απέναντι στους αντιπάλους του, σεβόμενος τους ως συναθλητές του, σε πρώτο χρόνο και κατόπιν ως ανταγωνιστές! 

Αυτοί οι συγκεντρωμένοι αθλητές αντικρίζουν το μέλλον με την αισιοδοξία πως γίνονται καλύτεροι κάθε μέρα, μετά από κάθε προπόνηση, αγώνα, γιατί αύριο θα είναι στην κορυφή!

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

Προβάδισμα τίτλου!


O Γιώργος Καφαντάρης, επιστρέφοντας από το Rotax Max Challenge Grand Final, στην Ελληνική πραγματικότητα, έβαλε ''πλώρη'' για ένα ακόμα τίτλο. Στον τρίτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κarting, στο Κartodromo των Αφιδνών, επέστρεψε στην κορυφή του βάθρου. Αυτή την φορά έχοντας αντίπαλο τον εξαιρετικό στην πρώτή του εμφάνιση σε αγώνα, Βασίλη Μιχαηλίδη, επιστράτευσε όλη την τεράστια εμπειρία του στην κατηγορία mini και ήταν ο τελικός νικητής! 

Η νίκη αυτή του αύξησε το προβάδισμα για την υπεράσπιση του τίτλου του Πρωταθλητή Ελλάδας στην κατηγορία Mini, που κατέχει από πέρσι! Το αγωνιστικό πρόγραμμα συμπληρώνετε με τον επόμενο αγώνα του Πανελληνίου που θα γίνει στα τέλη του μήνα και θα είναι και ο τελευταίος στην ''μικρή'' κατηγορία για τον Γιώργο Καφαντάρη, την νέα χρονιά θα αγωνίζεται στην κατηγορία Junior!

Στον πρώτο γύρο ''καθάρισε'' !


Mε την φόρα που του προέσαψαν οι τέσσερις φετινές του διεθνείς συμμετοχές, στις πίστες της Ευρώπης, ο Πρωταθλητής Ελλάδας στην κατηγορία Junior, Στυλιανός Πετρίσης ''κατέβηκε'' να υπερασπιστεί τον τίτλο του στο Kartodromo των Αφιδνών. Ο τρίτος γύρος του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος συγκέντρωσε το ενδιαφέρον όλων των φίλων του σπορ, πλην της αρχής του αθλήματος που ήταν απούσα από τον αγώνα. Οι εκκρεμότητες εφέσεων από τον προηγούμενο αγώνα, απόλυτα καθοριστικές όχι μόνο στην βαθμολογική κατάταξη αλλά και στον ''καθορισμό'' του τελικού νικητή-πρωταθλητή, δεν ''ίδρωσαν το αυτί'' του θεσμικού οργάνου και παραμένουν σε εκκρεμότητα. Την απάντηση έδωσαν τα παιδιά, για άλλη μία φορά οι συμμετέχοντες μη υπολογίζοντας την αδιαφορία των σοφών μεγάλων ανθρώπων, έδωσαν ως πραγματικοί αθλητές ένα εξαιρετικό, καθαρό και σπουδαίο αγώνα!

Ο Στυλιανός Πετρίσης, που ήταν αντιμέτωπος με τους ομόσταυλός, Ανδρέα Σπανό και Γιάννη Θεολόγο Ντάφο, έγραψε πρώτο χρόνο στα χρονομετρημένα αλλά βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο, αφού ήταν δεύτερος στον πρώτο ημιτελικό και εγκατέλειψε στον δεύτερο. Στον τελικό όμως έβαλε τα πράγματα στην θέσή τους μόλις στον πρώτο γύρο. Στην κ1 στρίβει δεύτερος και πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος περνά και τον Ανδρέα Σπανό για να τερματίσει, εκεί πρώτος και να προσθέσει άλλη μία καρό σημαία στην συλλογή του!

Νίκη θρίαμβος για τον οδηγό της Galaxy Motorsport του Γιώργου Γρυλάκη. Αγώνας μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση για την σοβαρότητα που πρέπει να δείξει επιτέλους η Ομοσπονδία στα παιδιά που βάζουν το ταλέντό τους και την αγωνιστικότητά τους στην πίστα προσφέροντας απίστευτο θέαμα, στους γονείς που ξοδεύουν για την συμμετοχή των παιδιών τους στους αγώνες karting... 

Pαντεβού στα τέλη του μήνα στην ίδια πίστα, οι πιλότοι θα είναι εκεί, είναι οι μοναδικοί που μόνοι τους κρατούν το karting στην Ελλάδα ζωντανό! 

Ελάτε να τους θαυμάσετε!