Τρίτη 28 Μαρτίου 2023

Μεγαλώνει καλά ό,τι μεγαλώνει γρήγορα


Οι παροιμίες που αποτελούν απόσταγμα σοφίας όπως το ότι: ''Μεγαλώνει καλά ό,τι μεγαλώνει αργά'' δεν επιβεβαιωνεται στο motorsport. Το ''Μεγαλώνει καλά ό,τι μεγαλώνει γρήγορα'' αποτελεί χαρακτηριστική ρήση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Απτό παράδειγμα ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου που ξεκινώντας από την κατηγορία mini b (8-10 ετών) περνώντας στην mini (8-12), junior (13-15) σήμερα αφήνοντας τις πίστες οδηγείεντυπωσιακά σε χωμάτινα τερέν kart cross! Συνδυάζοντας την χθεσινή γενέ θλια επέτειό του, που γιορτάζει τα μόλις τα 16 του χρόνια, διαπιστώνεις το ''Μεγαλώνει καλά ό,τι μεγαλώνει γρήγορα''... μόλις σε σχεδόν έξι χρόνια ο Αλέξανδρος είναι πλέον ένας σωστός, ταχύτατος οδηγός αγώνων! Χρόνια του πολλά λοιπόν και πάντα ταχύτατος! Στην φωτογραφία με το Felipe Massa!

Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

Μικροί πιλότοι που αναδεικνύουν την Ελλάδα!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Οι διεθνείς διακρίσεις των μικρών ελλήνων στο δύσκολο παγκόσμιο στερέωμα του karting διαδέχονται η μία την άλλη. Τα παιδιά τιμούν ως κανένας άλλος με την προσπάθειά τους τα ελληνικά χρώματα, αντιμετωπόζοντας δύσκολους αντιπάλους. Η αποσταση απο την κορυφή πλέον έχει μικρύνει στο ελάχιστο! 

Αντίθετα από αυτό η απόσταση με το ενδιαφέρον της πολιτείας και με την ιδιαίτερη ευαισθησία που εκφράζει το Υφυπουργείο Αθλητισμού και οι δορυφορικοί φορείς του για το ελληνικό motorsport, είναι τεράστια! Μηδενικό ενδιαφέρον... 

Αντίθετα η ψυχή των μικρών πιλότων, η δυναμική των γονιών και το ενδιαφέρον ιδιωτικών φορέων, καθηλώνουν με τις ενέργειες και την υποστήριξή τους κάθε δήθεν πολιτική έκφραση αναπτυξης του αθλήματος στην Ελλάδα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι έλληνες πιλότοι. Στην κατηγορία mini ο ούτε καν' δέκα ετών Ιάσονας Κοσμόπουλος και η αδελφή του Νεφέλη, μόλις έντεκα στην κατηγορία Mini/Junior που συμμετείχαν στον κορυφαίο Παγκόσμιο θεσμό ''Trofeo Andrea Margutti'' που διεξήχθει στη πίστα South Garda Karting στο Lonato της Ιταλίας που λάμβαναν μέρος  240 οδηγοί από όλο τον κόσμο!

Οι γονείς των παιδιών, Μαρία και Γιώργος που γαλαντόμοι στην αθλητική μεταλαμπάδευση έχουν διαμορφώσει παιδιά με σπάνια παιδεία, γνωρίζοντας τους ότι στο σπορ που συμμετέχουν οι δυσκολίες είναι μεγάλες και η προσπάθειά για την διάκριση τεράστια ειδικά όταν αντιμετοπίζου αθλητές από χώρες με προηγμένο motorsport.

Όμως χωρίς το ιδιωτικό ενδιαφέρον, ενδιαφέρον που ουσιαστικά αποτελεί στοιχείο αναγνώρισης μίας προσπάθειας παιδιών που έχουν μάθει να τιμούν την ελληνική σημαία και ανά πάσα στιγμή την ξεδιπλώνουν από τις αποσκευές τους πανηγυρίζοντας για την επιτυχία τους! Η Apifon λοιπόν μία εταιρία τεχνολογίας που αναπτύσσει υπηρεσίες business messaging and mobile marketing εκτιμώντας όλα τα προηγούμενα αποτελεί τον μεγάλο χορηγό στο Παγκόσμιο ταξίδι αυτών των παιδιών-οδηγών ανάδειξης της ελληνικής δυναμικής.




Και οι μικροί πιλότοι ο Ιάσονας και η Νεφέλη Κοσμόπουλου (223) με γνωμονα την αμοιβαία συνεργασία οδηγησαν στις κατηγορίες τους φλερτάροντας με το πρώτο σκαλί του βάθρου! Ο μικρός με το 626 καρτ (Βλ.:Φωτ.) και τα ''Αpifon'' λογότυπα να κάνουν τον γύρο του κόσμου αφού στην σειρά του είχε τον πρώτο χρόνο για να υποχωρήσει μετά από διάφορες ατυχίες στις πίσω θέσεις του τελικού. Η Νεφέλη έγραψε μία ίσως πρωτόγνωρη ιστορία για ελληνίδα οδηγό αγώνων karting τερματίζοντας στην δεύτερη θέση μεταξύ των γυναικών που έλαβαν μέρος στην κατηγορία της!

Το ταξίδι αυτό, των μικρών πιλότων συνεχίζετε, κάτι μας λέει πως είμαστε μόλις στην αρχή! Οι εκπλήξεις έχονται!

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023

Εντυπωσική διεθνής εμφάνιση από 12χρονο πιλότο!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Το Rok Cup Italia επιστρέφει στη γραμμή εκκίνησης με τον πρώτο γύρο της σεζόν 2023, που που πραγματοποιήθηκε στην πίστα Karting Franciacorta στο Castrezzato. 

Μαζί με την επιστροφή στις πίστες του θεσμού, ένας ακόμα έλληνας μικρός οδηγός, ο γεννημένος τον Αύγουστο του '11, ταυτοποιήθηκε ως οδηγός μας που σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών! 

Ο Αντώνης Βούρος κατόπιν μιας εντυπωσιακής εμφάνισης ήταν δεύτερος στην κατηγορία mini. Mία σπουδαία ακόμα επίδοση από ελληνόπουλο που αναδεικνύει την χωρα μας στην διθνή σκηνή αντίθετα με την κρατική αδιαφορία στο ταλέντο, την εκπαίδευση και την διάκριση νέων παιδιών στο Παγκόσμιο motorsport!


Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

30 χρόνια Racing Star, 30 χρόνια προσφοράς...


Πέρασαν 30 χρόνια, 30 συναπτά έτη που η Racing Star είναι δίπλα στον οδηγό αγώνων. Επί 30 χρόνια με ιδιαιτερο κέφι, νέες και πάντα φρέσκιες ιδέες ο Νίκος Κουτσουδάκης, παρουσιαζει και προσφέρει στους οδηγούς κάθε σύγχρονο προιόν.



Η Racing Star που βρίσκεται Φραντζή 94, στο Νέο Κόσμο, διαθέτει πάντα τεράστιο στοκ από τα προιοντα που αντιπροσωπεύει σε όλα τα μεγέθη και σε όλους τους κωδικούς χρωμάτων. Αξίζει τον κόπο να επισκεφθείτε το κατάστημα που είναι οργανωμένο, διαθέτει τα πάντα και μπορείτε να επιλέξετε ότι επιθυμείτε.
                                                                   



Ο εορτασμός των 30 χρόνων Racing Star επί όλο το χρόνο θα συνδυαστεί με σπουδαίες προσφορές προς του φίλους του motorsport. Ειδικά για τους οδηγούς αγώνων karting οι προσφορές είναι ιδιαίτερες εκφράζοντας την φιλοσοφία της Racing Star για το συγκεκριμένο τομέα του motorsport, που αποτελεί την πηγή των σπουδαίων οδηγών του μέλλοντος.  

Για όσους μένουν εκτός Αθηνών το www.racingstar.gr, σας 'ταξιδεύει' σε μία εύκολη 'ιντερνετική' αγορά!

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023

Το μεγαλείο του αποτύπωματος που προσδίδει το karting!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Όπως κάθε πρεμιέρα του εθνικού θεσμού του Πρωταθλήματος Karting, έτσι και η πρόσφατη για το 2023, ο πίνακας συμμετεχόντων παρουσιάζει ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον! Οι νεοφερμένοι στο karting, αυτοί που ξεκινούν το ονειρικό ταξίδι τους στο σπόρ, οι μεταγραφές από ομάδα σε ομάδα ή τα προγνωστικά δίνουν και περνουν...

Το σημαντικό που ξεχωρίζει και προκαλεί την εστιασει σε αυτό είναι η προαγωγή των περσινών οδηγών της κατηγορίας mini στην νέα τους πλέον ηλικιακή ''κλάση'' που είναι αυτή της κατηγορίας junior! H μεταπήδηση των δωδεδεκάχρονων στην νέα τους κατηγορία δεν είναι κάτι απλό. Στην κατηγορία mini οδηγούσαν κινητήρα 60 κ.εκ που αποδίδει 10-12 ίππους και βρέθηκαν με χρόνο προσαρμογής δύο-τριών μηνών σε καρτ με μεγαλύτερα μετατρόχιο-μεταξόνιο, δυνατό φρένο, αλλα ελαστικά και κινητήρα με διπλάσια απόδοση. Εξυπακούεται το ότι εκτός από την ικανότητα για να κινηθεί σβέλτα ένα καρτ κατηγορίας junior απαιτείται και άλλη μυϊκή δύναμη! Είναι σαφές πως οι μικροί οδηγοί της mini, περνώντας στη κατηγορία junior παίρνουν το χρίσμα του πιλότου πλέον.





Στην πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2023 στον πίνακα συμμετεχόντων τέσσερις οδηγοί mini του '22 έδωσαν ένα ξεχωριστό κι έντονο χρώμα στον συναγωνισμό. Ο Βασίλης Μαλάμης (77), ο Νικόλας Καραγιάννης (24), ο Μάνος Οικονομόπουλος (53) και ο Σωκράτης Πολυχρονίδης πλαισίωσαν τους ''παλιούς'' στην κατηγορία καθώς και την Αθηνά Πιστιόλη που χωρίς να έχει περάσει από την κατηγορία mini έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε αγώνα, και όλοι μαζί, εννιά στο σύνολο έδωσαν μία εντυπωσιακή ''παράσταση''! Ήταν ένας υπέροχος αγώνας που τα είχε όλα!

Το σημαντικό όμως είναι αυτό αφήνουν οι τέσσερις προτελάτες από την mini στην junior. Μία τέλεια προσαρμογή, ένα απίστευτο ''κοντρόλ'' στον χειρισμό-οδήγηση του εντελώς διαφορετικού καρτ απ αυτό που οδηγούσαν πέρσι. Σοβαροί, σωστοί και γρήγοροι. Αυτό είναι το αποκύημα, το αποτύπωμα που προσδιδει το αγωνιστικό karting σε κάθε παιδί. Από τον πρώτο γύρο που κάνει στη πίστα, όταν είναι 7-8 ετών, στην junior αργότερα στα 12+ και μεγαλώνοντας σε αυτό το περιβάλλον του motorsport ωριμαζει ως άνθρωπος, ώς οδηγός και πλέον μπορεί να αντιμετωπίζει με σεβασμό ''εργαλεία'' μεγαλύτερης ιπποδυναμης και απαιτητικής τεχνικής. Aυτά προσφέρει το karting... Δεν είναι τυχαίο ότι 9/10 σπουδαίοι οδηγοί αγώνων γαλουχήθηκαν από μικρά παιδιά στις πίστες karting!

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Πρεμιέρα, πέρα από την πρεμιέρα...


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Πρεμιέρα, πέρα από την πρεμιέρα... Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2023 άνοιξε την Κυριακή στην πίστα Kartodromo των Αφιδνών. Η αρχή μιας νέας χρονιάς που εκφράζει πάντα την αισιοδοξία όλων μας πως θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Το φετινό Πρωτάθλημα ξεκίνησε έχοντας ήδη σημαντικά στοιχεία που επιτρέπει σε όλους να ελπίζουμε...

Οι οδηγοί δήλωσαν το ''παρών'' τους και γέμισαν τρεις κατηγορίες mini, junior και senior, η πίστα ήταν εμφανώς ανανεωμένη, οργανωτικά ήταν όλα τακτοποιημένα και μετά από καιρό είδαμε και αρκετούς θεατές παρά την μηδενική (...αρνητικό!) προβολή του αγώνα. Αγωνιστικά οι προσπάθειες των οδηγών σε όλες τις κατηγορίες ήταν εντυπωσιακές!


Όμως πρεμιέρα στην εμπλοκή της με το αγωνιστικό karting είχε και μία ιδιαίτερη συμμετοχή στην κατηγορία junior. Mία συμμετοχή γένους θηλυκού! Η Αθηνά Πιστιόλη (Στην φωτογραφία με τους συναθλητές της στις κατηγορίες junior και senior) με μόλις ένα εξάμηνο εγκλιματισμού-προετοιμασίας ''κοιταξε'' στα μάτια τους ήδη φτασμένους ''πιλότους'' στην κατηγορία και κινήθηκε εντυπωσιακά! Η μόλις δεκατριών και λίγων μηνών μαθήτρια της δευτέρας Γυμνασίου έδειξε δείγματα απόλυτης προσαρμογής στις δυσκολίες του αγώνα.


Η Αθήνα Πιστιόλη (Φωτ.) είχε αρωγό στην προσπάθειά της την ναι μεν νεοσύστατη ομάδα Vas.Papafilippou.Racing.Team αλλά με τεράστια εμπειρία σε όλες τις μορφές ''πίστας'' του motorsport, ιδρυτή της Βασίλη Παπαφιλίππου! Μία ομάδα που ήδη εκτός από την Αθηνά πλαισιώνεται και με τους Φαίδωνα Παπαφιλίππου (junior) και Έκτορα Τσέντα που ήταν και ο μεγάλος νικητής στην μικρή (8-10) ηλικιακή κλάση της κατηγορίας mini, στον πρώτο αγώνα της χρονιάς!


Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Σπουδαία διάκριση, εξαιρετικός πρεσβευτής μας!

Βαδίζουμε προς την Άνοιξη, μέσα Μαρτίου πλέον. Στο Lonato της Ιταλίας, ανάμεσα στο Μιλάνο και την Βενετία στην πίστα South Garda Karting ξεκινά ο Παγκόσμιος θεσμός WSK Open. Αγώνας, μία Παγκόσμια εορτή του karting! 200 οδηγοί από 38 χώρες έχουν ''γεμίσει'' τις πέντε κατηγορίες διεκδικώντας το ''στέμμα'' του κορυφαίου πιλότου στον κόσμο για το 2023. Μια φανταστική διοργάνωση με υψηλή ανταγωνιστικότητα.

Ανάμεσα στην αφρόκρεμα των καλύτερων πιλότων του κόσμου, ο έλληνας οδηγός Μανώλης Λιουδάκης, στην κατηγορία senior X30. O σπουδαίος οδηγός γράφει 14ο χρόνο στα επίσημα χρονομετρημένα αλλά στο προκριματικά με σοβαρό προβλημα στον κινητήρα στην μία σειρά και με σκασμένο ελαστικό στην δεύτερη, χάνει επτά θέσεις και ξεκινά τον τελικό από την 21η θέση.

Ο Μανώλης Λιουδάκης, δεν το βάζει κάτω κι απέναντι στους κορυφαίους οδηγούς του κόσμου Danny Carenini (#801 Energy Corse/Energy-Iame-MG), Andrea Giudice (Marra/Tony Kart-Iame), Cristian Comanducci (#806 PRK/Tony Kart-Iame), Giacomo Maman (#814 TB Kart R.T./TB Kart-Iame), Matteo Giaccardi (#825 Nato/LN Kart-Iame), Matis Barbe (Lyard/LN Kart-Iame)... με πείσμα και συγκέντρωση στο στόχο, οδηγώντας εκπληκτικά τερματίζει στην 9η(!!!) θέση!

Ο Μανώλης Λιουδάκης κατόπιν και αυτής της μεγάλης διάκρισης είναι πλέον ένας εκ των κορυφαίων πρεσβευτών της Ελλάδας στις πίστες του πλανήτη όπου διεξάγονται διεθνείς συναντήσεις. Τιμά με ιδιαίτερο τρόπο τα ελληνικά χρώματα...

 

Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

Ο μικροί κάνουν την διαφορά σε όλες τις κατηγορίες!


 γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2023 συνοδεύτηκε με πλουσια θετικά και ενθαριντικά στοιχεία για την εξελιξη του σπορ. Σε αντίθεση με το αρνητικό της μη διεξαγωγής λόγω έλειψης συμμετοχών, πριν ένα περίπου μήνα του αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου, η πρώτη συνάντηση του φετινού Πρωταθλήματος συγκέντρωσε 27 συμμετοχές μοιρασμένες στις κατηγορίες 12 για την mini, 9 για την junior και 6 στην senior. 


Βλέποντας τον πίνακα συμμετεχόντων διαπιστώνει κάποιος πως η mini κατηγορία παρουσιζει μία σταθερή δυναμική με τις περισσότερες παρουσιές κατά μέσο όπο τα ατελευταία χρόνια σε όλους τους θεσμούς, εθνικούς και εμπορικούς. Η junior που από την περασμένη χρονιά σε εθνικό επίπεδο διεξάγετε με ενιαίο κινητήρα παροσιάζει μίκρή συνεχή ανοδο, παρά την ηλικιακή ιδιομορφία που έχει ως προς την συμμετοχή των οδηγών σε αυτή. Το μίκρο ηλκιακά εύρως, 13-15 που απαιτείτε για την κατηγορία, αποτελεί πρόβλημα εν τούτοις ο αριθμός συμμετεχόντων είναι εντυπωσιακός! Αντίθετα στην κατηγορία senior οι συμμετοχές είναι πραγματικά ελάχιστες.


Επιστρέφοντας στην πρεμιέρα του Πρωταθλήματος, οι καιρικές συνθήκες ήταν τέλειες και η πίστα (Kartodromo) ''καθαρή'', ενώ οι περιβάλλοντες χώροι είχαν υποστεί βαθύ λίφτινγκ και τα δείγματα ανανέωσης ήταν φανερά! Ο διοργανωτές, οι άνθρωποι της Α.Λ.Α. φρόντισαν τα pits με τον καλύτερο τρόπο και της ''Αρτεμις'' οι κριτές μέσα στον αγωνιστικό χώρο ηταν σε ετοιμότητα χωρίς να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις.


Αγωνιστικά, στην κατηγορία mini οι Θάνος Ζάχος (1) και Αντώνης Βούρος (27) έδειξαν πως θα είναι τα φαβορί για τον φετινό τίτλο μαζί με τον Λευτέρη Τούμπακα. Κι έτσι τεμάτησαν στον τελικό, 1ος Θάνος Ζάχος ακολουθούμενος από τον Αντώνη Βούρο που ήταν νικητής των δύο ημετελικών και τρίτο τον Λευτέρη Τούμπακα! Σην ηλικιακή κλάση mini b (8-10) πρώτος ήταν ο Έκτωρας Τσέντας.


Στην κατηγορία junior είχαμε την επανενφάνηση του Φιλίπ Καρρά (100) που σταδικά από τον πρώτο, δεύτερο ημετελικό ως και τον τελικό παρουσιασε μία εντυπωσικά βελτίωση ως ότου ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Εντυπωσιακή εμφάνηση έκανε ο Νικόλας Σουβατζόγλου (Φωτ.: Στην αρχή /110 ) αρχής γενομένης από την διαφορά που είχε από τον δεύτερο (241/1000) στα επίσημα χρονομετριμένα και την από την τελευταία θέση που ξεκίνησε τον τελικό μετά από πολλαπλές ατυχίες που είχε στους ημιτελικούς φθάνοντας τελικά στην τρίτη θέση, πίσω από τους Φιλίπ Καρρά και Βασίλη Αποστολίδη που ήταν δεύτερος.
        

Στην senior είχαμε ένα πρωταγωνιστή! Ο Νικόλας Φραγκάκης (135) ήταν πρώτος στα χρονόμετρα, στα δύο προκριματικά σκέλη και στον τελικό και δίκαια κατακτά και τον άτυπο τίτλο του οδηγού του αγώνα! Οι Χριστόφορος Μπέζας και Γιώργος Κουρής βρέθηκαν στο 2ο και τρίτο σκαλί του βάθρου των νικητών της κατηγορίας.

Η νίκη του Νικόλα Φραγκάκη στην senior, που ήταν η πρώτη συμμετοχή του οδηγού στην κατηγορία αυτή αποτελεί δείγμα της eξαιρετικής δουλειάς και συνεργασίας της ομάδας και του οδηγού. Της ομάδας, Praga Zahos Karting και του πρωτελάτη στην κατηγορία Νικόλα Φραγκάκη. Η ομάδα των αδελφών Bασίλη και Νίκου Zάχου που τον συγκεκριμένο αγώνα αποκόμησε δύο νίκες αφου και ο Θάνος Ζάχος επεκράτησε στην κατηγορία mini.

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

Μία ομάδα, μία ιδιαίτερη σχέση!

Αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο στη σχέση του κόουτς μιας ομάδα αγωνιστικού karting με τους οδηγούς του είναι το κάτι που την ξεχωρίζει. Είναι ακριβώς η εμπλοκή, σύζευξη και εμπιστοσύνη που συνδέει τις δύο πλευρές με κοινό σκοπό την επίτευξη των στόχων. Ο Τάσος Τσερανίδης ως επικεφαλής της ομάδας Speed Force είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα όπως και οι οδηγοί του που διακρίνονται με ιδιαίτερη επιτυχία στους αγώνες των εθνικών θεσμών και επάθλων καθώς και σε σπουδαίες διεθνείς συναντήσεις!


Η αγωνιστική πορεία των οδηγών και η συνεργασία τους με τον κόουτς αποτελεί πάντα, όπως είναι απόλυτα φυσικό το ενδιαφέρον των γονιών τους. Και σε αυτό τον τομέα η ομάδα Speed Force κινείται παράλληλα, έχοντας ''ανοικτή'' την επικοινωνία και με τον γονέα. Η πίστα της SF στην Βάρη δεν αποτελεί μόνο την έδρα-εγκαταστάσεις της ομάδας αλλά και ένα κέντρο και κοινωνικής συνάντησης για όλους οδηγούς, γονείς, μηχανικούς και κόουτς.



Στην πρόσφατη εκδήλωση για στην κοπή της πίτας για την νέα χρονιά, εκτός από την παραδοσιακή διαδικασία η οικογένεια Τσερανίδη που σύσσωμη στελεχώνει την ομάδα, προέβει σε ανακοινώσεις για τα μελλοντικά σχέδια της. Σχέδια που εκτός από το αγωνιστικό μέρος περιλαμβάνουν και σημαντικές ενέργειες αναπτυξης του σπορ στην Ελλάδα! Η βραδιά έκλεισε με την βράβευση των οδηγών της Speed Force που διακρίθηκαν το 2022 καθώς και των γονέων για την συμπαράστασή τους στο δύσκολο υποστηρικτικό τους ''έργο''. Την ιδιαίτερη τιμή δε είχαν οι ''μητέρες'' (Φωτ.: Πάνω) των οδηγών που πραγματικά ο ρόλός τους είναι πολυποίκιλος και πάντα καθοριστικός για την εξέλιξη του κάθε παιδιού-οδηγού!
   

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Ο πήχης ανεβαίνει ακόμη πιο ψηλά!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

O Ηλίας Καλλιακμάνης μόλις στα 15 του χρόνια και με μία μικρή αγωνιστική ''προϋπηρεσία'' σήμερα συγκαταλέγεται στους οδηγούς που διακρίνονται στους διεθνείς αγώνες και τιμούν τα ελληνικά χρώματα! 

Δουλεύοντας σκληρά και αφιερώνοντας πολλές ώρες δοκιμών και προπονήσεων με τον κόουτς Γιάννη Αντωνιάδη και τον Άγγελο Μαλανδρίνο στον ρόλο του μηχανικού, οργανωθηκε η πρώτη Ευρωπαϊκή εξόρμηση του Ηλία την χρονιά που μας πέρασε. 

Μελετημένη στις λεπτομέρειες από τον Γιάννη Αντωνιάδη και με την σπουδαία συνεργασία της Daems Racing Team, o οδηγός ξεπερνώντας το όριο της προσαρμοστικότητας κατάφερε σπουδαίες διακρίσεις! 

Η δευτερη θεση στον αγωνα του BMC στο Marienburg, δεύτερο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά στο Genk και τελος την 3η θεση στην τελική για το 2022 βαθμολογία του BMC. Σημειώνουμε δε πως συμμετείχε μόλις στους δύο από τους τέσσερις αγώνες του θεσμού! Η προσαρμογη στέφθηκε με την απόλυτη επίδοση συνδυάζοντας με την άριστη κοινωνική σχέση που αποκτά ένας έλληνας οδηγός που γνωρίζει συναθλητές από διαφορετικές χώρες.

Το 2023 ο πήχης για τον Ηλία ανεβαίνει πιό ψηλα. Το Rotax Euro Trofie αποτελεί την νέα πρόκληση για αυτός χωρίς να αφήνει το ΒΝL. Στοχος του να περάσει όμορφα κανοντας αυτο που αγαπαει.

--

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023

Σε αξιοπρεπείς πίστες, ασκούν το οδηγικό τους ταλέντο!


Οι έλληνες οδηγοί αγώνων karting, Μανώλης Λιουδάκης και Βασίλης Αποστολίδης ξεκίνησαν την φετινή χρονιά συμμετέχοντας σε μία από τις κορυφαίες Παγκόσμιες διοργανώσεις. Το WSK Champions Cup, πρώτος γύρος για την νέα σεζόν στην πίστα Λονάτο στην Ιταλία άνοιξε την αυλαία των διεθνών αγωνων για το 2023. Η πρεμιέρα των ελλήνων οδηγών στις διεθνείς πίστες για την χρονιά που διανύουμε ήταν εντυπωσιακή! Με τον Τάσο Τσερανίδη στο πλευρό τους κινήθηκαν σβέλτα ο Μανώλης Λιουδάκης (Με κινητήρα X30) στην Senior και ο Βασίλης Αποστολίδης στην Junior (Mε κινητήρα ΟΚ).

Οι έλληνες οδηγοί συμμετέχοντας στους διεθνείς αγώνες, σε αξιοπρεπείς πίστες, ασκούν το οδηγικό τους ταλέντο όχι μόνο για να βελτιώνονται αγωνιστικά στους αγώνες αλλά και για την μεγαλύτερη ωφέλεια του εγκλιματισμού στο υψηλότερο επίπεδο του πλανήτη. Σκοπός τους είναι η συμμετοχή τους στο WSK να συνεισφέρει στο χτίσιμο ενός πραγματικού οδηγού αγώνων απέναντι σε σωστό συναγωνισμό και την άριστη σχέση με τους συναθλητές τους!

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

Πέρα απο την πρωτοχρονιάτικη πίτα!


 γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Ο εγκλιματισμός και η προπόνηση ενεργοποίησης ενός αθλητή σε πρώτο στάδιο της ενασχολήσης του με ένα σπορ, αποτελεί καθοριστικό, σημαντικό βασικό σημείο από την μετέπειτα εξελιξή του σε αυτό.

Πολλάπλή δε δυσκολία παρουσιάζουν τα μηχανοκίνητα σπορ, ειδικά όταν μικρά παιδιά από 5, 6 ετών βρίσκοντε στην πίστα και πρέπει να διαχειριστούν ''οδηγικά'' οχήματα που κινούνται σβέλτα. Χαρακτηριστικότερο ακραίο παράδειγμα το ότι όλοι, και όταν γραφουμε όλοι δεν το ενοούμε απλά, επιβεβαιωνόμαστε γνωρίζοντας την πορεία των οδηγών Formula1 που άρχισαν να ασχολούντε απ' αυτή την ηλικία με το karting. Δεν είναι βέβαια απλό... το karting ως σπορ-χόμπι και μόνο προσφέρει εκτός από τις αθλητικές απολαλαβές εξέλιξης σε ατομικό επίπεδιο όπως η διαχείρισης της αντοχής, η συγκέντρωση σε μία δύσκολη ''μάχη'' της οδηγικής του αρτιότητας στην πίστα με τον χρόνο και την πρόημη οριμότητα στην καθημερινή οδήγηση του αυτοκινήτου μας. Οι νεαροί οδηγοί karting διατηρούν μία υψηλού επιπέδου οδηγική συμπεριφορά και έξω από τις πίστες, παιδεία που συνησφέρει στην ασφάλεια όλων μας που κινούμαστε καθημερινά σε δρόμους σαθρούς, χωρίς σωστή σηματοδότηση και έχοντας απέναντί μας ασυνήδειτους οδηγούς!

Το karting ως προς τον εγκλιματισμό και η προπόνηση δεν παύει ως μηχανοκίνητο σπορ να απαιτείως προς την εκπαιδευσή του ''δασκάλους'' έμπειρους! Προπονητές που γωρίζουν όχι μόνο από οδηγούν ή να μαστορεύουν, να υπήρξαν σπουδαίοι οδηγοί ή να ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών κάποιες φορές να διατηρούν όλα αυτά να διαθέτουν την σπουδαίοτητα της μεταδοτικότητας στην εκπαίρευση και το σπουδαιότερο να διαχειρίζοντε σωστά την κάθε ξεχωριστή προσωπικότητα του παιδιού και την ιδιομορφία του γονέα. Ως εκ τούτου...


Ο Γιώργος Λαζαράκος και ο Γιάννης Αντωνιάδης, ο Γιάννης Αντωνιάδης και ο Γιώργος Λαζαράκος διαχειρίζοντε με μαγικό τρόπο τρεις τομείς του karting στην Ελλάδα. Σε μία πίστα (SpeedPark), όπου λειτουργεί επί μία δεκαετία και πλέον ένα εξαιρετικό σχολείο παιδιών για το karting (SpeedPark Kart Academy) και ένα σπουδαία αγωνιστική ομάδα (Formula K Ηellas). H δύναμη του πυρήνα δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που ''συνδέει'' όλους στον ''οίκο'' των έμπειρων Γιώργου και Γιάννη, αλλά η συνταγή απαιτεί πάντα κάτι ξεχωριστό, κάτι δύσκολο να το σκεφτεί (Και να έχει αποτέλεσμα!) κάποιος. Και οι Γιάννης Αντωνιάδης και Γιώργος Λαζαράκος δεν εφαρμόζουν κάποια συνταγή, νιώθουν πως όλοι αυτοί που τους ''ακολουθούν'' είναι οικογενειά τους! Και η αισθηση είναι αμοιβαία. Το είδαμε και το νιώσαμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας...

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

Εντυπωσιάζει από την πρώτη μέρα!


WSK Champions Cup πρώτος γύρος για την νέα σεζόν στην πίστα Λονάτο στην Ιταλία. Η πρεμιέρα των ελλήνων οδηγών στις διεθνείς πίστες για το 2023, στο πρόσωπο του Γιάννη Λιουδάκη είναι εντυπωσιακή!

Ο οδηγός της Speed Force με τον Τάσο Τσερανίδη δίπλά του, στον πρώτο του αγώνα μάλιστα στην κατηγορία Senior, συμβάλει στην διεθνή ιστορία του Ελληνικού karting γράφοντας 5ο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά μεταξύ των 48 συμμετεχόντων στην κατηγορία του.

Συναθλητές που έχουν μία σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία από τον έλληνα οδηγό που γεννημένος το 2008, είναι λίγο πριν συμπληρώσει (Μάιο) τα δεκαπέντε του!

Παρόλα αυτά στο πρώτο σκέλος του 1ου γύρου WSK Champions Cup / Senior o Μανώλης τερμάτισε στην 10η θέση. Με αισιοδοξία συνεχίζει την μεγάλη του προσπάθεια, αύριο! Καλή τύχη, με συγκέντρωση στο στόχο στον εξαιρετικό Μανώλη Λιουδάκη!

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

Από την mini στην junior και φλερτ με το Παγκόσμιο!

γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Όταν παρακολουθείς την προσπάθεια ενός δωδεκάχρονου Έλληνα οδηγού αγώνων karting να αγωνίζεται ή πιο συγκεκριμένα να μάχεται ανάμεσα σε 72 κορυφαίους οδηγούς του κόσμου στην ίδια (Mini 10-13 ετών) κατηγορία, να σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις και να συναγωνίζεται για την πρώτη θέση, ονειρεύεσαι κι εσύ. Ναι, ...την στιγμή εκείνη που μπορεί ο Βασίλης Μαλάμης να ανεβαίνει στην πρώτη θέση του βάθρου και να σήκωνε την ελληνική σημαία ψηλά! Αυτό δεν έγινε και ο σπουδαίος αυτός οδηγός, τερμάτισε στην 9η θέση και από τους χρόνους που έκανε, τα αποτελέσματα που είχε στις προκριματικές σειρές τον ''όριζαν'' από τα φαβορί! Ηταν ο σοβαρότερος Παγκόσμιος θεσμός που γίνεται επί 22 χρόνια, ''Ολυμπιάδα του Karting'' χαρακτηρίζουν το Rotax MAX Challenge Grand Final. Ο σπουδαίος μικρός, μεγάλος οδηγός Βασίλης Μαλάμης, ήταν εκεί τον Νοέμβριο που μας πέρασε και με την εμφάνισή του έγραψε ιστορία και μας γέμισε υποσχέσεις για το μέλλον!

Ο Βασίλης Μαλάμης άρχισε την ενασχόλησή του με το karting σε ηλικία 8 ετών, μαθητής της Γ! Δημοτικού. Η πρώτη του χρονιά, έχοντας δίπλά του ως και σήμερα, τον έμπειρο κόουτς-μηχανικό Τάσο Τσερανιδη (Speed Force), ήταν εγκλιματισμός και η προσαρμογή στις πολλές και δύσκολες απαιτήσεις μέσα κι έξω από την πίστα.
    

Την επόμενη χρονιά, 2019 τα αναμενόμενα δειλά του πρώτα αγωνιστικά βήματα αποδεικνύουν το αντίθετο. Δεν ήταν διόλου δειλά, ήταν αποκύημα της δουλείας με την ομάδα του και η ανάδειξη του πηγαίου ταλέντου του. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, κατακτά τον πρώτό του εθνικό τίτλο και ανακηρύσσεται Πρωταθλητής Ελλάδας στην κατηγορία Mini ηλικίας 8-10 ετών αποτέλεσμα που τον φέρνει και στην δεύτερη θέση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στην κατηγορία 8-12 ετών! Στον εμπορικό θεσμό του Italian American Motor Engineering Series την ίδια χρονιά, στην τελική βαθμολογία είναι 3ος στην Mini (8-12) και 2ος στην Μini (8-10). Ήταν πράγματι ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα για τον μικρό οδηγό που εξελίχθηκε σε μικρό χρονικό πεδίο.

Η επόμενη χρονιά, 2020 ο Βασίλης Μαλάμης γίνεται διεθνής. Συμμετέχει σε αγώνα Rok Cup Italia στη πίστα Adria στην γειτονική Ιταλία και συνεχίζοντας και στο εξωτερικό να είναι εντυπωσιακός, τερματίζει 3ος, φυσικά στην κατηγορία Mini. Ο Covid-19 όπως σε όλα τα αθλήματα έτσι και στο karting περιόρισε τις δραστηριότητες στο ελάχιστο. Ετσι και ο οδηγός για όλο το 2020, κρατά ως ανάμνηση μόνο την πρώτη του διεθνή επιτυχία!
       

To 2021 επιστρέφει στην δράση με... φόρα! Δεύτερος εθνικός τίτλος, είναι Πρωταθλητής Ελλάδας στην κατηγορία Mini ενώ δημιουργεί παράδοση στον θεσμό του Rotax MAX Challenge κατακτώντας το έπαθλο της κατηγορίας Mini.


Tο 2022 είναι η τελευταία του χρονιά στην ''μικρή'' κατηγορία και ''ανεβαίνει'' στο δεύτερο σκαλί στο βάθρο της τελικής βαθμολογίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, κατακτά το Πανελλήνιο Κύπελλο της κατηγορίας Mini και φυσικά την πρώτη θέση στο Rotax MAX Challenge που τον ''οδήγησε'' στον Παγκόσμιο τελικό του θεσμού. Εκεί που όπως αναφέρουμε έγραψε ιστορία!


Ήταν η μικρή γεμάτη επιτυχίες μεγάλη πορεία του Βασίλη Μαλάμη στα πρώτα χρόνια του ως οδηγού αγώνων karting. Γεννημένος στις 24 Μαρτίου του 2010, μαθητής πλέον της A! Γυμνασίου ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Από την νέα χρονιά θα συμμετέχει στην κατηγορία Junior (13-15 ετών) και ήδη έχει αρχίσει (Φωτ.: No 77) προπονήσεις-δοκιμές. 

Σημαντικά χαρακτηριστικά του πιλότου πλέον το χαμόγελο του, η συγκέντρωση στο στόχο, το πλούσιο ταλέντο και η συνεργασία του από τα πρώτα αγωνιστικά μέτρα ως σήμερα με το Τάσο Τσερανίδη. Μία σταθερή πορεία που προσδίδει η πολύχρονη σχέση με ένα κόουτς-μηχανικό, όταν όλες οι πλευρές έχουν υπομονή!

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2022

Σωστό και λογικό πρόγραμμα!


Η Επιτροπή Αγώνων (Επ.Α.) ανακοίνωσε το πρόγραμμα των αγώνων karting της αγωνιστικής σεζόν του 2023. Οι αγώνες των εθνικών και εμπορικών θεσμών είναι:

Πανελλήνιο Κύπελλο Karting
18-19 Φεβρουαρίου - Αφίδνες

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting
11-12 Μαρτίου - Αφίδνες
24-25 Ιουνίου - Καλαμάτα*
23-24 Σεπτεμβρίου - Σπάρτη**
11-12 Νοεμβρίου - Θ.Α.
*Θα επιβεβαιωθεί έως 30/4/2023
**Θα επιβεβαιωθεί έως 30/6/2023


Rotax MAX Challenge
6-7 Μαΐου
15-16 Ιουλίου
21-22 Οκτωβρίου
*Οι χώροι τέλεσης των αγώνων θα ανακοινωθούν

Italian American Motor Engineering
1-2 Απριλίου - Αφίδνες
27-28 Μαΐου - Αφίδνες
9-10 Σεπτεμβρίου - Αφίδνες

Έχοντας υπ'όψην μας το 2021, όταν η τότε Επ.Α. είχε ''εφεύρει'' ένα εξοντωτικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα που τα τραγικά του αποτελέσματα, δεν έχουν επουλωθεί ακόμη. Το νέο για το 2023 καθώς κι αυτό της περασμένης σαιζόν δείχνουν λογικά και μελετημένα. Η Επ.Α. όρισε τους αγώνες με σωστή ημερολογιακή διαφορά, έτσι ώστε κυρίως οικονομικά οι συμμετέχοντες (Γονείς!) να παίρνουν μία ανάσα και οι οδηγοί να μην αισθάνονται αυξημένη πίεση.  

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Πάντα υπάρχει η εξαίρεση του ''κανόνα''...

γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι τα παιδιά δεν είναι έτοιμα για ανταγωνιστικά αθλήματα τουλάχιστον μέχρι την ηλικία των 8 ετών. Το μυαλό τους δεν έχει ακόμα αναπτυχθεί έτσι ώστε να χειρίζεται το άγχος της αξιολόγησης και της βαθμολογίας στην επίδοσή τους. Μέχρι τα 8 μπορούν να διδαχθούν τις βασικές δεξιότητες οποιουδήποτε αθλήματος.                  


Όμως πάντα υπάρχει η εξαίρεση του ''κανόνα'', αν αυτό μπορεί να θεωρηθεί νόρμα. Ο Λευτέρης Τούμπακας γεννήθηκε στις 20 Ιουλίου του '11, είναι μαθητής της έκτης τάξης του Δημοτικού και διανύει το 11ο έτος της ηλικίας του. Γνώρισε το karting στα τέλη της περασμένης χρονιάς και με αυτή την μικρή εμπειρία πήρε μέρος φέτος (2022) και στους τρεις θεσμούς. Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, Rotax MAX Challenge και στο Italian American Motor Engineering Series με αντίστοιχα αποτελέσματα στην τελική κατάταξη της κατηγορίας του (Mini) 3oς, 2ος και 3ος. Απολογισμός σπουδαίος που καθιστά σαφή της εξαίρεση του ''κανόνα'' των ειδικών.

Δούλεψε σκληρά, πολλές ώρες στην πίστα με την ομάδα του (Speed Force του Τάσου Τσερανίδη) και σε συνδυασμό με το πηγαίο ταλεντο του ''συστήθηκε'' στο χώρο του karting ως ένας ελπιδοφόρος εξαιρετικός οδηγός! Το 2023 που σε λίγες μέρες έρχεται, ο Λευτέρης Τούμπακας θα συμμετέχει και πάλι και στους τρεις θεσμός και ο ρόλος του θα είναι πρωταγωνιστικός!

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022

Το μεγάλο ταξίδι του μικρού του Οδυσσέα!


Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα παιδιά, σε όλο και μικρότερες ηλικίες, ασχολούνται με το karting. Tην τελευταία δεκαετία η κατηγορία mini των εθνικών θεσμών Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ή Κύπελλο συγκεντρώνει πάντα τις περισσότερες συμμετοχές. 

Είναι κοινή πεποίθηση ότι η πρακτική άσκηση-δοκιμές για τα μικρά παιδιά-οδηγούς απαιτεί συγκέντρωση από αυτά και εξειδίκευση από τον κόουτς-μηχανικό που έχει την ευθύνη προσαρμογής του στον δύσκολο μεν μαγικό δε κόσμο του αγωνιστικού karting.

O συνδυασμός του μικρού Οδυσσέα Νάτση με τη ομάδα του Κώστα Χατζή (Chatzis Racing Team / RedSpeed) αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας σωστής, με συγκεκριμένο πρόγραμμα αρχής. 

Ο νεαρός Οδυσσέας με την καθοδήγηση του Κώστα Χατζή, ξεκίνησε την ενασχόλησή του, δειλά-δειλά το 2021. Παρακολουθώντας τον από τα περσινά πρώτα βήματα στην πίστα ως σήμερα με την συμμετοχή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα / Μini μπορεί να διαπιστώσει και ο πιο απλός παρατηρητής την πρόοδο του οδηγού πλέον.

Ο Οδυσσέας Νάτσης έχει εγκλιματιστεί πλήρως στο αγωνιστικό περιβαλλον και βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία. Το 2023 πλησιάζει και το κενό που προκύπτει ως την έναρξη του Πρωταθλήματος ενδύκνειται για μία σωστή προετοιμασία!

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022

Πολυνίκης και πολυπρωταθλητής!


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting έριξε την αυλαία του στην Αθήνα. Μετά από την ''αναιμική'' συμμετοχή των οδηγών στον αγώνα της Σπάρτης, ο τέταρτος και τελευταίος γύρος διεξήχθει στο Kartodromo. H είδηση που μπορεί να σταθεί κάποιος στον τελευταίο αγώνα, εστιάζεται σε ένα πρόσωπο που την τελευταία πενταετία αναμφίβολα αποτελεί τον απόλυτο πρωταγωνιστή των αγώνων karting στην Ελλάδα!


Γεννημένος τον Αύγουστο του 2005, πέρασε από την κατηγορία mini, την junior και σήμερα ''οδηγεί'' στην κατηγορία senior. Ο Στυλιανός Πετρίσης (Φωτ.) με την καθοδήγηση του Τάσου Τσερανίδη (Speed Force) ήταν νικητής στο τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου 2022 στην κατηγορία του, με την απόλυτη επίδοση σε ημιτελικούς και τελικό, αποτέλεσμα που τον ανέδειξε για μία ακόμα φορά Πρωταθλητή!

Ήταν η 27 νίκη του Στυλιανού Πετρίση στην από το 2018 έως σήμερα πορεία του. Νίκες που τον καθιστούν πολυνίκη της εποχής που διανύουμε και είναι σαφές πως θα αποτελέσει ξεχωριστή αναφορά στην ιστορία του Ελληνικού Karting. Το Ελληνικό αγωνιστικό Karting που το 2023, συμπληρώνει 50 χρόνια από τον Μάιο του 1973 που πραγματοποιήθηκε στη πίστα της Βαρυμπόπης ο πρώτος αγώνας!

Το φετινό Πρωτάθλημα που κατέκτησε ο οδηγός της Speed Force είναι το τρίτο (2018,'21 και '22) Πανελλήνιο ενώ υπήρξε νικητής σε δύο έπαθλα Rotax MAX Challenge (2020, '21), ένα Italian American Motor Engineering (2019) ενώ έχει κατακτήσει ένα Πανελλήνιο Κύπελλο και την πρώτη θέση σε τρεις αγώνες του P.i.C.K. Ένα σπουδαίο παλμαρές που τον κατατάσει μεταξύ τον ελλήνων κορυφαίων οδηγών!
                                                                          


Οι γονείς (Φωτ.) του Έλληνα πιλότου είναι πάντα κοντά του, δίπλά του και τον στηρίζουν από μικρό, την κατηγορία mini, ως και σήμερα στην κάθε προσπάθειά του. Το karting είναι το δυσκολότερο σπορ του motorsport και απαιτεί πολλά έτσι ώστε να κάνεις πρωταθλητισμό. Η συμπαράσταση των δικών σου ανθρώπων είναι το σημαντικότερο!

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Περηφάνια για ένα μοναχικό “ταξίδι”!


Η τραγική κατάσταση από την κρατική αδιαφορία στην οποία έχουν βρεθεί οι έλληνες οδηγοί αγώνων karting τους αναγκάζει όλο και πιο έντονα να παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους προκειμένου να βρίσκουν το απαιτούμενο ψυχικό σθένος για να συνεχίζουν τις προσπάθειές τους αξιοπρεπώς, καθώς και την προετοιμασία τους.

Αναφερώμαστε ειδικά για τις μικρές ηλικιακά κατηγορίες και κρατόντας ως παράδειγμα το πρόσφατο Rotax MAX Challenge Grand Finals όπου διεξήχθει στην Πορτογαλία και η Ελληνική Εθνική ομάδα είχε μία σπουδαία παρουσία, τηρουμένων των αναλογιών.

Όταν παρακολουθείς την προσπάθεια ενός δωδεκάχρονου να αγωνίζεται ή πιο συγκεκριμένα να μάχεται ανάμεσα σε 72 κορυφαίους οδηγούς του κόσμου στην ίδια (Mini 10-13 ετών) κατηγορία, να σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις και να συναγωνίζεται για την πρώτη θέση, ονειρεύεσαι κι εσύ. Ναι, ...την στιγμή εκείνη που μπορεί ο Βασίλης Μαλάμης να ανεβαίνει στην πρώτη θέση του βάθρου και να σήκωνε την ελληνική σημαία ψηλά!

Δυστυχώς δεν έγινε αυτό παρόλο αυτά ο σπουδαίος αυτός οδηγός, τερμάτισε στην 9η θέση... Εξαιρετική εμφάνιση όπως και των άλλων μελών της Εθνικής ομάδας στις ''μεγαλύτερες'' κατηγορίες, Γιώργου Καφαντάρη, Μανώλη Λιουδάκη, Χρήστου Χατζή και Χρήστου Οικονόμου!

Οι γονείς ξοδεύουν σημαντικά ποσά για την συμμετοχή των παιδιών τους σε τέτοιου επιπέδου συναντήσεις τα παιδιά κοπιάζουν ώρες σε αντίξοες συνθήκες ώστε να προετοιμαστούν η κρατική αδιαφορία για την πρώτη ''ύλη'' του ελληνικού motorsport είναι πραγματικά εντυπωσιακή και αντίθετη με κάθε αποστολή που ''ταξιδεύει'' στο εξωτερικό συμμετέχοντας σε Παγκόσμιο θεσμό και είναι ''ντυμένη'' με τα εθνικά μας χρώματα...